EIJEIJEIJEI PLIISVoisikohan se-jonka-kauppanimeä-ei-saa-mainita lähettää kuvan sofistikoituneesta eurooppalaisvaikutteisesta pyllystään?
Miksi haluat tuhota tuolla pyynnöllä palstamiesten yleensä niin makoisat yöunet? 🫣
EIJEIJEIJEI PLIISVoisikohan se-jonka-kauppanimeä-ei-saa-mainita lähettää kuvan sofistikoituneesta eurooppalaisvaikutteisesta pyllystään?
Miksi tuossa lukee "lemmikille"?Saat kinkusta kuvan!
Hyvää joulua!
Johan Alepatäti pomppasi, luuli minua sinuksi ja päinvastoinToivon, ettei vaikuttanut kovin negatiivisesti . Mutta aikahan sen sitten näyttää.
No nyt kyllä nm Alepa erehdyt pahastiNm Alko vaikuttaa kovasti Setikseltä harmaana. Hänelle tämä ketju on parasta herkkua.
Varokaa vaan, Alepa tulee ja jyrää teititme juntitpa tehdään
alepa voi mun viilaani mennä vaikka sinne missä pippuri kasvaaVarokaa vaan, Alepa tulee ja jyrää teitit
Toivottavasti tulee lisää kuvia muillekin kuukausille ettei tartte koko vuotta katsella tammikuuta
Edit: muokattu vähemmän härskimmäksi
Kiva nauta ja utareetkin hahmottaa. Mutta eikö tuo kala ole liian korkealla? Ja miksi se on kauhistunut? Happi loppu?Jos ei kukaan muu aio osallistua niin tässä olis vähän kesäisempi kuva.
Kuvassa on nauta ja kala, kehottaa lähtemään maaseudun rauhaan ja pilkille.
Emt. Sun täytyy kysyä kalalta.Kiva nauta ja utareetkin hahmottaa. Mutta eikö tuo kala ole liian korkealla? Ja miksi se on kauhistunut? Happi loppu?
Jos ei kukaan muu aio osallistua niin tässä olis.
Kuvassa on nauta ja kala, kehottaa lähtemään maaseudun rauhaan ja pilkille.
Toivottavasti tulee lisää kuvia muillekin kuukausille ettei tartte koko vuotta katsella tammikuuta
Edit: muokattu vähemmän härskimmäksi
Juu, se on aamutakki.Onpas antava kaula-aukko
Oletko itse kuvassa?
Miss helmikuu, otaksun?
Kala tietää, että päätyy sinun suuhusi, jos saat napattua?Emt. Sun täytyy kysyä kalalta.
Pääsee karkuun, kuha on vikkelä.Kala tietää, että päätyy sinun suuhusi, jos saat napattua?
Kauniit hiukset ja toki koko nainenJuu, se on aamutakki.
Kyllä olen.
Emt. menee vähän ykstoikkoseks tää kalenteri, ja ton kuvan piti aiheuttaa naurua. Itse nauroin vedet silmissä kun tein tota - taidan olla vähän väsynyt.
Ei sitä tarvitse laittaa, tarkoitus oli lähinnä ilahduttaa.
Semimärkänä roikkuu, hiuksetkin.Kauniit hiukset ja toki koko nainen
Juu, se on aamutakki.
Kyllä olen.
Emt. menee vähän ykstoikkoseks tää kalenteri, ja ton kuvan piti aiheuttaa naurua. Itse nauroin vedet silmissä kun tein tota - taidan olla vähän väsynyt.
Ei sitä tarvitse laittaa, tarkoitus oli lähinnä ilahduttaa.
Jotenkin vaan katse kiinnittyi niihinSemimärkänä roikkuu, hiuksetkin.
Ei pääse kuha on kalamiesPääsee karkuun, kuha on vikkelä.
Olen kyllä tottapuhuen aika pettynyt osallistujien määrään.Laitetaan mikäli muuta ei ilmene
Olen kyllä tottapuhuen aika pettynyt osallistujien määrään.
Ennen vanhaan kalenteri olis ollu täys muutamassa päivässä.