Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Semmosen koko vartalon sivelyn ja vähän huulien koskettelua voisin ainakin tilata
Pistetään toivelistalle! 😁

Totta jos puhutaan niin en kyllä osaa sanoa että missä itsellä menisi raja siinä, mitä haluaisi nähdä. Jotenkin tuntuu, että ne kaikista intiimimmät jutut haluaisi jäävän vain heidän kahden välisiksi. Ja ihan varmasti näitä tuollaisia tapauksia on jo tähän mennessä tapahtunutkin. Minkä tyyppistä, siihen en ota kantaa, mutta jotain on pakostakin tapahtunut. Välillä vaan aivot meinaa räjähtää taivaan tuuliin kun rakastaa katsella noita kahta etenkin yhdessä niin tajuttoman paljon. Kyllä sen yhteyden vaan tuntee. Brothers or maybe something more.
 
vierailija
Pistetään toivelistalle! 😁

Totta jos puhutaan niin en kyllä osaa sanoa että missä itsellä menisi raja siinä, mitä haluaisi nähdä. Jotenkin tuntuu, että ne kaikista intiimimmät jutut haluaisi jäävän vain heidän kahden välisiksi. Ja ihan varmasti näitä tuollaisia tapauksia on jo tähän mennessä tapahtunutkin. Minkä tyyppistä, siihen en ota kantaa, mutta jotain on pakostakin tapahtunut. Välillä vaan aivot meinaa räjähtää taivaan tuuliin kun rakastaa katsella noita kahta etenkin yhdessä niin tajuttoman paljon. Kyllä sen yhteyden vaan tuntee. Brothers or maybe something more.
Samat ajatukset minullakin 🙈
 
vierailija
Kärtsän supervillain era! Upea tuo Emmojen ccc. Kärtsä on kehittynyt huikeasti esiintyjänä ja myös laulajana sillä ccc meni tosi hyvin livenä. Ah, olen niin ylpeä että meinaan pakahtua ❤. Tämän iltaisen esiintymisen perusteella tässä alkaa olla jo showta, joilla voisi vetää isommilla lavoilla.
 
vierailija
Arvailen ja pohdiskelen vaan, olisiko Bojan mahdollisesti saanut mihinkään kohtaan videossa vihjettä tai sykäystä unimaailmasta. En tarkoita, että mä olisin nähnyt siinä mitään selviä unisymboleita, vaan ajatus tuli vain eräästä omasta mahtavasta unen näkö kokemuksestani. Se uni tuli minulle vastaavassa ihmissuhteessa, minkä ajattelen nyt näillä kahdella olevan 😭
Mä olin täysin seonnut eräästä ihmisestä, mutta toisin kuin oikeastaan tähän asti tiedostin, siinä olikin monta tasoa, eikä vain yksi. Alin taso oli sellainen ”teen puolestasi mitä vaan, olet henkisesti minulle kuin tuli ja vesi, ikuinen veriveli ja ystävä” -taso, toinen sellainen seksuaalisen hullaantumisen taso ja samalla sitten parisuhderomanttinen taso.

Tuo EW:n video oli minusta tuolla veriveljet ja ikuiset ystävät -tasolla tapahtuva tarina. Mietin, että no höh, tässäkö tämä nyt oli, kuvittelemani hölmöilevä, ihana, hassu romantiikka, saati myös seksuaalisesti tosi hot suhde? He ovatkin pelkästään brothers, tunnetasollakin?

Mutta sitten tajusin, että silloin kun mulla oli se juttu sen ihmisen kanssa, niin enhän mäkään olisi puhunut ventovieraille ihmisille mun parisuhdehaaveista ko henkilön kanssa ja avannut sen seksuaalista puolta. (Meillä ei siis ikinä ollut fyysistä suhdetta, eikä seurustelusuhdetta.)
Mutta siitä näkemästäni unesta mä olisin hyvinkin voinut näyttää ihmisille paljonkin. Se oli kuin rauhoittavasta ja kauniista sadusta.

