Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Huhhuh. En ollut aiemmin nähnyt elokuvaa La La land (kyllä, se on mahdollista!), ja äsken sattumalta näin siitä loppuosan, kun tuli telkkarista. Siitäkin onnistuin löytämään yhtymäkohtia tähän shippiin, kaksi ihmistä tavoittelemassa unelmaansa viihdebisneksessä... Huhhuh 🥹🥺
 
vierailija
Kiitos!! Olikohan Bojan siis lähinnä tuossa loppuosan kertsissä mukana, jos muutoin oli lähes valmis biisi? Tai ehkä auttanut viilailemaan muitakin kohtia.
Olisi kyllä kiinnostavaa tietää. Toivottavasti avaavat tuota kirjoitusprosessia joskus lisää. Voihan olla että Bojanilta itseltäänkin kysytään sitä vielä jossain haastattelussa. Hieno biisi jokatapauksessa!
 
vierailija
Se alkaa noin viiden minuutin jälkeen.
Hei kiitos! Mulle tää wiwiblogsin tyyppi on uusi, niin jäin vähän miettiin, mihin tuo 'now this song has another thing to think about' viittaa? Hän siis sanoi sen sen jälkeen kun oli yllättynyt Bn mukana olosta sanoituksessa. Onko siis shipparimielellä hänkin?:D en vaan keksi muuta selitystä tuolle lauseelle!
 
vierailija
Tuossa jokerien viimeisimmässä viisupodcastissa (uusi the haastattelu, parhaat deitit), Bllä on kyllä tosi K-hymy ja nauru/innostunut puppy kun puhuu, että voisivat juoda pina coladaa viisuporukalla villalla toukokuussa:

N 12:13
 
vierailija
Tuossa jokerien viimeisimmässä viisupodcastissa (uusi the haastattelu, parhaat deitit), Bllä on kyllä tosi K-hymy ja nauru/innostunut puppy kun puhuu, että voisivat juoda pina coladaa viisuporukalla villalla toukokuussa:

N 12:13
Niin oli, toivottavasti pääsevät toteuttamaan tuon suunnitelman 🥰
 
vierailija
Hei kiitos! Mulle tää wiwiblogsin tyyppi on uusi, niin jäin vähän miettiin, mihin tuo 'now this song has another thing to think about' viittaa? Hän siis sanoi sen sen jälkeen kun oli yllättynyt Bn mukana olosta sanoituksessa. Onko siis shipparimielellä hänkin? en vaan keksi muuta selitystä tuolle lauseelle!
Se sanoo "..has another special thing about it". Ei varmaan tarkoita muuta kuin että spssua, että Bojan on tänäkin vuonna tuota kautta viisuissa mukana tms.
 
vierailija
Jaahas, eli I’m, you are, Veronika -kohtako on Bojanin? 🤗
Muuten tuli vain mieleeni, että halusikohan Raiven, että Bojan saadaan kappaleen tekijöihin mukaan, niin viisukommentaattorit voivat mainostaa, että tunnettu Bojan Cvjetićanin on mukana kappaleen tekijöissä ja Bojan itse taas saa kivaa mainosta vielä kerran viisuissa?
Meinaan kun tuli ensidemovaiheen jälkeen vielä mukaan tiimiin. Joo, jutussa mainittiin, että ovat halunnet tehdä kauan biisin yhdessä, minkä uskon, mutta tässä se ei näyttänyt olleen ajatus ensin.
Tai voihan se olla, että koki vain kaipaavansa apua biisin viimeistelyssä.
Niin tai näin, hyvä, että Bojan tuo nyt nostetta biisille ja että saa sitä toisaalta itsekin.
Are you? 🤭
 
vierailija
Tuossa jokerien viimeisimmässä viisupodcastissa (uusi the haastattelu, parhaat deitit), Bllä on kyllä tosi K-hymy ja nauru/innostunut puppy kun puhuu, että voisivat juoda pina coladaa viisuporukalla villalla toukokuussa:

N 12:13
Ei hirveän ihme, koska onhan se pina colaa erittäin Kärtsä-viittaus ilman shippilasejakin. :)
 
vierailija
Jaahas, eli I’m, you are, Veronika -kohtako on Bojanin?
Muuten tuli vain mieleeni, että halusikohan Raiven, että Bojan saadaan kappaleen tekijöihin mukaan, niin viisukommentaattorit voivat mainostaa, että tunnettu Bojan Cvjetićanin on mukana kappaleen tekijöissä ja Bojan itse taas saa kivaa mainosta vielä kerran viisuissa?
Meinaan kun tuli ensidemovaiheen jälkeen vielä mukaan tiimiin. Joo, jutussa mainittiin, että ovat halunnet tehdä kauan biisin yhdessä, minkä uskon, mutta tässä se ei näyttänyt olleen ajatus ensin.
Tai voihan se olla, että koki vain kaipaavansa apua biisin viimeistelyssä.
Niin tai näin, hyvä, että Bojan tuo nyt nostetta biisille ja että saa sitä toisaalta itsekin.
Are you?
👍
 
vierailija
Minulla soi tosi usein nykyään biisejä unissa. Yleensä Joksuja, toisinaan Siddhartaakin. Viime yönä se oli yksi parhaista shippibiiseistä, CMX:n Hyökyaalto, jota en ole edes kuunnellut pitkään aikaan. Harmi kun en muista itse unta muuten. :)
 
vierailija
B: Well, hello there. Still in Ruka with those hot guys?

J: Not anymore. Already in Vantaa. And what hot guys? They were teammates, we played hockey.

B: I saw those pictures. Really cool. It would be nice, if I could be there and you would have sat on my lap.

J: Bojan, are you jealous? He is just a teammate.

B: He looks very nice guy. I googled him, he is also very famous.

J: He is, but he is not you. Bu there is one thing I had to tell you.

B: What? What? Jere, tell imediately.

J: I slep in a spoom with him. Not the whole night, only a little time. But it was a joke. Quite different than sleeping in spoon with you.

B: Jere. I will be in Suomi after 38 days. You will be sure that I show you, how to sleep in spoon. And a whole night. Book Käärijäs home to us.

J: Yes, yes. I did it right a way, when you announced the tour. Waiting for you and your spoon. Is everything allright now? No speek about Pekka?

B: Everything is allright. Miss you.

J: Miss you too.
 
vierailija
Spotifyn käyttäjäkohtaiset kuuntelutilastot ovat osalla ihmisistä ihan täyttä dadaa, tämä koskee mm. itseäni, ja ihmiset ovat valittaneet tästä bugista vuosia. Shippilasien läpi olen miettinyt sitä, että on ihan mahdollista, että esim. Kärtsä kuunteli Joksuja ja Bojan Kärtsää viime vuonna enemmän kuin mitään muuta artistia, mutta Spotify on vain hyvin rikki. :D
 
vierailija
Antti Tuiskun Hyökyaalto (originaali) on Se shippibiisi.
Mulla on tähän biisiin vaikea suhde. Tykkään biisistä, se oli voimabiisini eron aikaan 13v sitten. Ajattelin silloin että uusi rakkaus tulee vielä vastaan. Nyt on kulunut se 13v. eikä ketään ole tullut vastaan, ei kauniina, eikä sateisenakaan päivänä. Varmaan siksikin roikun tässä saagassa, että saan kuitenkin kokea näiden kahden kokemusten kautta rakkautta.
 
vierailija
Miksi kielissä pitää olla sukupuolitettuja pronomineja ollenkaan, kun suomalaisetkin pärjäävät hyvin ilman, tuskailee Bojan uudessa pienoisficissäni “On” yrittäessään kirjoittaa kappaletta miehestä. Slaavilaiset kielet menevät tässä erityisen mutkikkaiksi. Pitäisikö suosiolla vain unohtaa kiertelyt kokonaan? https://archiveofourown.org/works/53219761

Iso kiitos LadySLOlle, joka avasi minulle sloveenin kielen sukupuolitetun kieliopin kiemuroita (huomattavasti pidemmälle kuin mihin asti tuo ficci menee)! :)

- Joymuffin
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Tuli Veronikan kuultuani heti mieleen, olisiko quiromainen trrrrt -ääni Bn ajatus. Hänhän käyttää mielellään omaa tratatatataa yms. Nytkin äänitteli yskimisiä ja pullonkorkkeja 😊
 
vierailija
Korvessan Tumppu on kyllä ehkä Internetin paras sivusto. Tätä nimenomaista en ollut tainnut nähdäkään. Bojan näyttää niin pieneltä ja nuorelta, mutta niin häkellyttävän onnelliselta. https://www.tumblr.com/korvessa/740189666930769920/hey-remember-this-cause-i-fucking-didnt
Ja miten somasti Kärtsä siirtää vieressään kulkeneen Jessen sivuun, jotta pääsee kietomaan kätensä nimeomaan Bojanin hartioiden ympärille. Ihana.
 

Yhteistyössä