vierailija
Kauanko me jatketaan täällä hiekkalaatikollaSamat sulle. Provo, trolli ja ankeuttaja.
Kauanko me jatketaan täällä hiekkalaatikollaSamat sulle. Provo, trolli ja ankeuttaja.
Kunnes lopetat takaisin lyömisen, vai miten se meni.Kauanko me jatketaan täällä hiekkalaatikolla
Tuli hyvä mieli B:n postauksesta! Vitsit toivottavasti suomen reissu on taas mukava kokemus heille. En ymmärrä tätä jankkausta taaskaan. Mua ei jaksa kiinnostaa heidän yksityiselämä, miten voi olla ettei näe heidän välistä kiintymystä toisiinsa?? Ja aika suoraan K ilmaissut brothers or maybe something more. Eiköhän ole aika selvää että tuskin itsekkään täysin ymmärtävät suhdettaan toisiin ja who cares? Koska jos olis puhdas veljellinen suhde niin ei se tuolle tasolle menisi. Minun pää ei siinä asiassa muutu etteikö olisi läheisiä ja toki toivon että joskus olisivat yhdessä mutta parisuhde ei ole mikään mittari sille kuinka paljon toista rakastaa. Voi rakastaa vaikkei suhde ole mahdollinen, voi olla yksinäinen vaikka olisi parisuhteessa. Tilanteita on miljoonia ja tämä ei ole mikään poikkeus. Antaa heidän elää ja selvittää mitä haluavat ja sillä aikaa itse kunnoitan tätä ja SHIPPAAN koska sille tää alusta on tarkoitettu ja ko henkilöt eivät ole tästä pahastuneet. Kiitos
Tämä oli ihan täydellinen tiivistys siitä, mitä itsekin ajattelen!Tuli hyvä mieli B:n postauksesta! Vitsit toivottavasti suomen reissu on taas mukava kokemus heille. En ymmärrä tätä jankkausta taaskaan. Mua ei jaksa kiinnostaa heidän yksityiselämä, miten voi olla ettei näe heidän välistä kiintymystä toisiinsa?? Ja aika suoraan K ilmaissut brothers or maybe something more. Eiköhän ole aika selvää että tuskin itsekkään täysin ymmärtävät suhdettaan toisiin ja who cares? Koska jos olis puhdas veljellinen suhde niin ei se tuolle tasolle menisi. Minun pää ei siinä asiassa muutu etteikö olisi läheisiä ja toki toivon että joskus olisivat yhdessä mutta parisuhde ei ole mikään mittari sille kuinka paljon toista rakastaa. Voi rakastaa vaikkei suhde ole mahdollinen, voi olla yksinäinen vaikka olisi parisuhteessa. Tilanteita on miljoonia ja tämä ei ole mikään poikkeus. Antaa heidän elää ja selvittää mitä haluavat ja sillä aikaa itse kunnoitan tätä ja SHIPPAAN koska sille tää alusta on tarkoitettu ja ko henkilöt eivät ole tästä pahastuneet. Kiitos
Molemmille palstoilleko täytyi tulla toitottamaan, mutta näyttää kyllä ihan B:n perushymyltäVoi ku Bojan näytti niin onnelliselta siellä taksissa Damonin kans. Se ihana hymy loisti siellä pimeässäkin!
Ajattelin just samaa. Hieno kirjoitus!Tämä oli ihan täydellinen tiivistys siitä, mitä itsekin ajattelen!
B on nuori, elämän nälkäinen ja varmasti myös onnellinen. Hienoa että he menevät ja tekevät asioita. B:llä on varmasti sosiaalisena ihmisenä paljon läheisiä kavereita, joihin voi luottaa ja joiden kanssa hän voi olla oma itsensä. Mulla ei ole mitään sitä vastaan, vaikka B seurustelisi prinssi Harryn tai vaikka itse kuninkaan kanssa. Ne asiat ei vaan kuulu tähän ketjuun.Voi ku Bojan näytti niin onnelliselta siellä taksissa Damonin kans. Se ihana hymy loisti siellä pimeässäkin!
Tämä. Ja erityisesti tämä: Voi rakastaa vaikkei suhde ole mahdollinen.Tuli hyvä mieli B:n postauksesta! Vitsit toivottavasti suomen reissu on taas mukava kokemus heille. En ymmärrä tätä jankkausta taaskaan. Mua ei jaksa kiinnostaa heidän yksityiselämä, miten voi olla ettei näe heidän välistä kiintymystä toisiinsa?? Ja aika suoraan K ilmaissut brothers or maybe something more. Eiköhän ole aika selvää että tuskin itsekkään täysin ymmärtävät suhdettaan toisiin ja who cares? Koska jos olis puhdas veljellinen suhde niin ei se tuolle tasolle menisi. Minun pää ei siinä asiassa muutu etteikö olisi läheisiä ja toki toivon että joskus olisivat yhdessä mutta parisuhde ei ole mikään mittari sille kuinka paljon toista rakastaa. Voi rakastaa vaikkei suhde ole mahdollinen, voi olla yksinäinen vaikka olisi parisuhteessa. Tilanteita on miljoonia ja tämä ei ole mikään poikkeus. Antaa heidän elää ja selvittää mitä haluavat ja sillä aikaa itse kunnoitan tätä ja SHIPPAAN koska sille tää alusta on tarkoitettu ja ko henkilöt eivät ole tästä pahastuneet. Kiitos
Minusta vielä olennaisempaa on se, että jos rakastaa jotakuta ja suhde ei ole mahdollinen, se ei tarkoita että rakkaus olisi "onnetonta". Se voi olla hyvinkin onnellista.Tämä. Ja erityisesti tämä: Voi rakastaa vaikkei suhde ole mahdollinen.