En siis nyt väitä, että EW:n video olisi hyödyntänyt unimaailmaa. Noita metaforia ja tarinan voi keksiä ihan hereillä ollessaankin : ) Mietin vain, että se oli sellaista, mitä unissa voisi olla, ja sellaisena mielenkiintoinen. On kiva pohtia, että millaisena näen sen videon hahmon ja kynttilöiden symboliikan silloin?
 
vierailija
Arvailen ja pohdiskelen vaan, olisiko Bojan mahdollisesti saanut mihinkään kohtaan videossa vihjettä tai sykäystä unimaailmasta. En tarkoita, että mä olisin nähnyt siinä mitään selviä unisymboleita, vaan ajatus tuli vain eräästä omasta mahtavasta unen näkö kokemuksestani. Se uni tuli minulle vastaavassa ihmissuhteessa, minkä ajattelen nyt näillä kahdella olevan …
Mä olin täysin seonnut eräästä ihmisestä, mutta toisin kuin oikeastaan tähän asti tiedostin, siinä olikin monta tasoa, eikä vain yksi. Alin taso oli sellainen ”teen puolestasi mitä vaan, olet henkisesti minulle kuin tuli ja vesi, ikuinen veriveli ja ystävä” -taso, toinen sellainen seksuaalisen hullaantumisen taso ja samalla sitten parisuhderomanttinen taso.

Tuo EW:n video oli minusta tuolla veriveljet ja ikuiset ystävät -tasolla tapahtuva tarina. Mietin, että no höh, tässäkö tämä nyt oli, kuvittelemani hölmöilevä, ihana, hassu romantiikka, saati myös seksuaalisesti tosi hot suhde? He ovatkin pelkästään brothers, tunnetasollakin?

Mutta sitten tajusin, että silloin kun mulla oli se juttu sen ihmisen kanssa, niin enhän mäkään olisi puhunut ventovieraille ihmisille mun parisuhdehaaveista ko henkilön kanssa ja avannut sen seksuaalista puolta. (Meillä ei siis ikinä ollut fyysistä suhdetta, eikä seurustelusuhdetta.)
Mutta siitä näkemästäni unesta mä olisin hyvinkin voinut näyttää ihmisille paljonkin. Se oli kuin rauhoittavasta ja kauniista sadusta.

En siis nyt väitä, että EW:n video olisi hyödyntänyt unimaailmaa. Noita metaforia ja tarinan voi keksiä ihan hereillä ollessaankin : ) Mietin vain, että se oli sellaista, mitä unissa voisi olla, ja sellaisena mielenkiintoinen. On kiva pohtia, että millaisena näen sen videon hahmon ja kynttilöiden symboliikan silloin?
Se videohan kertoo ystävyydestä ja tuesta biisiin sopien. Ei minusta ole ollenkaan ihme, ettei siinä ole enempää seksuaalista virettä, itse asiassa yllättävää, että siinä on (monen mielestä) kuitenkin jonkin verran. :)

Mutta joo, onhan siinä jotain unimaista useammallakin tavalla kyllä.
 
vierailija
Äh, sain lyhyen, melko juonettoman ficci-idean liittyen Damonin kuviin ja tekisi mieli kirjoittaa se, mutta en haluaisi eksyä nyt harhapoluille, että saan nykyisen tekeleeni valmiiksi ennen kultaista sa... eikun siis Kultsaa. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Olikos niin, että myös jonkun muun kuin vienti-emman kiitospuheessa K kiitteli suomen lisäksi englanniksi, jotain tyyliin thank you ja i love you. Joo voi olla, että oli suunnattu ulkomaalaisille faneille, mutta viime aikoina on tuo i love you tullut monessa yhteydessä (kuten mitä sanoa ystävänpäivänä) 🤔
 

Yhteistyössä