vierailija
Veikkaan et JO:n tulevan singlen nimi on Everybody is waiting. Tai albumin.
Niin. Tiedät kyllä vastauksen, kun vain myönnät sen itsellesi. Veljelle ja hyvälle ystävälle hauska onnitteluviesti. That´s it.Mä olen taas tänään miettinyt, miten kärtsän fire and water - lausuntoon pitäisi suhtautua. Varsinkin jos se on luotu erään henkilön kyljessä ollen. Mitäpä sitä ihminen muutakaan miettisi.
Pilkettä silmäkulmassa. V.. mitä p..kaa.Se oli yksinkertaisesti ihana. Voisin kuunnella Janin ääntä nonstoppina. Toki katsellakin. Rakastan sitä pilkettä silmäkulmassa kun hän hymyilee.
Voisi kyllä hyvin olla sen uuden biisin nimi. Esittävätköhän sen jo siellä Hollannin tapahtumassa, vaikka julkaistaan vasta helmikuussa? Sehän on jo ensi viikolla ja voisi kuvitella, että tuolla halutaan esittää myös englanninkielisiä biisejä.
Mulle pakastekaappeja tänään... Ei siinä, hyvät algoritmitPalsta on mainostanut minulle tänään (saan sekoituksen suomalaisia ja paikallisia mainoksia):
-puutarhatarvikkeita
-luksusrantalomia (ei Thaimaassa)
-villapaitoja, joissa on kanan kuvia
- Joymuffin
SeMä olen taas tänään miettinyt, miten kärtsän fire and water - lausuntoon pitäisi suhtautua. Varsinkin jos se on luotu erään henkilön kyljessä ollen. Mitäpä sitä ihminen muutakaan miettisi.
Nyt jälkeenpäin se kuulostaa suorastaan härskiltä ja ivalliselta. Sugerdaddy ja Soittopyyntö Bojanin syntymäpäivänä auton takapenkiltä esitettynä Ja vielä väärä syntymävuosi.Mä olen taas tänään miettinyt, miten kärtsän fire and water - lausuntoon pitäisi suhtautua. Varsinkin jos se on luotu erään henkilön kyljessä ollen. Mitäpä sitä ihminen muutakaan miettisi.
Mutta Bojan voisi laulaa Nukkumattilaulun, englanniksi.Näistä voidaan toki yhdistää ohjelma, jossa Jan lukee iltasaduksi sloveeninkielisiä keittokirjoja ja näin voidaankin perustaa Janille oma Food Network.
Se
Nyt jälkeenpäin se kuulostaa suorastaan härskiltä ja ivalliselta. Sugerdaddy ja Soittopyyntö Bojanin syntymäpäivänä auton takapenkiltä esitettynä Ja vielä väärä syntymävuosi.
Kyljessä istuu tiiviisti NM.
Se kauneus, mikä alkujaan siitä välittyi, katosi taivaan tuuliin.
Samoin katosi Kta kohtaan tuntemani sympaattisuus.
Tämä olisi todella hyvä statement mutta:eikös just näillä palstoilla oo K jo määritelty h..ksi vaikka koko ajan on gf ollut mukana nyt ja menneisyydessä. Ja sit kun siitä mainitsee niin kauhea mayhem ja kieltäminen.Suomalaisessa kulttuurissa etenkin poikien/ miesten läheisyys on urheilujoukkueita lukuun ottamatta suurin piirtein kiellettyä. Tytöillä / naisilla on huomattavasti suuremmat vapaudet kulkea esim. käsi kädessä kaupungilla ja halailla toisiaan kuin miehillä. Jos kaksi poikaa kulkisi käsi kädessä, alkaisi h**mo-huutelu saman tien.
Siinä mielessä Kärtsä / Jere on tullut kyllä hyväksi roolimalliksi sekä meikkaamalla että näyttämällä, että samaa sukupuolta olevaakin voi halata.
Pakko myöntää että samaa mieltä olen.Se
Nyt jälkeenpäin se kuulostaa suorastaan härskiltä ja ivalliselta. Sugerdaddy ja Soittopyyntö Bojanin syntymäpäivänä auton takapenkiltä esitettynä Ja vielä väärä syntymävuosi.
Kuin myös.Pakko myöntää että samaa mieltä olen.
Pakko myöntää että samaa mieltä olen.
En meinannut uskaltaa tuota kirjoittaa. On siis toinenkin joka ajattelee samoin. Hyvää yötä Sinulle.Pakko myöntää että samaa mieltä olen.
Enpä muuten aatellut aikasemmin tuota soittopyyntöä. Eikös sankarille pitäis itse soittaa, eikä pyytää sankaria soittamaan? Ylimielistä tuokin!Se
Enpä muuten aatellut aikasemmin tuota soittopyyntöä. Eikös sankarille pitäis itse soittaa, eikä pyytää sankaria soittamaan? Ylimielistä tuokin!
Jokainen suhtautuu tietenkin asioihin omalla tavallaan. Omasta mielestäni Kärtsä lähetti hienon syntymäpäiväviestin itselleen tärkeälle ihmiselle.Mä olen taas tänään miettinyt, miten kärtsän fire and water - lausuntoon pitäisi suhtautua. Varsinkin jos se on luotu erään henkilön kyljessä ollen. Mitäpä sitä ihminen muutakaan miettisi.
Samoin SinulleEn meinannut uskaltaa tuota kirjoittaa. On siis toinenkin joka ajattelee samoin. Hyvää yötä Sinulle.
Tuskin sitä spoilaisivat, ehkä tää oli enemmän uus versio "soon" sanonnasta
Pidin aluksi sitä heidän yhteisenä vitsinä ja huumorinaan. Mutta kun toisella puolella istuu Häärijä ja toisella puolella NM. Tuota puhetta voisi sanoa loukkaukseksi Bojania kohtaan. Ja todellakin ylimieliseksi.Enpä muuten aatellut aikasemmin tuota soittopyyntöä. Eikös sankarille pitäis itse soittaa, eikä pyytää sankaria soittamaan? Ylimielistä tuokin!
Kaksi oli tänään ja oikein kunnolla esillä. Juu on eri!Oliko tänään OF:ssä siis oikeasti 2 kpl tai vaikka yksikin kappale paljasta persikkaa? Onko se eri OF postaus kuin motorboating?
Sama ihminen täällä itselleen kirjoitteleeSamoin Sinulle
Ei vttu nyt, meneekö vähän kovaa?Pidin aluksi sitä heidän yhteisenä vitsinä ja huumorinaan. Mutta kun toisella puolella istuu Häärijä ja toisella puolella NM. Tuota puhetta voisi sanoa loukkaukseksi Bojania kohtaan. Ja todellakin ylimieliseksi.
Eihän sitä toista puolta edes kuvattu, joten et voi tätä tietää. Ihan sairasta.Pidin aluksi sitä heidän yhteisenä vitsinä ja huumorinaan. Mutta kun toisella puolella istuu Häärijä ja toisella puolella NM. Tuota puhetta voisi sanoa loukkaukseksi Bojania kohtaan. Ja todellakin ylimieliseksi.
Oo! Kiitos tiedosta! Oliko ihan liikkuvat persikat videolla vai kuva?Kaksi oli tänään ja oikein kunnolla esillä. Juu on eri!