Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Mä olen taas tänään miettinyt, miten kärtsän fire and water - lausuntoon pitäisi suhtautua. Varsinkin jos se on luotu erään henkilön kyljessä ollen. Mitäpä sitä ihminen muutakaan miettisi.
Se
Mä olen taas tänään miettinyt, miten kärtsän fire and water - lausuntoon pitäisi suhtautua. Varsinkin jos se on luotu erään henkilön kyljessä ollen. Mitäpä sitä ihminen muutakaan miettisi.
Nyt jälkeenpäin se kuulostaa suorastaan härskiltä ja ivalliselta. Sugerdaddy ja Soittopyyntö Bojanin syntymäpäivänä auton takapenkiltä esitettynä Ja vielä väärä syntymävuosi.
Kyljessä istuu tiiviisti NM.
Se kauneus, mikä alkujaan siitä välittyi, katosi taivaan tuuliin.
Samoin katosi Kta kohtaan tuntemani sympaattisuus.
 
vierailija
Suomalaisessa kulttuurissa etenkin poikien/ miesten läheisyys on urheilujoukkueita lukuun ottamatta suurin piirtein kiellettyä. Tytöillä / naisilla on huomattavasti suuremmat vapaudet kulkea esim. käsi kädessä kaupungilla ja halailla toisiaan kuin miehillä. Jos kaksi poikaa kulkisi käsi kädessä, alkaisi h**mo-huutelu saman tien.
Siinä mielessä Kärtsä / Jere on tullut kyllä hyväksi roolimalliksi sekä meikkaamalla että näyttämällä, että samaa sukupuolta olevaakin voi halata.
Tämä olisi todella hyvä statement mutta:eikös just näillä palstoilla oo K jo määritelty h..ksi vaikka koko ajan on gf ollut mukana nyt ja menneisyydessä. Ja sit kun siitä mainitsee niin kauhea mayhem ja kieltäminen.
Kun on sanottu niin ja katsottu näin niin kyllä h..o pitää olla. Eli menee hukkaan sinänsä hyvä analyysisi näissä piireissä.
 
vierailija
Se

Nyt jälkeenpäin se kuulostaa suorastaan härskiltä ja ivalliselta. Sugerdaddy ja Soittopyyntö Bojanin syntymäpäivänä auton takapenkiltä esitettynä Ja vielä väärä syntymävuosi.
Kyljessä istuu tiiviisti NM.
Se kauneus, mikä alkujaan siitä välittyi, katosi taivaan tuuliin.
Samoin katosi Kta kohtaan tuntemani sympaattisuus.
Pakko myöntää että samaa mieltä olen.
 
vierailija
Se

Nyt jälkeenpäin se kuulostaa suorastaan härskiltä ja ivalliselta. Sugerdaddy ja Soittopyyntö Bojanin syntymäpäivänä auton takapenkiltä esitettynä Ja vielä väärä syntymävuosi.
Kyljessä istuu tiiviisti NM.
Se kauneus, mikä alkujaan siitä välittyi, katosi taivaan tuuliin.
Samoin katosi Kta kohtaan tuntemani sympaattisuus.
Enpä muuten aatellut aikasemmin tuota soittopyyntöä. Eikös sankarille pitäis itse soittaa, eikä pyytää sankaria soittamaan? Ylimielistä tuokin!
 
vierailija
Mä olen taas tänään miettinyt, miten kärtsän fire and water - lausuntoon pitäisi suhtautua. Varsinkin jos se on luotu erään henkilön kyljessä ollen. Mitäpä sitä ihminen muutakaan miettisi.
Jokainen suhtautuu tietenkin asioihin omalla tavallaan. Omasta mielestäni Kärtsä lähetti hienon syntymäpäiväviestin itselleen tärkeälle ihmiselle.
 
vierailija
Enpä muuten aatellut aikasemmin tuota soittopyyntöä. Eikös sankarille pitäis itse soittaa, eikä pyytää sankaria soittamaan? Ylimielistä tuokin!
Pidin aluksi sitä heidän yhteisenä vitsinä ja huumorinaan. Mutta kun toisella puolella istuu Häärijä ja toisella puolella NM. Tuota puhetta voisi sanoa loukkaukseksi Bojania kohtaan. Ja todellakin ylimieliseksi.
 

Yhteistyössä