"Halla-aho ehdottaa, että myös kansanedustajien pitäisi olla syntyperäisiä Suomen kansalaisia"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toivottavasti Palstapesun käytöstä koskevat viestini vapautuvat myöhemmin haavista.
Olisi kova kohtalo elää hänen vaikutuspiirissä. Hän on ilmeisesti moniongelmainen riippuvuuksineen, joita hän ei vielä myönnä olevan olemassa. Persuilu on pilannut sen vähän hyvän mitä hänessä on joskus ollut.

Jep. Tämä provo on taas jotain uusimpia vasurien metkuja. Mistä ne näitä oikein keksivät?

Venäjä lisää hybridivaikuttamista, koska presidentinvaalit lähestyy Venäjällä. Tästä on varoitettu mediassakin, ja selvää että kyseessä on ryssänbotti.

Se vaati sen, että oli sosiaalidemokraattinen nainen Suomesta, eikä joku väsynyt konservatiivinen äijä. Siinä oli kaikki kohdillaan. Vaikka en ole mikään Marin-fani, niin tämä saumakohta niksautti pelin niin, että paluuta ei ollut. Se oli Marinia parhaimmillaan”: Timo Soini

Toivottavasti Palstapesun käytöstä koskevat viestini vapautuvat myöhemmin haavista.
Olisi kova kohtalo elää hänen vaikutuspiirissä. Hän on ilmeisesti moniongelmainen riippuvuuksineen, joita hän ei vielä myönnä olevan olemassa. Persuilu on pilannut sen vähän hyvän mitä hänessä on joskus ollut.

Opettele kirjoittamaan asiallisesti, niin ei tarvitse odotella haavista vapautumista.

Olen päätynyt vähän samaan aatokseen. Tällaiset yhtäkkiä nousevat tietyn teeman kommenttitsunamit pistävät kyllä silmään. Ne eivät tunnu lainkaan orgaanisilta.

Moikka sinne Pietariin. Не используйте органический раствор ei käänny tuolla tavalla suomen kielelle sujuvasti. Kokeile vaikka kirjoittaa, että nuo ryssän botit eivät osaa suomea.

Halla-aho totesi Ilta-Sanomien haastattelussa vuonna 2020, ettei hän tekisi rikosilmoitusta, jos joku kutsuisi häntä natsiksi tai fasistiksi. ”Minä elän sen kanssa, että minua kutsutaan natsiksi, rasistiksi ja fasistiksi. En minä ole niistä tekemässä rikosilmoituksia, vaikka ne ovat täysin asiattomia luonnehdintoja.”

Opettele kirjoittamaan asiallisesti, niin ei tarvitse odotella haavista vapautumista.
Vaadit muilta sellaista mihin et itse kykene. Tyylisi kirjoittaa on hyvin epäjohdonmukaista. Muistaakseni olet ateisti kuten moni muu tämän palstan musta kirjoittaja.
Jutta Urpiainen otti kantaa Halliksen vaalikonekysymykseen. Opin samalla uuden sanan etnonationalisti. Äärioikestolaisuus ja populismi on raskas osa missä tahansa maassa. Teitä halveksitaan ja kartetaan joka paikassa.

Halla-aho totesi Ilta-Sanomien haastattelussa vuonna 2020, ettei hän tekisi rikosilmoitusta, jos joku kutsuisi häntä natsiksi tai fasistiksi. ”Minä elän sen kanssa, että minua kutsutaan natsiksi, rasistiksi ja fasistiksi. En minä ole niistä tekemässä rikosilmoituksia, vaikka ne ovat täysin asiattomia luonnehdintoja.”
Puhuiko hän samassa haastattelussa kansanedustajien kansalaisuudesta?

Vaadit muilta sellaista mihin et itse kykene. Tyylisi kirjoittaa on hyvin epäjohdonmukaista. Muistaakseni olet ateisti kuten moni muu tämän palstan musta kirjoittaja.
Jutta Urpiainen otti kantaa Halliksen vaalikonekysymykseen. Opin samalla uuden sanan etnonationalisti. Äärioikestolaisuus ja populismi on raskas osa missä tahansa maassa. Teitä halveksitaan ja kartetaan joka paikassa.

En itse asiassa vaadi muilta mitään. Mutta jos viestisi eivät ole tulleet läpi, niin niissä on jokin ongelma. Pääset eroon siitä ongelmasta, kun opettelet kirjoittamaan asiallisesti.

En ole äärioikeistolainen enkä populisti, joten en välitä, jos heitä halveksitaan tai kartetaan. Sen sijaan oikeistolaisuus on nousussa Euroopassa, eikä ihme. Kukaan ei jaksa enää sitä vassareiden populismia ja naiiviutta.

Pitää muistaa myös se, että halla-aho sai Niikon paikan ulkoasiainvaliokunnassa siksi, että Niiko oli liiankin suoraselkäisesti Venäjän puolella Ukrainaa vastaan. Tästä syystä Halla-aho pääsi parrasvaloihin..

Niiko sai lähteä. Pitää muistaa, mitä Purra totesi tähän: "toki ihmisillä turvallisuuspoliittisessa keskustelussa on oikeus esittää mielipiteitä", Purra sanoi toimittajille eduskunnassa. Purra ei pahastunut siitä, että Niiko oli suomea vastaan. Purra oli itse asiassa Venäjän ja Niikon puolella.

Yhteistyössä