Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Taidat nähdä tätä joka puolella, ei kaikki tosiaan pidä Raivenin kappaleesta, matkii lisäksi liikaa Loreenin tyyliä, sama kuin Sara S. josta en myöskään pidä
:D muistutuksena vaan kaikille, että aaltoilee ja kaikkeen ei tarvi tarttua, tarkoitusperät voi olla muuta muilla. Eri mieltä saa olla, mutta kirjoituksen sävy kertoo välillä paljon:)
 
vierailija
Se on ihan vain sun oma mielipide, jos et tykkää biisistä. Mä esim tykkään todella paljon, ja äänestäisin ihan ilman että Bojan ois mitenkään mukanakaan. Oon aina tykännyt tuollaisista taiteellisesti vähän kunnianhimoisemmista biiseistä viisuissa.
Samoin, biisi on ihana. Taiteellisuuden lisäksi siinä on kaunis melodia. Itsellä jää välillä jotkut taiteellisemmat kappaleet sellaiselle ”hieno mutta ei kuitenkaan iske niin, että kuuntelisin enempää” -tasolle. Tätä voisin kuunnella putkeen vaikka kuinka monta kertaa.
 
vierailija
Taidat nähdä tätä joka puolella, ei kaikki tosiaan pidä Raivenin kappaleesta, matkii lisäksi liikaa Loreenin tyyliä, sama kuin Sara S. josta en myöskään pidä
Minusta ei matki Loreenia, on paljon omaperäisempi kappale ja aihepiirikin syvällisempi. Loreenin kappaleessa näkyi omaan makuuni liikaa se Ruotsin viimeisen päälle hiottu viisuteollisuus. Sitä ei tässä ole, ei myöskään Sara Siipolan kappaleessa, jossa on aitoa rosoa. Ei kaikki naislaulajien vahvat biisit ole toistensa matkimista, vaikka stailauksessa olisi jotain samoja elementtejä. Samoin voisi väittää että useimmat rockbändit muistuttavat toisiaan, vaikka eivät tosiasiassa nekään sen enempää muistuta.
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Sainkin yllättäen tänään valmiiksi kaksi lyhyttä tekstiä. Tässäpä minificci ja huomenna tulee pieni normificci “On”. :)


K: Tiiättekste kuka on Bojan? Se on laulaja semmosessa slovenialaisessa bändissä kun Joker Out. Ne oli Euroviisuissa mun kanssa, se on tosi kova bändi. Suomalaiset rakastaa niitä! Niiden paras biisi on Turquoise Carpet, eiku mikä se olikaan, Carpe diem. Carppe diem, carppe diem tietty. Mulla menee helposti sanat sekasin, kun mä aattelen Bojania. Me ollaan esiinnyttykin yhessä, mut kerran mä olin niin kännissä, että unohtu sanat saatana mun omaan biisiin, tai sit ne unohtu kun se on niin kaunis. Varmaan siks. Sillä oli sillon vielä semmonen jäätävän seksikäs pitsipaita, dääämn. Se paita jäi muuten mun luokse ja mähän tietty pesin sen. Sitä ärsyttää kun mä jankkaan tosta, mut ite se unohti hepenet mun luokse ja mä pesin ne. Tottakai mä pesin. Bojan on vaan sellanen… Jos mä aattelenkin sitä, niin päässä menee ihan diudiu. Jos mä katon sen silmiä, niin mä vaan imeydyn sinne kokonaan. Sen hymy, voi luoja. Ja okei, se kroppa kans. Emmä haluis esineellistää, kun se on muutenkin niin ihana, mut onhan se vaan niin vi tun hyvännäkönen kundi. Mennäänköhän me vielä joskus naimisiin sen kanssa? Vaikka mitä sellanen adonis muka meikäläisessä näkee. Täh. Joku vantaalainen jässikkä, ja mun mahakin on tällanen, plöts plöts. Ja Bojan on viis kaut viis, sata kaut viis, satamiljoonaa kaut viis. Emmä ees osaa niin isoja numeroita.

B: Jere.

K: Bojan! Älä nyt keskeytä, kun mä haluun puhuu susta.

B: Jere, valomerkki tulee ihan just. Nyt korkki kiinni ja lähetään himaan.

K: Mä osaan laulaa Carppe diemin kertsinkin!

Bojan heivaa Jeren olalleen kantaakseen tämän baarista ulos.

B: Sori tyypit, sillä jää joskus levy päälle.

K: A-aa! Didi di jotain jotain, a-aa!


