Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se videohan kertoo ystävyydestä ja tuesta biisiin sopien. Ei minusta ole ollenkaan ihme, ettei siinä ole enempää seksuaalista virettä, itse asiassa yllättävää, että siinä on (monen mielestä) kuitenkin jonkin verran.

Mutta joo, onhan siinä jotain unimaista useammallakin tavalla kyllä.
Ai ewn video kertoo ystävyydestä ja tuesta ? No ei todellakaan kerro!
 
vierailija
Oliko nyt ensimmäinen "virallinen" CCC ilman boleroa? 🥺 Jossain näin tälläisen väitteen. Onhan se toki vedetty esimerkiksi Joksujen kanssa ilman, samaten Levin (?) Ihkussa sinä yllätysvetona, mutta jos puhutaan tämmöisestä, missä K on itse varsinainen esiintyjä tms, ehkä ymmärrätte mitä ajan takaa 🤔
 
vierailija
Mä niin haluaisin nähdä asiat niinkuin te muut, mutta en vaan enää voi. Molemmat menee elämässä eteenpäin ilman toista ja hyvä niin. En pysty enää uskomaan että jotain tapahtuisi tai edes nähtäisiin Suomen keikoilta. Anteeksi kaikille.
 
vierailija
Nyt on taas semmoset jankkaukset päällä et näköjään parempi mennä kuolaamaan Kärtsää tumppuun ja kattoo se emmaveto ruudusta muutamaan kertaan uudestaan. Ja siihen päälle vielä vähän Joksujen uutta biisiä.
 
vierailija
Kärtsän supervillain era! Upea tuo Emmojen ccc. Kärtsä on kehittynyt huikeasti esiintyjänä ja myös laulajana sillä ccc meni tosi hyvin livenä. Ah, olen niin ylpeä että meinaan pakahtua . Tämän iltaisen esiintymisen perusteella tässä alkaa olla jo showta, joilla voisi vetää isommilla lavoilla.
Katselin sitä suu ja silmät ammollaan 🖤🖤 Minusta viimeistään tässä nähtiin, ettei Kärtsä ole jäämässä vihreän boleron ja viisujen vangiksi, vaan karisma kantaa pidemmällekin.
 
vierailija
Mä niin haluaisin nähdä asiat niinkuin te muut, mutta en vaan enää voi. Molemmat menee elämässä eteenpäin ilman toista ja hyvä niin. En pysty enää uskomaan että jotain tapahtuisi tai edes nähtäisiin Suomen keikoilta. Anteeksi kaikille.
Kultsan keikkapäivät on nyt näytön paikka. Jos välit ei ole vähintään NTn tasoa, niin sit täytyy asia munkin jo hyväksyä.
 

Yhteistyössä