vierailija
Milloin saadaan nähdä sun tissit paidan läpi?Tuo nyt oli vain vitsi, ei kai tuota nyt tuohon laiteta.🫣
Milloin saadaan nähdä sun tissit paidan läpi?Tuo nyt oli vain vitsi, ei kai tuota nyt tuohon laiteta.🫣
Tuo nyt oli vain vitsi, ei kai tuota nyt tuohon laiteta.🫣
Tuo nyt oli vain vitsi, ei kai tuota nyt tuohon laiteta.🫣
Nössöjä naisia täällä pl. LispettiTähän hätään ei löytynyt muutakaan, laita toinen (kolmas) kuva niin tehdään uusi
Oon nössömpi kuin Roosa! Roosa ei oo yhtään nössö!Nössöjä naisia täällä pl. Lispetti
Sinä suoritit, Roosa ei vielä!Oon nössömpi kuin Roosa! Roosa ei oo yhtään nössö!
Ei nyt painosteta enempää kuin on tarpeen.Sinä suoritit, Roosa ei vielä!
Ei saa ruikuttaa, se on rumaa!Kaikki projektit kariutuu
Oletko esittänyt asian vaimollesi? Anopillesi?Kaikki projektit kariutuu
Ei saa ruikuttaa, se on rumaa!
Oletko esittänyt asian vaimollesi? Anopillesi?
Alepa ja Ekko tulisivat lankoja pitkin setiksen kimppuun@setis, sääkin voisit tutkia arkistojas
koirat haukkuu mutta karavaani kulkeeAlepa ja Ekko tulisivat lankoja pitkin setiksen kimppuun
Mutta huippulaatukamaa olisi jaossa, kuten tiedät
Kateuttaan määkivät. Olen kuullut, että Annie on ihan mahottoman namu muikkeli!koirat haukkuu mutta karavaani kulkee
on se, voin kertoaKateuttaan määkivät. Olen kuullut, että Annie on ihan mahottoman namu muikkeli!
Esineestä ja asiasta puhutaan ja kirjoitetaan SE!!!! Ei ihmisestä!on se, voin kertoa
Sama mulla varsinkin kun puhutaan kaikkein lähimmistä ihmisistä. Siis poikkeuksetta ihmiset sanoo vaikka TV-haastatteluissa puolisostaan seEsineestä ja asiasta puhutaan ja kirjoitetaan SE!!!! Ei ihmisestä!
Inhoan kun vanhemmatkin puhuu lapsistaan ”se”! Ihan kuin jostain koirasta!!!
Kiitos että sain purkautua tästä!
Ihanaa, että täällä muutkin ovat moisen ällöttävyyden huomanneet ja se todella särähtää pahasti korvaan, tai täällä silmään!Sama mulla varsinkin kun puhutaan kaikkein lähimmistä ihmisistä. Siis poikkeuksetta ihmiset sanoo vaikka TV-haastatteluissa puolisostaan se
Jo 2010 näkyy olleen esilläIhanaa, että täällä muutkin ovat moisen ällöttävyyden huomanneet ja se todella särähtää pahasti korvaan, tai täällä silmään!
Esim. hääohjelmassa tämä morsian puhuu rakkaastaan. Minne on kadonnut kohtelias "hän"?
Katos, valehtelija on palannut. Mites on löytyykö se vastaus siihen sun juttujesi ristiriitaisuuteen siellä "rekkakuski" -topicissa?Jo 2010 näkyy olleen esillä
Että mä kärsin ihmisten puhuessa toisesta ihmisestä käyttäen sanaa "SE"
Kuka on valehdellut sinulle?Katos, valehtelija on palannut. Mites on löytyykö se vastaus siihen sun juttujesi ristiriitaisuuteen siellä "rekkakuski" -topicissa?
Ja narsistit puhuvat itsestään kolmannessa persoonassa.Jo 2010 näkyy olleen esillä
Että mä kärsin ihmisten puhuessa toisesta ihmisestä käyttäen sanaa "SE"