Jos ei tuota tiedä, niin ei ole vielä kovin paljoa elämää kokenut.
Juuri näinTuli hyvä mieli B:n postauksesta! Vitsit toivottavasti suomen reissu on taas mukava kokemus heille. En ymmärrä tätä jankkausta taaskaan. Mua ei jaksa kiinnostaa heidän yksityiselämä, miten voi olla ettei näe heidän välistä kiintymystä toisiinsa?? Ja aika suoraan K ilmaissut brothers or maybe something more. Eiköhän ole aika selvää että tuskin itsekkään täysin ymmärtävät suhdettaan toisiin ja who cares? Koska jos olis puhdas veljellinen suhde niin ei se tuolle tasolle menisi. Minun pää ei siinä asiassa muutu etteikö olisi läheisiä ja toki toivon että joskus olisivat yhdessä mutta parisuhde ei ole mikään mittari sille kuinka paljon toista rakastaa. Voi rakastaa vaikkei suhde ole mahdollinen, voi olla yksinäinen vaikka olisi parisuhteessa. Tilanteita on miljoonia ja tämä ei ole mikään poikkeus. Antaa heidän elää ja selvittää mitä haluavat ja sillä aikaa itse kunnoitan tätä ja SHIPPAAN koska sille tää alusta on tarkoitettu ja ko henkilöt eivät ole tästä pahastuneet. Kiitos
Kiitos sulle tästä <3Tuli hyvä mieli B:n postauksesta! Vitsit toivottavasti suomen reissu on taas mukava kokemus heille. En ymmärrä tätä jankkausta taaskaan. Mua ei jaksa kiinnostaa heidän yksityiselämä, miten voi olla ettei näe heidän välistä kiintymystä toisiinsa?? Ja aika suoraan K ilmaissut brothers or maybe something more. Eiköhän ole aika selvää että tuskin itsekkään täysin ymmärtävät suhdettaan toisiin ja who cares? Koska jos olis puhdas veljellinen suhde niin ei se tuolle tasolle menisi. Minun pää ei siinä asiassa muutu etteikö olisi läheisiä ja toki toivon että joskus olisivat yhdessä mutta parisuhde ei ole mikään mittari sille kuinka paljon toista rakastaa. Voi rakastaa vaikkei suhde ole mahdollinen, voi olla yksinäinen vaikka olisi parisuhteessa. Tilanteita on miljoonia ja tämä ei ole mikään poikkeus. Antaa heidän elää ja selvittää mitä haluavat ja sillä aikaa itse kunnoitan tätä ja SHIPPAAN koska sille tää alusta on tarkoitettu ja ko henkilöt eivät ole tästä pahastuneet. Kiitos
Tuli hyvä mieli B:n postauksesta! Vitsit toivottavasti suomen reissu on taas mukava kokemus heille. En ymmärrä tätä jankkausta taaskaan. Mua ei jaksa kiinnostaa heidän yksityiselämä, miten voi olla ettei näe heidän välistä kiintymystä toisiinsa?? Ja aika suoraan K ilmaissut brothers or maybe something more. Eiköhän ole aika selvää että tuskin itsekkään täysin ymmärtävät suhdettaan toisiin ja who cares? Koska jos olis puhdas veljellinen suhde niin ei se tuolle tasolle menisi. Minun pää ei siinä asiassa muutu etteikö olisi läheisiä ja toki toivon että joskus olisivat yhdessä mutta parisuhde ei ole mikään mittari sille kuinka paljon toista rakastaa. Voi rakastaa vaikkei suhde ole mahdollinen, voi olla yksinäinen vaikka olisi parisuhteessa. Tilanteita on miljoonia ja tämä ei ole mikään poikkeus. Antaa heidän elää ja selvittää mitä haluavat ja sillä aikaa itse kunnoitan tätä ja SHIPPAAN koska sille tää alusta on tarkoitettu ja ko henkilöt eivät ole tästä pahastuneet. Kiitos
Tosi hyvä kirjoitus, kiitosTuli hyvä mieli B:n postauksesta! Vitsit toivottavasti suomen reissu on taas mukava kokemus heille. En ymmärrä tätä jankkausta taaskaan. Mua ei jaksa kiinnostaa heidän yksityiselämä, miten voi olla ettei näe heidän välistä kiintymystä toisiinsa?? Ja aika suoraan K ilmaissut brothers or maybe something more. Eiköhän ole aika selvää että tuskin itsekkään täysin ymmärtävät suhdettaan toisiin ja who cares? Koska jos olis puhdas veljellinen suhde niin ei se tuolle tasolle menisi. Minun pää ei siinä asiassa muutu etteikö olisi läheisiä ja toki toivon että joskus olisivat yhdessä mutta parisuhde ei ole mikään mittari sille kuinka paljon toista rakastaa. Voi rakastaa vaikkei suhde ole mahdollinen, voi olla yksinäinen vaikka olisi parisuhteessa. Tilanteita on miljoonia ja tämä ei ole mikään poikkeus. Antaa heidän elää ja selvittää mitä haluavat ja sillä aikaa itse kunnoitan tätä ja SHIPPAAN koska sille tää alusta on tarkoitettu ja ko henkilöt eivät ole tästä pahastuneet. Kiitos
Allekirjoitan myös tämän. Nimimerkillä kokemusta on.Minusta vielä olennaisempaa on se, että jos rakastaa jotakuta ja suhde ei ole mahdollinen, se ei tarkoita että rakkaus olisi "onnetonta". Se voi olla hyvinkin onnellista.