- Joymuffin
 
vierailija
Mietiskelen tässä, että miten kovasti itselle iskikin tuo Veronika! Tykkään tosi kovasti. Loreenille olen taas nykyään täysin allerginen kiitos viime vuoden, enkä kyllä rehellisesti sanottuna pitänyt kappaleesta enkä esityksestä ollenkaan, tuskin edes siinä tapauksessa vaikka K olisikin voittanut koko touhun. Euforiasta pidin kovasti ennen viime vuotta, mutta en pysty enää sitäkään kuuntelemaan. Sara Siipola ei myöskään napannut ollenkaan. Tuntuu, että olen paljon valikoivampi naislaulajien suhteen, enkä kyllä yhtään osaa ajatella miksi. Mutta Veronica on upea kappale! Raiveniin haluan kyllä tutustua lisää. Tavallaan näen hänen artistipersoonassaan myös sitä, mistä en joistain naislaulajista oikein pidä, mutta kerrankin haluan nyt heti alkuvaiheessa kumota nämä rasittavat ennakkoluuloni. Taitaa lähtä minultakin ääni Slovenialle! Harmittaa muuten kamalasti kun en äänestänyt Joksuja. En ollut tuolloin missään somessa enkä palstoillakaan ja innostuin heistä kunnolla vasta ehkä noin viikko viisujen jälkeen. Sitten se olikin menoa 😅 Alessandraa päädyin äänestämään. Oli muuten eka kerta kun Viisuissa äänestin ja tekniikka tökki pahemman kerran, mutta tänä vuonna aion olla paremmin valmistautunut.
 
vierailija
Sainkin yllättäen tänään valmiiksi kaksi lyhyttä tekstiä. Tässäpä minificci ja huomenna tulee pieni normificci “On”.


K: Tiiättekste kuka on Bojan? Se on laulaja semmosessa slovenialaisessa bändissä kun Joker Out. Ne oli Euroviisuissa mun kanssa, se on tosi kova bändi. Suomalaiset rakastaa niitä! Niiden paras biisi on Turquoise Carpet, eiku mikä se olikaan, Carpe diem. Carppe diem, carppe diem tietty. Mulla menee helposti sanat sekasin, kun mä aattelen Bojania. Me ollaan esiinnyttykin yhessä, mut kerran mä olin niin kännissä, että unohtu sanat saatana mun omaan biisiin, tai sit ne unohtu kun se on niin kaunis. Varmaan siks. Sillä oli sillon vielä semmonen jäätävän seksikäs pitsipaita, dääämn. Se paita jäi muuten mun luokse ja mähän tietty pesin sen. Sitä ärsyttää kun mä jankkaan tosta, mut ite se unohti hepenet mun luokse ja mä pesin ne. Tottakai mä pesin. Bojan on vaan sellanen… Jos mä aattelenkin sitä, niin päässä menee ihan diudiu. Jos mä katon sen silmiä, niin mä vaan imeydyn sinne kokonaan. Sen hymy, voi luoja. Ja okei, se kroppa kans. Emmä haluis esineellistää, kun se on muutenkin niin ihana, mut onhan se vaan niin vi tun hyvännäkönen kundi. Mennäänköhän me vielä joskus naimisiin sen kanssa? Vaikka mitä sellanen adonis muka meikäläisessä näkee. Täh. Joku vantaalainen jässikkä, ja mun mahakin on tällanen, plöts plöts. Ja Bojan on viis kaut viis, sata kaut viis, satamiljoonaa kaut viis. Emmä ees osaa niin isoja numeroita.

B: Jere.

K: Bojan! Älä nyt keskeytä, kun mä haluun puhuu susta.

B: Jere, valomerkki tulee ihan just. Nyt korkki kiinni ja lähetään himaan.

K: Mä osaan laulaa Carppe diemin kertsinkin!

Bojan heivaa Jeren olalleen kantaakseen tämän baarista ulos.

B: Sori tyypit, sillä jää joskus levy päälle.

K: A-aa! Didi di jotain jotain, a-aa!


- Joymuffin
🤭❤❤
 
vierailija
Samoin, biisi on ihana. Taiteellisuuden lisäksi siinä on kaunis melodia. Itsellä jää välillä jotkut taiteellisemmat kappaleet sellaiselle ”hieno mutta ei kuitenkaan iske niin, että kuuntelisin enempää” -tasolle. Tätä voisin kuunnella putkeen vaikka kuinka monta kertaa.
Mun mielestä siinä ei edes ole sellaista melodiaa jota voisi hyräillä kappaleen kuuntelemisen jälkeen.
 
vierailija
Sainkin yllättäen tänään valmiiksi kaksi lyhyttä tekstiä. Tässäpä minificci ja huomenna tulee pieni normificci “On”.


