Kolmas pitkä suhde. Irtosuhteet ei ole mun juttu.Monesko nyt kierroksessa?
Kolmas pitkä suhde. Irtosuhteet ei ole mun juttu.Monesko nyt kierroksessa?
Kuinka pitkä on pitkä?Kolmas pitkä suhde. Irtosuhteet ei ole mun juttu.
Lihava karvane mörökölli kuitennii taas vai?Kolmas pitkä suhde. Irtosuhteet ei ole mun juttu.
Kohta tietyt mammat on haukkumassa sitä vinksahtaneeksi irstailijaksi siaksi pervoksi seksihirmuksi sairaaksi psykopaatiksiMieheni puristelee mun tissejä joka päivä. Takapuolta läimäyttelee useasti. Seksiä mieheni haluaa 4-5 kertaa viikossa. Naimisissa ollaan oltu 10 vuotta eikä meillä ole lapsia.
Häh? ekkös sä joskus maininnut, että sulla on yli sata seksikumppania ollut. Vai tarkoitatko, että se oli silloin ennen ja nyt on toisin. Vai ymmärsinkö väärin.Kolmas pitkä suhde. Irtosuhteet ei ole mun juttu.
No, mikä on paljon ja mikä ei. Itselläni on ollut vain yksi seksikumppani (mieheni, jonka tapasin kun olin teini) ja ikää minulla on reippaasti yli 50v.Häh? ekkös sä joskus maininnut, että sulla on yli sata seksikumppania ollut. Vai tarkoitatko, että se oli silloin ennen ja nyt on toisin. Vai ymmärsinkö väärin.
EI siis siinä mitään pahaa. Ittelläkin on kaikkina aikoina melkein sata seksikumppannia ollut. Ei se ees oo hirveen paljon kun miettii, että 20 vuotta ollut seksielämää. 5 per vuosi
n. 10 vuottaKuinka pitkä on pitkä?
Kyllä mä ekan pitkän suhteeni loputtua vähän rilluttelin.Häh? ekkös sä joskus maininnut, että sulla on yli sata seksikumppania ollut. Vai tarkoitatko, että se oli silloin ennen ja nyt on toisin. Vai ymmärsinkö väärin.
EI siis siinä mitään pahaa. Ittelläkin on kaikkina aikoina melkein sata seksikumppannia ollut. Ei se ees oo hirveen paljon kun miettii, että 20 vuotta ollut seksielämää. 5 per vuosi
Eikö me voitaisi rakastella?Kyllä mä ekan pitkän suhteeni loputtua vähän rilluttelin.
No ei mun mielestä mitään lihavia. Muun muassa eka oli sm-tason mtb jäbä.Lihava karvane mörökölli kuitennii taas vai?