Härtsä jako sen kyllä varmaan huomas sen sieltäAika ihana että Bojan näki vaivaa ja kävi etsimässä jakamansa patsaskuvan Warnermusicfin ig-sivulta. K:han ei sitä itse jakanut
🩷Juuri näin
Mulle henkilökohtaisesti K:n ja B:n shippaaminen antaa voimaa jatkaa arjessa. Shippaaminen tarkoittaa mulle K:n ja B:n Hyvästä synergiasta nauttimista, ja olen ikionnellinen että täältä olen löytänyt muita kaltaisiani.
Aa, meni minulta ohi että H oli jakanut myös Kiinnitin vaan huomiota siihen että warnermusicin kuvan jakamiseen oli Boitsun pitänyt nähdä enemmän ’vaivaa’ kuin jos olisi jakanut vain vaikka Härtsän storyn Oli miten oli, niin suloinen eleHärtsä jako sen kyllä varmaan huomas sen sieltä
Just näin, hyvin kirjoitettu.Tuli hyvä mieli B:n postauksesta! Vitsit toivottavasti suomen reissu on taas mukava kokemus heille. En ymmärrä tätä jankkausta taaskaan. Mua ei jaksa kiinnostaa heidän yksityiselämä, miten voi olla ettei näe heidän välistä kiintymystä toisiinsa?? Ja aika suoraan K ilmaissut brothers or maybe something more. Eiköhän ole aika selvää että tuskin itsekkään täysin ymmärtävät suhdettaan toisiin ja who cares? Koska jos olis puhdas veljellinen suhde niin ei se tuolle tasolle menisi. Minun pää ei siinä asiassa muutu etteikö olisi läheisiä ja toki toivon että joskus olisivat yhdessä mutta parisuhde ei ole mikään mittari sille kuinka paljon toista rakastaa. Voi rakastaa vaikkei suhde ole mahdollinen, voi olla yksinäinen vaikka olisi parisuhteessa. Tilanteita on miljoonia ja tämä ei ole mikään poikkeus. Antaa heidän elää ja selvittää mitä haluavat ja sillä aikaa itse kunnoitan tätä ja SHIPPAAN koska sille tää alusta on tarkoitettu ja ko henkilöt eivät ole tästä pahastuneet. Kiitos
Kaksi aikuista täysipäistä ihmistä. Mikä suhteen estää. Jos tähän tulee vastauksena luettelo erilaisia ulkoisia tekijöitä ja riippuvuuksia, ei kyseessä ole todellinen rakkaus. Ja kyllä, uskon että ovat erittäin hyviä ystäviä. Kuin veljiä.Tämä. Ja erityisesti tämä: Voi rakastaa vaikkei suhde ole mahdollinen.
Jos ei tuota tiedä, niin ei ole vielä kovin paljoa elämää kokenut.
Näinpä🥹
is bojan here?
You know it's real when he supports you both at your highest and at your lowestwww.tumblr.com
Jatkuvasti näillä palstoilla kyllä hämmentää, että miten on mahdollista, että kirjoittajat ovat enimmäkseen 35-60-vuotiaita kun iso osa parisuhdeaiheisista kommenteista kuulostaa lähinnä 15-vuotiaan putkiaivoilla ja nyanssintajulla kirjoitetuilta.Kaksi aikuista täysipäistä ihmistä. Mikä suhteen estää. Jos tähän tulee vastauksena luettelo erilaisia ulkoisia tekijöitä ja riippuvuuksia, ei kyseessä ole todellinen rakkaus. Ja kyllä, uskon että ovat erittäin hyviä ystäviä. Kuin veljiä.