vierailija
https://archiveofourown.org/works/53192461 Minulla on jokin heikkous näihin "Jere puhuu Bojanille suomea humalassa" -juttuihin ficeissä.
No siis vuosilta 2008-2022 en keksi ketään. Enkä vuosilta 1989-2005. No, Måneskin, jota en kuuntele.Et arvosta juuri mitään viisumusiikkia, paitsi neljä bändiä tai artistia viime viisuista.
Kuuntelepa pari kertaa lisää, ehkä sullekin aukeaa, kappale on ihan mielettömän hyvä!Äänestette siis noin mitään sanomatonta kappaletta vain B:n takia, itse en taida edes shippaajana pystyä siihen?
Se on ihan vain sun oma mielipide, jos et tykkää biisistä. Mä esim tykkään todella paljon, ja äänestäisin ihan ilman että Bojan ois mitenkään mukanakaan. Oon aina tykännyt tuollaisista taiteellisesti vähän kunnianhimoisemmista biiseistä viisuissa.Äänestette siis noin mitään sanomatonta kappaletta vain B:n takia, itse en taida edes shippaajana pystyä siihen?
Samoinhttps://archiveofourown.org/works/53192461 Minulla on jokin heikkous näihin "Jere puhuu Bojanille suomea humalassa" -juttuihin ficeissä.
Samahttps://archiveofourown.org/works/53192461 Minulla on jokin heikkous näihin "Jere puhuu Bojanille suomea humalassa" -juttuihin ficeissä.
Tää oli ihanahttps://archiveofourown.org/works/53192461 Minulla on jokin heikkous näihin "Jere puhuu Bojanille suomea humalassa" -juttuihin ficeissä.
Ei minustaItse en välitä biisistä, enkä aio sitä tai mitään muutakaan viisuissa äänestää, mutta onko shippaaminen nyt jotenkin huonompi syy äänestää viisuissa kuin perinteinen naapurimaan äänestäminen.
No loppuosalla tarkoitin että hauska reaktio alkoi kun biisi loppui.Katsoin sen lopun, mutta et sitten laittanut tarkemmin, ettei ollutkaan ihan videon lopussa. En nähnyt tuota reaktiota siinä. Onneksi se tuotiin esille nyt uudestaan.
No joo noita tulee aina välillä. Jokuhan joskus myös yritti siellä väittää, ettei B myöskään juo (oli vissiin kesällä). Samaan aikaan kun B yritti parhaansa mukaan juoda koko UKn olutvaraston loppuun...Huhhuh, onpas täällä paljon rauhallisempaa. Vauvalla riehuu joku mielensäpahoittaja, joka ei kestä sitä, että B tupakoi. Yrittää kieltää asian ja raivoaa kaikille
Se alkaa noin viiden minuutin jälkeen.Voiko joku laivuripuutarhuri vinkata Bojan-kohdan siitä Raivenin reaktiovideolta linkin kanssa? En pääse katsoon nyt koko videota, mutta Bojan-reaktio kiinnostaa
Se video ja biisi oli kyllä vaikuttava ja taiteellinen, mielenkiintoista nähdä lavaesitys sitten viisuissa! Ääniä lähtee anygays täältä
Joo niin taisi olla. Ajattelin kyllä, että pelkkä provo, kun B tosiaan samaan aikaan hillui tyyliin kaikissa someissa joko tuoppi tai jack-lasi kädessään ja oli kyllä joissain niissä UKn keikkojen jälkeisissä videoissakin aivan ympäripäissään.No joo noita tulee aina välillä. Jokuhan joskus myös yritti siellä väittää, ettei B myöskään juo (oli vissiin kesällä). Samaan aikaan kun B yritti parhaansa mukaan juoda koko UKn olutvaraston loppuun...
Tämä olikin jo ehtinyt sulkeutua. Kyselyn tekijä, ajattelitko tehdä vastauksista koosteen meille nähtäväksi?Laitan tännekin saman kyselyn ja ihan vapaaehtoinen
Täällä ymmärretään paremmin, että asia ei kuulu shippiin tai keskusteluun muutenkaan. Saitilla samoinTuon tän vauvan puolelta tännekin. Tiedän että täällä jankkausta on vähemmän, mutta ihan tulevaisuuden varallekin.
"Voisko yksityishenkilöstä jankkaamisen taas lopettaa? Pari päivää sitten Käärijän faniryhmässä facessa jumalauta Jeren mummo pyysi tätä samaa, kun siellä oli jankkaukset käynnissä.. Nyt sinnekin teki sen jälkeen ylläpito selkeän linjan asiasta."
Tiedän että täällä ymmärretään, mut on siitä toisinaan jankkausta, joten aattelin vaan siksi tuoda tännekin.Täällä ymmärretään paremmin, että asia ei kuulu shippiin tai keskusteluun muutenkaan. Saitilla samoin
Taidat nähdä tätä joka puolella, ei kaikki tosiaan pidä Raivenin kappaleesta, matkii lisäksi liikaa Loreenin tyyliä, sama kuin Sara S. josta en myöskään pidäEripuran kitkentä voi olla hienovaraisempaa, niin luottakaa itseenne eripuraviestien tunnistamisessa ja ohittamisessa.
Ei muuten täällä todellakaan ymmärretä, ei ole kauaa joululomalla monta päivää asiasta jauhettiin ja kuvia tihrusteltiin, saitti onneksi toimii kiitettävästiTäällä ymmärretään paremmin, että asia ei kuulu shippiin tai keskusteluun muutenkaan. Saitilla samoin
Juu, hyvä että toitTiedän että täällä ymmärretään, mut on siitä toisinaan jankkausta, joten aattelin vaan siksi tuoda tännekin.
Tällainen kooste olisi kyllä kiinnostava jos kyselijä jaksaa tehdäTämä olikin jo ehtinyt sulkeutua. Kyselyn tekijä, ajattelitko tehdä vastauksista koosteen meille nähtäväksi?