Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en ymmärrä tämäntyyppistä sanojen käyttöä. Eikös Gregor tuomittu juuri siitä, että käytti naisista kyseistä sanaa. Luulen kyllä tietäväni mitä tuolla haetaan nuorista miehistä puhuttaessa.
Olen itse kuullut girl-sanaa mustien, drag queenien ja homojen suusta täytesanana, eikä sillä tarkoiteta mitään tiettyä ihmistä tai viitata kehenkään tyttöön. Sana itse on sävyltään neutraali, mutta sillä voi korostaa viestiä.

”Girl, that song slapped!”

”Girl, people should stop whining.”

”I don’t know, girl, I’m exhausted.”
 
vierailija
Taas opin jotain uutta. Kiitos. Noin käytettynä mä ymmärrän sen. Eikö sitä käytetä myös nuoresta miehestä, joka on erityisen, en nyt tiedä mitä sanaa käyttää, suloinen, ihana, kuumakin.
 
vierailija
Missä tämä Damonin kommentti? Kiitos.
Boitsun instan uusin postaus.
 
vierailija
Boitsun instan uusin postaus.
Juu huomenta vaan 🙂. Sellainen reilu viisi tuntia sitten täällä todettiin, että on ❤💖🥵👌 (tai "syötävän söpö" jos asian ilmaisee kirjaimin)
 
vierailija
Juu huomenta vaan . Sellainen reilu viisi tuntia sitten täällä todettiin, että on (tai "syötävän söpö" jos asian ilmaisee kirjaimin)
Edit: sori, näin jälkeenpäin tajusin, että tämä kommenttini voidaan tulkita v*ttuiluksi. Se ei kuitenkaan yhtään ollut tarkoituksena. Huvitti vain, että kuin yleensä moni kyttää suunnilleen 24/7, että mitä B postaa tai postaako mitään, niin unohtuu välillä, että joillakin seuraajilla on ihan oikea elämä ja muutakin tekemistä ja onkin ihan loogista, ettei reaaliajassa kaikkea näe (mitä ilmeisimmin en itse kuulu niihin 🙈😅) Anteeksi ja ❤✌😘
 
vierailija
J: Sorry, I have been so busy with Emma gala that I only had time to listen to your new song and watch the video.

B: It's ok. I understand. What did you think of it?

K: I liked a lot. The song is absolutely wonderful, as I have already told you before. And I liked also the man who danced and lit candles. There was something very familiar about him.

B: Really. He is an actor, a long time friend of mine.

K: Ok. I already got a message from a fan who thought it was me. Maybe we have something in common.

B: Maybe you have, maybe not. It's not you, but it's still you.

K: Now you are talking really weird. Not me but still me. I can't understand.

B: Honey, think about it. We can watch it together after two weeks. I can hardly wait to meet you again.

K: Yes, here I am. Come to me Bojan.
❤
 
vierailija
Kivaa pohdintaa täällä! Katsoin musavideon ja joo, minullekin tulee K mieleen en voi sille mitään. Mielikuvitus lähti laukalle lopuksi kynttilän sytytys ja katse 🙈 jos olisikin K&B.

B on kyllä lahjakas ja odotan tulevia biisejä.
 

Yhteistyössä