Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joku selvästi yrittää yksinään tuota vastakkainasettelua taas täällä. Ensin kirjoittaa ikävään sävyyn toisen ulkonäöstä ja sitten heittää yhtä ikävää vastakommenttia toisesta. Sori vaan, meillä on muutakin puhuttavaa, ei kiinnosta tuon sävyiset viestit.
 
vierailija
Noi Bojanin kuvat... Haukon henkeä.
(MRS=3)
Miksi? Tosi rumia, tuollaisia ns taidekuvia, joissa Bojan ei millään tavalla ole parhaimmillaan, eikä todellakaan kuuma.
Damonilla on taito saada jokainen malli näyttämään myös ankealta, masentuneelta ja epämukavalta, en ainakan itse koe mitään oooh hetkeä noista kuvista.
Keiskään ei ollut 10+ omissaan siitä, millaisia kuvia hänestä voisi saada.
 
vierailija
Valitettavasti olen yksi heistä, jotka ajatteli jonkinlaista elämää suurempaa heidän välillään olevan. Vähän tyhmäksi tässä tuntee itsensä kyllä nyt, kun silmät avautuu. Kumppanin mukanaolo on kyllä hämmentänyt mua koko ajan, että en ole kyllä häntä sivuuttanut.
Mulla avautui jo heinäkuussa kun K postas sen tyhmän housukuvansa 🙂 Tooosin olen vielä avoin K:n mielen tai persoonan suunnanmuutoksille. Siis pidän niitä mahdollisina. Toki en kauhean todennäköisenä.
 
vierailija
Miksi? Tosi rumia, tuollaisia ns taidekuvia, joissa Bojan ei millään tavalla ole parhaimmillaan, eikä todellakaan kuuma.
Damonilla on taito saada jokainen malli näyttämään myös ankealta, masentuneelta ja epämukavalta, en ainakan itse koe mitään oooh hetkeä noista kuvista.
Keiskään ei ollut 10+ omissaan siitä, millaisia kuvia hänestä voisi saada.
Ei voitaisi kyllä yhtään enempää eri tavalla nähdä noita. Musta ne on mielettömän kuumia. 🔥
 
vierailija
Joku selvästi yrittää yksinään tuota vastakkainasettelua taas täällä. Ensin kirjoittaa ikävään sävyyn toisen ulkonäöstä ja sitten heittää yhtä ikävää vastakommenttia toisesta. Sori vaan, meillä on muutakin puhuttavaa, ei kiinnosta tuon sävyiset viestit.
Tulkinnat muista kommentoijista on kaikkein masentavinta luettavaa täällä
 
vierailija
Tulkinnat muista kommentoijista on kaikkein masentavinta luettavaa täällä
Tuo tyyli on nähty niin monta kertaa. Ainakin osa noista ulkonäköjutuista oli varmaan samalta tyypiltä, kuin sitten tuo vastakommenttikin. Ja jos olisivat eri tyyppejä, niin tahallista ärsyttämistä silti. Jos joku harmistuu siitä, että toisesta ketjun päähenkilöstä puhutaan ikävästi, niin miksi ihmeessä sitten vastaa jotakin ikävää siitä toisesta, ihan kuin hän ne olisi kirjoittanut. Mutta useinhan tuo tyyli toistuu tuollaisena samanlaisena. Mikä järki siinä on, en tiedä. Jätän nyt aiheen tähän, enkä lähde enempää väittelemään.
 

Yhteistyössä