Kuinka paljon itseäsi vanhemman kanssa voisit harrastaa seksiä?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olin 42 v kun panin 57 v naista ja samana kesänä 22v naista. Molemmat olivat hoikkia ja kuosissa. Vaikea sanoa kumpaanko lensi kovemmin. Ikäero oli kiihottava molempiin suuntiin. 57 v ei ole todellakaan väljä ja loppu jos on pitänyt huolta itsestään.

vierailija
Hmm olen 45v ja täytyy sanoa että kyllä jotkut 60-70 - vuotiaat herrasmiehet ovat vielä todella vetäviä ja nuorekkaita ja osoittavat kiinnostusta minua kohtaan. Olen sairaanhoitaja.

Nyt tulee tabu - pitäkää hatusta kiinni.

Kun olin 15v, harrastin seksiä nelikymppisen miehen kanssa. Meillä oli myös threesomea yhden itseäni vuotta vanhemman tytön kanssa. Me vähän niin kuin kilpailtiin tästä miehestä. Hän osasi kyllä hienosti tyydyttää molemmat ja myös me osasimme tytön kanssa tyydyttää toisiamme.

Oli hyvä kokemus kaikkineen. Mies olisi halunnut kihlata minut kun täytän 16v, en suostunut, vaihdoin itseäni 2-vuotta vanhempaan urheilijaan.😏

• Vau!
Reactions: Echo
vierailija

Kun olin 15v, harrastin seksiä nelikymppisen miehen kanssa. Meillä oli myös threesomea yhden itseäni vuotta vanhemman tytön kanssa. Me vähän niin kuin kilpailtiin tästä miehestä. Hän osasi kyllä hienosti tyydyttää molemmat ja myös me osasimme tytön kanssa tyydyttää toisiamme.

Oli hyvä kokemus kaikkineen. Mies olisi halunnut kihlata minut kun täytän 16v, en suostunut, vaihdoin itseäni 2-vuotta vanhempaan urheilijaan.😏
Etkö ollut yhdessä sen MTB-pyöräilijän kanssa kunnes olit 21? Siis se joka sai neitsyytesi?

Taitaa tarina vähän muuttua. Aikaisemmin kerroit että korkkaajasi oli joku SM-tason MTB-pyöräilijä.
Ei pidä paikkansa.
Olet sitä paitsi kysellyt tuosta neitsyyden menettämisestä ennenkin ja kerroin siitä sinulle.

Onko sulla muistissa vikaa?
Osa perskärpäsistä pitää vihkoa mihin kirjaavat näitä asioita ylös, ehkä huonon muistisi vuoksi sinunkin kannattaisi?

vierailija
Ei pidä paikkansa.
Olet sitä paitsi kysellyt tuosta neitsyyden menettämisestä ennenkin ja kerroin siitä sinulle.

Onko sulla muistissa vikaa?
Osa perskärpäsistä pitää vihkoa mihin kirjaavat näitä asioita ylös, ehkä huonon muistisi vuoksi sinunkin kannattaisi?
Voin olla väärässäkin. Mistä päättelet että olisin se sama kysyjä?

Voin olla väärässäkin. Mistä päättelet että olisin se sama kysyjä?
Tuossa ilmeni että eka pitkä suhteeni oli mtb-jäbän kanssa.

Sun tulkinnat ovat virheellisiä.

Ai mistä päättelen? Sinun kirjoitustyylistä ja creepystä fiiliksestä.😬

vierailija

Oli hyvä kokemus kaikkineen. Mies olisi halunnut kihlata minut kun täytän 16v, en suostunut, vaihdoin itseäni 2-vuotta vanhempaan urheilijaan.
Taisit etsiä sitä kuuluisaa isäsuhdetta.

vierailija
👍

Jos ajattelen omiani siinä iässä, niin he olivat kyllä ihan lapsia, noh.. varhaisteinejä, mutta onneksi saivat kypsyä omaan tahtiinsa ja rauhassa ilman moisia kokeiluja aikuisten miesten kanssa. Jotenkin surullista.
Samat myös omat mietteeni. On surullista ja myös julmaa, miten aikuisina itseään pitävät huomattavan vanhemmat miehet hyväksikäyttävät nuoria teinejä. Olkoonkin sitten "vain" seksiä mutta teini itsessään on henkisesti vielä niin raakile, ettei ymmärrä mihin itsensä laittaa likoon. Asianlaita selkeytyy vasta paljon myöhemmin. Jos silloinkaan, jos omat defenssit ovat äärivahvoilla selittämään asiaa toisin.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Jos ajattelen omiani siinä iässä, niin he olivat kyllä ihan lapsia, noh.. varhaisteinejä, mutta onneksi saivat kypsyä omaan tahtiinsa ja rauhassa ilman moisia kokeiluja aikuisten miesten kanssa. Jotenkin surullista.
Ei minunkaan lapset tuollaista ikinä ole tehneet, tuntuu edes hassulta ajatella, että tekisivät.