K: Tiiättekste kuka on Bojan? Se on laulaja semmosessa slovenialaisessa bändissä kun Joker Out. Ne oli Euroviisuissa mun kanssa, se on tosi kova bändi. Suomalaiset rakastaa niitä! Niiden paras biisi on Turquoise Carpet, eiku mikä se olikaan, Carpe diem. Carppe diem, carppe diem tietty. Mulla menee helposti sanat sekasin, kun mä aattelen Bojania. Me ollaan esiinnyttykin yhessä, mut kerran mä olin niin kännissä, että unohtu sanat saatana mun omaan biisiin, tai sit ne unohtu kun se on niin kaunis. Varmaan siks. Sillä oli sillon vielä semmonen jäätävän seksikäs pitsipaita, dääämn. Se paita jäi muuten mun luokse ja mähän tietty pesin sen. Sitä ärsyttää kun mä jankkaan tosta, mut ite se unohti hepenet mun luokse ja mä pesin ne. Tottakai mä pesin. Bojan on vaan sellanen… Jos mä aattelenkin sitä, niin päässä menee ihan diudiu. Jos mä katon sen silmiä, niin mä vaan imeydyn sinne kokonaan. Sen hymy, voi luoja. Ja okei, se kroppa kans. Emmä haluis esineellistää, kun se on muutenkin niin ihana, mut onhan se vaan niin vi tun hyvännäkönen kundi. Mennäänköhän me vielä joskus naimisiin sen kanssa? Vaikka mitä sellanen adonis muka meikäläisessä näkee. Täh. Joku vantaalainen jässikkä, ja mun mahakin on tällanen, plöts plöts. Ja Bojan on viis kaut viis, sata kaut viis, satamiljoonaa kaut viis. Emmä ees osaa niin isoja numeroita.

B: Jere.

K: Bojan! Älä nyt keskeytä, kun mä haluun puhuu susta.

B: Jere, valomerkki tulee ihan just. Nyt korkki kiinni ja lähetään himaan.

K: Mä osaan laulaa Carppe diemin kertsinkin!

Bojan heivaa Jeren olalleen kantaakseen tämän baarista ulos.

B: Sori tyypit, sillä jää joskus levy päälle.

K: A-aa! Didi di jotain jotain, a-aa!


- Joymuffin
😄
 
vierailija
Sainkin yllättäen tänään valmiiksi kaksi lyhyttä tekstiä. Tässäpä minificci ja huomenna tulee pieni normificci “On”.


K: Tiiättekste kuka on Bojan? Se on laulaja semmosessa slovenialaisessa bändissä kun Joker Out. Ne oli Euroviisuissa mun kanssa, se on tosi kova bändi. Suomalaiset rakastaa niitä! Niiden paras biisi on Turquoise Carpet, eiku mikä se olikaan, Carpe diem. Carppe diem, carppe diem tietty. Mulla menee helposti sanat sekasin, kun mä aattelen Bojania. Me ollaan esiinnyttykin yhessä, mut kerran mä olin niin kännissä, että unohtu sanat saatana mun omaan biisiin, tai sit ne unohtu kun se on niin kaunis. Varmaan siks. Sillä oli sillon vielä semmonen jäätävän seksikäs pitsipaita, dääämn. Se paita jäi muuten mun luokse ja mähän tietty pesin sen. Sitä ärsyttää kun mä jankkaan tosta, mut ite se unohti hepenet mun luokse ja mä pesin ne. Tottakai mä pesin. Bojan on vaan sellanen… Jos mä aattelenkin sitä, niin päässä menee ihan diudiu. Jos mä katon sen silmiä, niin mä vaan imeydyn sinne kokonaan. Sen hymy, voi luoja. Ja okei, se kroppa kans. Emmä haluis esineellistää, kun se on muutenkin niin ihana, mut onhan se vaan niin vi tun hyvännäkönen kundi. Mennäänköhän me vielä joskus naimisiin sen kanssa? Vaikka mitä sellanen adonis muka meikäläisessä näkee. Täh. Joku vantaalainen jässikkä, ja mun mahakin on tällanen, plöts plöts. Ja Bojan on viis kaut viis, sata kaut viis, satamiljoonaa kaut viis. Emmä ees osaa niin isoja numeroita.

B: Jere.

K: Bojan! Älä nyt keskeytä, kun mä haluun puhuu susta.

B: Jere, valomerkki tulee ihan just. Nyt korkki kiinni ja lähetään himaan.

K: Mä osaan laulaa Carppe diemin kertsinkin!

Bojan heivaa Jeren olalleen kantaakseen tämän baarista ulos.

B: Sori tyypit, sillä jää joskus levy päälle.

K: A-aa! Didi di jotain jotain, a-aa!


- Joymuffin
Tämä oli hyvä. Tykkään kun laitat
mukaan sellaista sopivan sekavaa huumoria. Harmi kun nämä poistuvat vauvalta heti.
 
vierailija
Äh, ei näy tumputtomille.
For anyone curious about which part of Veronika, Slovenia's Eurovision 2024 entry, Bojan helped out with, there's an interview with Raiven here on the RTVSLO website where she briefly talks about it. Here's a translation of the relevant part:
For one of the key verses, she joined forces with Bojan Cvjetićanin, the singer of Joker Out, who competed at Eurovision last year. "He came into the picture later, after quite a concrete demo recording had already been made," said the harpist, adding that the two had been talking about a collaboration for a long time. "When he first sang 'Jaz sem, ti si, Veronika' ('I am, you are, Veronika') to me, I said that it was too on the nose. But then I realised that sometimes we also need something that's a little more direct," said the author of the song, who primarly wants to use lyrics to create a story and conjure up a certain atmosphere.
 
vierailija

Yhteistyössä