Sainkin yllättäen tänään valmiiksi kaksi lyhyttä tekstiä. Tässäpä minificci ja huomenna tulee pieni normificci “On”.
K: Tiiättekste kuka on Bojan? Se on laulaja semmosessa slovenialaisessa bändissä kun Joker Out. Ne oli Euroviisuissa mun kanssa, se on tosi kova bändi. Suomalaiset rakastaa niitä! Niiden paras biisi on Turquoise Carpet, eiku mikä se olikaan, Carpe diem. Carppe diem, carppe diem tietty. Mulla menee helposti sanat sekasin, kun mä aattelen Bojania. Me ollaan esiinnyttykin yhessä, mut kerran mä olin niin kännissä, että unohtu sanat saatana mun omaan biisiin, tai sit ne unohtu kun se on niin kaunis. Varmaan siks. Sillä oli sillon vielä semmonen jäätävän seksikäs pitsipaita, dääämn. Se paita jäi muuten mun luokse ja mähän tietty pesin sen. Sitä ärsyttää kun mä jankkaan tosta, mut ite se unohti hepenet mun luokse ja mä pesin ne. Tottakai mä pesin. Bojan on vaan sellanen… Jos mä aattelenkin sitä, niin päässä menee ihan diudiu. Jos mä katon sen silmiä, niin mä vaan imeydyn sinne kokonaan. Sen hymy, voi luoja. Ja okei, se kroppa kans. Emmä haluis esineellistää, kun se on muutenkin niin ihana, mut onhan se vaan niin vi tun hyvännäkönen kundi. Mennäänköhän me vielä joskus naimisiin sen kanssa? Vaikka mitä sellanen adonis muka meikäläisessä näkee. Täh. Joku vantaalainen jässikkä, ja mun mahakin on tällanen, plöts plöts. Ja Bojan on viis kaut viis, sata kaut viis, satamiljoonaa kaut viis. Emmä ees osaa niin isoja numeroita.
B: Jere.
K: Bojan! Älä nyt keskeytä, kun mä haluun puhuu susta.
B: Jere, valomerkki tulee ihan just. Nyt korkki kiinni ja lähetään himaan.
K: Mä osaan laulaa Carppe diemin kertsinkin!
Bojan heivaa Jeren olalleen kantaakseen tämän baarista ulos.
B: Sori tyypit, sillä jää joskus levy päälle.
K: A-aa! Didi di jotain jotain, a-aa!
- Joymuffin