Kuinka paljon itseäsi vanhemman kanssa voisit harrastaa seksiä?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No kannattaako ottaa tosissaan tuollaista jossa ei ole mitään konkretiaa?

Tuohon sun aikaisempaan viestiin sen verran että pieni tekstin jäsentely ei olisi pahitteeksi. Siinä on kauhea seinä tekstiä ilman kappalejakoa ja se on aika raskas silmälle. En jaksanut edes lukea
Näinhän se on jokainen lukee mitä lukee ei täällä pakko ole. Itsekin luen vain ei polittiisia aiheita ne on mielenkiintoisia täällä suurin osa on vain politiikkaa nykyään ja sit ainakaan nyt jaksa lukee oikeen edes riviäkään.

Hermoheikkoutta, aggressiivisuutta lähimmäisiäsi kohtaan, jopa väkivaltaa, sähläystä kännipäissäsi, se

Koulussa jo oli suuria vaikeuksia, eikö niin. Et osaa ottaa opiksi vaikka porukat valittelee usein ylipitkistä pötkökirjoituksistasi, ja ne on tosinsekavia yleensä
Näin
Hermoheikkoutta, aggressiivisuutta lähimmäisiäsi kohtaan, jopa väkivaltaa, sähläystä kännipäissäsi, se

Koulussa jo oli suuria vaikeuksia, eikö niin. Et osaa ottaa opiksi vaikka porukat valittelee usein ylipitkistä pötkökirjoituksistasi, ja ne on tosinsekavia yleensä
Nojoo mut saa hermostumaan juuri omat vanhemmat omalla käytöksellään. Emmä esim hermostu tytölle tai ole agressiivinen ja tarvii huutaa sille kerran kun oltiin kun tyttö oli noin 5vuotias mentiin eväsretkelle ja tiuskaisin sille ni sil tuli heti kyyneleet silmiin ni opin ettei tarvii ääntään korottaa vaan ihan normaalisti keskustella mistä vaan. Ja jos mulle huudetaan niin munkin ääni korottuu et näe minua noin yleensä aloittamassa huutamista mulla ei ole siihen tarvetta. Noh okei peleissä huutaa pärskin välillä. Ja esim ei parisuhteissakaan ole yleisiä riidatvolleet tai huutamiset ne on ollu aika vähissä. Tai esim kavereiden kaa ni harvoinpa olen ollut heidän kanssaan kiukkuinen. Eiköhän jokaisessa ole sitä hermoilua ja agrwssiiivisuutta ne vaan pitää kanavoida jotenkin paremmin.

ja postailet musavideoita
Joo mä löysin instagramin musavideot se on siis niin et ku menee sinne pääsivulle ja klikkaa sitä videon kuvaa ni pääsee valikkoon missä reelssejä voi pika scrollaa ja nyt löysin nopeen ja hyvän tavan löytää itelle mieluista uutta musaa. Mua ärsyttää se et jotkut ei laita sitä musan tekijän nimee siihe videoon et vois laittaa tubeen sen nimen tossa pitäisi tieston sakottaa ku ei edes mainosta artistia ja sakottaa sitä mut olisko tilanne eri jos laittaa sen nimen ni se musiikko saa näkyvyyttä instastakin löytynyt pikku bändei

Yhteistyössä