Hyväileekö miehesi sinua? esim.tisseistä,takapuolesta,lanteilta?

• Viestiketjun aloittaja "bonnie"
  • Ensimmäinen viesti
Jenni.86
Mieheni puristelee mun tissejä joka päivä. Takapuolta läimäyttelee useasti. Seksiä mieheni haluaa 4-5 kertaa viikossa. Naimisissa ollaan oltu 10 vuotta eikä meillä ole lapsia.

vierailija
Kolmas pitkä suhde. Irtosuhteet ei ole mun juttu.
Häh? ekkös sä joskus maininnut, että sulla on yli sata seksikumppania ollut. Vai tarkoitatko, että se oli silloin ennen ja nyt on toisin. Vai ymmärsinkö väärin.

EI siis siinä mitään pahaa. Ittelläkin on kaikkina aikoina melkein sata seksikumppannia ollut. Ei se ees oo hirveen paljon kun miettii, että 20 vuotta ollut seksielämää. 5 per vuosi :)

vierailija
Häh? ekkös sä joskus maininnut, että sulla on yli sata seksikumppania ollut. Vai tarkoitatko, että se oli silloin ennen ja nyt on toisin. Vai ymmärsinkö väärin.
EI siis siinä mitään pahaa. Ittelläkin on kaikkina aikoina melkein sata seksikumppannia ollut. Ei se ees oo hirveen paljon kun miettii, että 20 vuotta ollut seksielämää. 5 per vuosi
No, mikä on paljon ja mikä ei. Itselläni on ollut vain yksi seksikumppani (mieheni, jonka tapasin kun olin teini) ja ikää minulla on reippaasti yli 50v.
-ohis-

EI siis siinä mitään pahaa. Ittelläkin on kaikkina aikoina melkein sata seksikumppannia ollut. Ei se ees oo hirveen paljon kun miettii, että 20 vuotta ollut seksielämää. 5 per vuosi
Kyllä mä ekan pitkän suhteeni loputtua vähän rilluttelin.:sneaky:

Yhteistyössä