Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minun shippaukseeni liittyy vahvasti erilaisia tosielämän toiveita ja uskomuksia tosielämässä mahdollisista asioista (jotka hyvin mahdollisesti eivät toteudu, kuten mahdolliset asiat usein eivät). En näe sitä ongelmaksi, koska maailmani ei kaadu enkä alkaisi koskaan kritisoida ketään ihmistä siksi, ettei tämä toimi toiveideni mukaan, enkä myöskään näe shipissä varsinaista "päämäärää". Ts. toivon shipin kohteille parisuhdetta, mutta vaikka sellaista ei koskaan tapahtuisi, niin mikään ei ole "epäonnistunut", rakkautta ja onnea aiheen tiimoilta on silti ollut paljon ja riittänee jatkossakin.
Täsmälleen samat ajatukset itselläni aivan kaikesta, mitä kirjoitit.
 
vierailija
Kärtsää pyydettiin esiintymään Serbian viisukarsintoihn, mikä on kiinnostavaa sekä Bojan-yhteyden takia että koska se on Euroopan homofobisimpia maita, mutta ei mene koska Joksut Suomessa. https://www.tumblr.com/anxious-witch/742690225869963264/in-another-episode-of-jere-ditches-an-event-to?source=share
Kärtsä valitsi siis jälleen Bojanin keikkapalkkion sijaan. 😍

Huvittaa tuo selitys "tour arrenged".
Kyseinen "tour" ei voi olla muu kuin Joksujen keikka, joka sattuu olemaan samana päivänä Serbian viisukarsinnan kanssa.
 
vierailija
Vaikken ole biisiä juurikaan kuunnellut niin itse tulkitsisin tuon (pelkän tuon lauseen perusteella) eksymiseksi syvälle epätavalliseen linjaan elämässä. Elämässä on ikäänkuin tavallisia/perinteisiä linjoja (tai ehkä virtoja suomeksi) mutta niitä ei nyt kuljeta vaan eksyttiin johonkin epätavalliseen. Tulkintani voi mennä pieleenkin.
Eikö unoriginal tarkoita just päinvastoin ei-omaperäistä, eli toisin sanoen jotain tavanomaista? Eksytään tavanomaisuuteen tms.
 
vierailija
Kirjoitin elämäni ensimmäisen chatficin “Unweird”, eli koko teksti on Bojanin ja Jeren välistä viestittelyä. Tämä ei kuitenkaan ole mikään crackfic tai humoristinen kuten monet muut vastaavat, vaan ensimmäinen puolisko on varsin angstinen. Siitä tuli itse asiassa paljon parempi kuin alun perin ajattelin. :) https://archiveofourown.org/works/53897776

- Joymuffin
Luin ekana lyhyesti viestit läpi vilkuillessa, että pelkkää BK välistä viettelyä:D

Mahtavia ficcejä sulla ollut! Se monia ulottuvuuksia (energioita yms) sisältävä oli yks mun viimeaikaisista suosikeista, ja siinä oli kauniita lauseita monessa kohtaa!!
 
vierailija
Tässä haastattelussa on kyllä niin paljon kysymyksiä, että hyvä kun tästä tulee tallenne. :'D Ei pysy mulla ainakaan mielessä kaikki nämä asiat ja menee niin nopeasti, ettei jaksa enää keskittyä tähän aikaan illasta.
 
vierailija
Mun sekalaiset ja vähäiset muistiinpanoni, korjatkaa jos kuulin/ymmärsin jotain väärin:
- Bojanin suosikkilaini uudesta kappaleesta: ”What a wonderful life, a perfect time to get lost in the unoriginal line”
- Bojanin suosikkibiisi: Yesterday
- Suomi mainittu UMK-kysymyksessä: Windows95man vaikutti energiseltä ja kiinnostavalta, eivät ole nähneet koko esitystä, haluavat säästää itse kokemuksen toukokuulle, kun katsovat Euroviisut
- Uudella albumilla paljon kokeellisuutta, mutta myös vanhaa tyyliä —> kaikille jotain?
- Mitä olette oppineet Lontoossa?
B: kokkaamaan
Kris: sietämään joukkoliikennettä
 

Yhteistyössä