Ymmärrän, että voi vaikuttaa surulliselta.
Olin todella vapaa vailla ohjaajaa, tein mitä lystäsi - ihan pienestä asti.
Onneksi minulle ei koskaan tapahtunut mitään pahaa vaikka seikkailin erittäin ahkerasti, pidän tätä jopa melkoisena ihmeenä, että olen selvinnyt hengissä ja traumoitta. En ole varsinaisesti kovin uskonnollinen, mutta ehkäpä joku kuitenkin suojeli minua.🤷‍♀️

vierailija
Ei minunkaan lapset tuollaista ikinä ole tehneet, tuntuu edes hassulta ajatella, että tekisivät.

Ymmärrän, että voi vaikuttaa surulliselta.
Olin todella vapaa vailla ohjaajaa, tein mitä lystäsi - ihan pienestä asti.
Onneksi minulle ei koskaan tapahtunut mitään pahaa vaikka seikkailin erittäin ahkerasti, pidän tätä jopa melkoisena ihmeenä, että olen selvinnyt hengissä ja traumoitta. En ole varsinaisesti kovin uskonnollinen, mutta ehkäpä joku kuitenkin suojeli minua.
Juu vaikuttaa surulliselta, mutta taustaasi vasten ei liene ihme, mitä olet kokenut ja tehnyt. Toisaalta kuten olen kertonut, lähelläni on ollut myös ihmisiä, joilla lapsuus ei mennyt ihan tavanomaisesti, mutta tärkeintä oli, että heillä oli muita välittäviä ja hoivaavia aikuisia elämässään.

Kyllähän sitä välillä lukee vaikkapa huostaanotetuista, jotka karkailevat ja päätyvät huonoon seuraan, ja varmaan yksi suuri ongelma on se, että monia heistä siirretään paikasta toiseen, eikä kiintymyssuhteita ehdi muodostua. Sitten on niitä, joilla on näennäisesti asiat hyvin, mutta traumoja ei ole käsitelty ja se näkyy pahuutena ja katkeruutena muita kohtaan.

Toinen jälkeläisistäni on harrastuksen kautta tutustunut nuoreen, joka huostaanotettiin pienenä. Hänelle kävi hyvin sikäli, ettei ole pompoteltu paikasta toiseen, ja kiva kaveri jälkeläiselleni.

Sinulla on myös käynyt hyvä onni ja ehkä joku "suojelusenkeli" on myös ollut sinua varjelemassa. Se ilahduttaa.

Oikein hyvää alkanutta vuotta sinulle ja perheellesi ❤

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
vierailija
Samat myös omat mietteeni. On surullista ja myös julmaa, miten aikuisina itseään pitävät huomattavan vanhemmat miehet hyväksikäyttävät nuoria teinejä. Olkoonkin sitten "vain" seksiä mutta teini itsessään on henkisesti vielä niin raakile, ettei ymmärrä mihin itsensä laittaa likoon. Asianlaita selkeytyy vasta paljon myöhemmin. Jos silloinkaan, jos omat defenssit ovat äärivahvoilla selittämään asiaa toisin.
Kyllä ja täälläkin jotkut ukot kirjoittelevat teinitytöistä varsin sopimattomaan sävyyn. Samoin teinipoikiakin käytetään hyväksi. Surullista.

9MM
Hmm en oo aatellut asiaa. Mut esim tos mun salilla käy sellanen 60-70 vuotias rouva. Jolla tiukat vatsalihakset. Pieni pyöreä peppu ja isot c kupin rinnat. Ku se tuli mun nokan eteen tekee sisäreisiä ni aattelin et miksei 😁 ite menetin neitsyyden 13 vuotiaana ja tää tyttö sit säikähti ja meni mun äitille kertoo ku pelkäs olevansa raskaana. Liian aikasta kyl tollanen.

Hyi. Joku pervo groomaaja vokotellu teinitytöt. :(

Tää on sitä, kun seksi menee muiden arvojen edelle.

Yhteistyössä