Turha ja vaarallinen Psykiatria miljardi-menoineen lopetettava- olisi suurin säästöerä Valtiolle

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kaikkien hyvä muistaa ja sisäistää:

KAIKKI MITÄ ET SAA KYSEENALAISTAA ON VALHETTA JA PROPAGANDAA!
 
vierailija
Kyse ei ole aivoista vaan ihmiselämän ongelmista ja mielentiloista- ne ei ole sairauksia- ja suurin osa potilaista on turhaan hoidossa-

lääkettä virheellisesti määrätään melkein jokaiselle joka erehtyy meneen valittamaan asioitaan.
Lääke ei auta niihin ongelmiin joita henkilöllä on elämässä- viinakin on aine jota käytetään rentoutumiseen, mutta ei alkoholi niitä ongelmia ratkaise- vaan usein pahentaa tilannetta.
 
vierailija
ON IHMISILLÄ HUONOJA OLOTILOJA ja ongelmia- mutta psykiatrialla ei niihin ole ratkaisuja- yleensä tarjolla vain pillereitä eli huumetta?-

ja pillerit ei niitä elämän ongelmia ratkaise.
Niin on kaikilla ihmisillä aina välillä ja tiettyinä ajanjaksoina kuten uhmaikä, murkkuikä, keski-iän kriisi, vaihdevuodet, pms oireet, lähimmäisen kuolema, ero, potkut työstä jne mutta silloin keksitään niitä keinoja millä olotila helpottuu.
Korkki pysyy kiinni, huumeet pois, elämäntapa remonttiin, liikuntaa vaikka juoksulenkkiä, opiskelua, parisuhde kuntoon vaikka lähtemällä pois, lukeminen, musiikin kuuntelu, juttelu ystävien kanssa..... kaikki on kiinni itsestään. Kivaa ei ole jos ei itse pidä sanotaan.
Silloin kun ihminen itse tiedostaa pahan olonsa niin ihan ok mutta silloin kun ihminen ei itse ymmärrä voivansa huonosti on avun paikka.
 

Yhteistyössä