Toivotaan, ettei kukaan alkuperäistä kulttuuria vaaliva turvapaikanhakija Papuasta kotiudu Turkuun...Toivon ettei minun sisäelimiä nautita lautaselta...
Toivotaan, ettei kukaan alkuperäistä kulttuuria vaaliva turvapaikanhakija Papuasta kotiudu Turkuun...Toivon ettei minun sisäelimiä nautita lautaselta...
No nyt täytyy myöntää, että näin on.Terveystiedot ja reseptit ovat menneet sähköisiksi jo vuosia sitten. "Tutkiva" Lissu on pihalla kuin lumiukko. Et ilmeisesti syö edes e-pillereitä...
Ja kun verenkierto pysähtyy, on jo virallisesti kuollut.Tuon ikäisen elvyttäminen tuottaa yleensä vain tuskaa. Elvytyskielto ei estä muita hoitoja. Häntä vaan ei elvytetä jos sydän ei jaksa enää lyödä. Ja jos se ei enää jaksa lyödä, niin ei se jaksa kauaa myöskään elvytyksen jälkeen, mikäli se edes onnistuisi
Ei ne pillerit sovi kaikille. Kokeilijoita toki riittää ja sekin on suuri businessNo nyt täytyy myöntää, että näin on.
Eipä sitä kaikkea kerkiä tutkia.
Sun täytys olla edunvalvojaEn mä kyllä vanhempieni omakantaan pääse
Yleensä noilla liikuntarajoitteisille on henk koht avustaja eikä kotihoitoHmmm. liikuntarajoitteisen pitäisi siis hyväksyä iästä riippumatta lääkärin vastoin tahtoa laittama elvytyskielto, mikäli tarvitsee kotihoitoapua?
Mitä Natsi-Saksa sinussa menettikään
AhaaOsaan, halusin vaan varmistaa. Tarkoitatko hoitotestamentilla hoitotahto? Jos näet omakannan, näet myös hoitotahdon jos se on tehty
Miten käytännössä?Ei kai tällä kukaan niin ole väittänyt? Onhan äidillä oikeus vaatia perustelut asiaan ja myös pyytää kumoamista, jos on toimittu väärin ja vasten tahtoa.
DigiloikkaJos olet väärän poliittisen ideologian kannattaja, vieläpä kansalaisaktivisti, elvytyskielto vaihtuu reaaliajassa kun henkesi on siitä kiinni. Eläköön digitaalisuus!
Ei sovi ei, enkäEi ne pillerit sovi kaikille. Kokeilijoita toki riittää ja sekin on suuri business
Niinpä!Voiko olla että mulle on merkattu elvytyskielto!!!
Siis mitä hittoa, en edes ole käyttänyt terveyspalveluita… eiku, kävinhän mä muutaman kerran synnyttämässä, mutta ei siihen aikaan ollut mitään omakantoja, kai.
Ei mua kiinnosta käyttää mitään omakantaa.
Miten ihmeessä yks ihminen liikuttelee painavaa?Yleensä noilla liikuntarajoitteisille on henk koht avustaja eikä kotihoito
Oletko kuullut ikinä esim "nosturista"?Miten ihmeessä yks ihminen liikuttelee painavaa?
Onko kaikki tutkittu?Hän ilmoitti lääkärille ettei halua elvytyskieltoa, nyt kuitenkin omakannassa on elvytyskieltomerkintä.
Samaa on tapahtunut monille muillekin.