Turha ja vaarallinen Psykiatria miljardi-menoineen lopetettava- olisi suurin säästöerä Valtiolle

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Moderointi estää THL:n järkyt koronakuolemalistaukset ja linkit niihin. Mm. Marraskuu-23 jolloin ylikuolleisuus on "sattumalta" 40,5% koronakuolemia 904 luku päivittyy edelleen.
 
vierailija
Skitsofrenia, kaksisuuntainen mielialahäiriö.... taitaa monilla sairailla kuulua juuri mielipiteisiin ja uskomuksiin. Kannattaa kuitenkin ihan oman hyvinvointinsa takia ottaa ne päivittäiset lääkkeet vaikka ei uskoisikaan psykiatriaan.
Miten tuon ottaa, hain avioeroa. Hoitaja yritti vakuuttaa että haluni erota on harha ja että olen vain kuvitellut lähettäneeni erohakemuksen. Sosiaalityöntekijä ehdotti ,"että jos nyt kirjoitat sille miehellesi, että olet pahoillasi ja perutaan tämä ero. Onneksi olin postittanut avioero hakemuksen ennenkuin päädyin osastolle. Rekisterin pitäjä ei uskonut harhoihin, eikä psykiatriaan. Päätös avioerosta tuli asiallisesti perille, ei ollut mikään harha.
 
vierailija
Miten tuon ottaa, hain avioeroa. Hoitaja yritti vakuuttaa että haluni erota on harha ja että olen vain kuvitellut lähettäneeni erohakemuksen. Sosiaalityöntekijä ehdotti ,"että jos nyt kirjoitat sille miehellesi, että olet pahoillasi ja perutaan tämä ero. Onneksi olin postittanut avioero hakemuksen ennenkuin päädyin osastolle. Rekisterin pitäjä ei uskonut harhoihin, eikä psykiatriaan. Päätös avioerosta tuli asiallisesti perille, ei ollut mikään harha.
Huh huh
 
vierailija
Niin, lisäksi pyysin särkylääkettä koska minulla oli avioliitto jossa terveyteni ei paljoa painanut. Hoitaja vastasi että"jos sulla on niitä hammas ongelmia, sä voit hoitaa niitä tämän osastojakson jälkeen. Voin kertoa että olisin mieluusti ottanut 800 buranan/vuorokausi mätiviin poskihampaisiin. Voin myös kertoa mieliala lääkkeet eivät toimi särkylääkkeinä.. Voin kertoa että jos vankilassa ollaan valmiita maksamaan päihteistä maltaita, olisin maksanut osastolla maltaita buranasta. Minulta poistettiin 3 poskihammasta osastojakson jälkeen. Tokikaan kyse ei ollut vain avioerosta muttei myöskään mielenterveydestä. Kyse oli vanhoista rumista salaisuuksista.
 

Yhteistyössä