Mut voisit laittaa aataminomenan. Tai siis kuvan kaulasta.Filtterillä saa vaikka mitä aikaiseksi.
Kullini kuvaa en laita.
Eiksvaanjoo!
Mut voisit laittaa aataminomenan. Tai siis kuvan kaulasta.Filtterillä saa vaikka mitä aikaiseksi.
Kullini kuvaa en laita.
No käytä sitten filtteriä jos et muuten kehtaa.Filtterillä saa vaikka mitä aikaiseksi.
Kullini kuvaa en laita.
Muikkelilla on selkee fetissi aataminomppuihin!Mut voisit laittaa aataminomenan. Tai siis kuvan kaulasta.
Eiksvaanjoo!
Ookko sääkin pruuttauttanut botoxia huuleen?
Näi o!Muikkelilla on selkee fetissi aataminomppuihin!
Vääristää selkeästi, ja meikkaamallakin saa isot huulet.Ookko sääkin pruuttauttanut botoxia huuleen?
Vai vääristääkö kuva jotenkin? Ehkä ku se on otettu lähempänä ylähuulta ni se vaan näyttää isommalta kuin alahuuli?
setiskin jo pelästyi että ei kai vaanVääristää selkeästi, ja meikkaamallakin saa isot huulet.
En ikinä laittais botoxia mihinkään! Tai muitakaan toppauksia.
Oikein!Vääristää selkeästi, ja meikkaamallakin saa isot huulet.
En ikinä laittais botoxia mihinkään! Tai muitakaan toppauksia.
Ite pyysit kuvia?Huomiota on saatava, vaikka kuva kerrallaan
Ite et vaan uskalla.Huomiota on saatava, vaikka kuva kerrallaan
Äläpä muuta sano.Huomiota on saatava, vaikka kuva kerrallaan
Mä olen ssaanut noita satoja ja täytyy sanoa ettei yksikään oo suurempia tunteita herättänyt. Ei puolesta eikä vastaan.Näin on, paitsi silloin jos nainen pyytää pyytämistään, kuten Annie on tehnyt
Ainoastaan todella urpot teukat lähettelee niitä oma-alotteisesti tutuille ja tuntemattomille
Mahtaako edes 1% yllätetyistä naisista tykätä moisista?
Osaatko lukea otsikon?Tässä ketjussahan pyydettiin kuvia.
Senku!Roosan ihana kesäinen lomakuva jäi pimentoon. Eikö sitä voisi laittaa tähän ihan näkyville?
Itse henkilökihtaisesti en mistään munan kuvista kostu.Näin on, paitsi silloin jos nainen pyytää pyytämistään, kuten Annie on tehnyt
Ainoastaan todella urpot teukat lähettelee niitä oma-alotteisesti tutuille ja tuntemattomille
Jep. No Lispetti varmaan tykkää moisesta mutta muidu on muutenkin löyhänuppi.Näin on, paitsi silloin jos nainen pyytää pyytämistään, kuten Annie on tehnyt
Eihän tuossa ole mitään bannattavaa!!!Senku!
Mä en ota riskiä bannista. Jos sä otat niin anna mennä.
En ota riskiä enää ku mun reissunimimerkki ei ole vieläkään päässyt bannista vaikka yritin linkata kuvan joka oli ottettu pilvien päältä.Eihän tuossa ole mitään bannattavaa!!!
En ole koskaan pyytänyt enkä haluaisi edes saada tortunkuvia. Mä taas sytyn säihkysääristä minimekossa ja korkkarit jalassa. Tehoaa paremmin kuvina kuin tissit, kosketellessa osat kääntyy No molemmat saa huomioni vuorotellen, aah se nylonin tunne kämmenissäItse henkilökihtaisesti en mistään munan kuvista kostu.
Kasvokuva on kiva, mutta ei sekään pakollinen. Kiinnostavuus henkilöön muodostuu ihan muista asioista.
Oli muuten jännää aikoinaan palstalla kun oli vuosia höpötelly ja sitten sai nähdä henkilön kasvot kirjoitusten takana!
Amen.Hiukan tuosta @setis nimimimerkin ajo-opetuksesta.
Miljoona kilometriä ajanut 60v, 25 000 km/ vuosi.
@setis, tunnollisena autoilijana ei putsannut auton ikkunoita ennen ajoon lähtöä.
Auto oli lämmin, mutta takalasi huurussa/ jäässä.
Ehkä hänen autossa on takalasin jäähdytin/ jäädytin.
Jotkut autoilijat vilkaisevat taustapeiliin ajonsa aikana ja seuraavat
liikennettä.
@setis ei sellaisiin tapoihin alistu.
@setis mainitsi, että joku vierailija jankuttaa asiasta.
Kuinka monta jankutusta @setis on itse jankuttanut ketjuun?
Kaikella kunnioituksella:
@Algoma.
Ja ihan ykskaks oli "jokin" kiinni takapuskurissa.Hiukan tuosta @setis nimimimerkin ajo-opetuksesta.
Miljoona kilometriä ajanut 60v, 25 000 km/ vuosi.
@setis, tunnollisena autoilijana ei putsannut auton ikkunoita ennen ajoon lähtöä.
Auto oli lämmin, mutta takalasi huurussa/ jäässä.
Ehkä hänen autossa on takalasin jäähdytin/ jäädytin.
Jotkut autoilijat vilkaisevat taustapeiliin ajonsa aikana ja seuraavat
liikennettä.
@setis ei sellaisiin tapoihin alistu.
@setis mainitsi, että joku vierailija jankuttaa asiasta.
Kuinka monta jankutusta @setis on itse jankuttanut ketjuun?
Kaikella kunnioituksella:
@Algoma.