Halla-aho pelottaa "tutkijoita".

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hehheh :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23668933]Sä olet todella surkuhupaisa tyyppi.:D[/QUOTE]

Taisin opettaa sulle uuden sanan. Hienoa, mahtuu sinne aivopestyyn pikkupäähän näemmä muitakin termejä kuin viherpipertäjä. Sullon vielä toivoa.

Ei ole suvaittavampaa, enkä niin sanonut. Mutta paljon viihdyttävämpää kuitenkin on lukea Halla-ahon tekstejä, kuin monen hänen vastustajansa. Toiset on kuin käärmeitä jotka luikertelee saleissä ja holveissa valtaapitävien piiriin, ja toiset on kuin narreja jotka jää muurien ulkopuolille viihdyttämään rahvasta.

Tässä on kyllä totuuden siemen, tähän voin yhtyä. Mutta tarkoitin kyllä kommentillani sinua joka vihjasit Lunaticin olevan tyhmä koska julkisesti morkkaa Halla-ahoa (joka taas on fiksu kun mollaa muita epäsuoraan mutta julkisesti kuitenkin). Sitä tarkoitin kommentillani että kukaan meistä ei ole "pahempi toistaan" vaikka mielipiteet onkin erilaiset.

Pata kattilaa soimaa, arvon Lunatic. Vaikka sinä et saisi yhtä paljon pahaa aikaan, kuin poliitikko, joka älykkyydellä voi narrata ihmisiä mukaansa helpommin. Toisin kuin hullut, joita seuraa vain toinen hullu.

:laugh: Voi hyvänen aika sentään.
Minäkö tässä nyt olenkin paha ihminen. Anteeksi nyt vaan kauheesti mutta minäpä en ole julkkis enkä kansankiihottaja. Olen vain ihminen joka ihmettelee tässä mitäs nyt-palstalla mihin tämä maailma on menossa kun mielisairaita fanitetaan.
Aaaargh.:kieh:

[QUOTE="vieras";23669027]Olisko sana epävarma parempi kuvaamaan varmaa tietoa? :D[/QUOTE]

Jos olisit tiennyt varmaksi niin olisit sanonut asian toisin. Ovat varmasti-termillä vakuutellaan. Varman tiedon tietäjän ei tarvitse lisätä vakuuttelusanoja perään. Näin se suomen kieli toimii tiedostamattomastikin jokaisen päässä. =)

Minäkö tässä nyt olenkin paha ihminen. Anteeksi nyt vaan kauheesti mutta minäpä en ole julkkis enkä kansankiihottaja. Olen vain ihminen joka ihmettelee tässä mitäs nyt-palstalla mihin tämä maailma on menossa kun mielisairaita fanitetaan.

Ai pahan ihmisen pitää olla julkkis ja kansankiihottaja?! Sinä et todellakaan ole "vain" ihminen joka ihmettelee palstalla, vaan esim eilen eräässä ketjussa toivoit Halla-ahon olevan pian koomassa ja muuta mukavaa.

Minä olen vain tavallinen ihminen, joka päivästä toiseen Kaksplussan keskustelufoorumilla haukun muita ja auon päätäni minkä ehtiän, sanoo Lunatic eikä näe malkaa omassa silmässään, vaan ajattelee, että koska ei ole julkkis, ei voi olla yhtä paha.

Ai pahan ihmisen pitää olla julkkis ja kansankiihottaja?! Sinä et todellakaan ole "vain" ihminen joka ihmettelee palstalla, vaan esim eilen eräässä ketjussa toivoit Halla-ahon olevan pian koomassa ja muuta mukavaa.

No olishan se huomattavasti kiltimpi ihminen niin.
Vai eikö muka.

Minä olen vain tavallinen ihminen, joka päivästä toiseen Kaksplussan keskustelufoorumilla haukun muita ja auon päätäni minkä ehtiän, sanoo Lunatic eikä näe malkaa omassa silmässään, vaan ajattelee, että koska ei ole julkkis, ei voi olla yhtä paha.
Suloista.:flower:

Taidat olla sen Polla-Lahon vaimo, vai miksi otat tämän niin henkilökohtasesti???? Ikäänkuin oisin loukannut rakastasi verisesti?
:popcorn:

En jaksa meltota enempää. Tänään toi natsi on muuten A-talkissa klo 21.05. Katsokaa jos kiinnostaa.
Aion itte kytätä että suvaitseeko hänen korkeutensa taaskaan vastata mitään, vai naputtaako vasta kotiin päästyään nettiin ylimielisiä vuodatuksiaan ohjelmasta. Outo hyypiö, kertakaikkiaan.

Mielestäni jokaisella on oikeus tuoda julki mielipiteensä on se sitten puolesta tai vastaan. Pitää muistaa, että kun haluaa/tulee julkisuuteen sitä kritiikkiä on kaikenmoista. Suoranaista haukkumista en ymmärrä.
Mielestäni jotkut ovat sellaisia ihmisiä joita pitää vähän pelätäkkin, se on itsesuojeluvaisto ja sellainen on hyvä olla olemassa.

Mä olen miettinyt sitä, minkälainen poliitikko tuosta Halla-ahosta tulee, se kun tosiaan ei tunnu vastaavaan suullisesti esitettyihin kysymyksiin yhtään mitään, vaan mesoaa sitten "yksinvaltiaana" siellä blogissaan. Tosin onhan se helpompi niin, kun ei tarvitse olla suorassa kontaktissa kenenkään kanssa, eikä pelätä reaaliajassa tulevia kyseenalaistuksia. Vaan mitä tämä sitten kertoo kyseisen henkilön kyvykkyydestä politiikassa? Meinaako hän siellä pestissään pöydän päästä ilmoittaa kollegoilleen, että en puhu mitään, lukekaa mun ajatukset sit sieltä mun blogista?

[QUOTE="ihmetys";23669692]Mä olen miettinyt sitä, minkälainen poliitikko tuosta Halla-ahosta tulee, se kun tosiaan ei tunnu vastaavaan suullisesti esitettyihin kysymyksiin yhtään mitään, vaan mesoaa sitten "yksinvaltiaana" siellä blogissaan. Tosin onhan se helpompi niin, kun ei tarvitse olla suorassa kontaktissa kenenkään kanssa, eikä pelätä reaaliajassa tulevia kyseenalaistuksia. Vaan mitä tämä sitten kertoo kyseisen henkilön kyvykkyydestä politiikassa? Meinaako hän siellä pestissään pöydän päästä ilmoittaa kollegoilleen, että en puhu mitään, lukekaa mun ajatukset sit sieltä mun blogista?[/QUOTE]

Halla-aho: T

No hyvä. Toivottavasti toimii jatkossa samalla lailla myös silloin, kun kyse on hänelle itselleen epämiellyttävistä asioista.

Halla-aho on mun mielestä (siis mun makuuni) liian jyrkkä monissa asioissa, mutta fakta lienee kuitenkin se, että ilman häntä maahanmuuttoon liittyvät ongelmat olisi vieläkin vaiettu kuoliaiksi. Enkä mä voi sanoa olevani samoilla linjoilla Astrid Thorsinkaan kanssa. Joku tyyppi noiden kahden välistä vois olla aika jees. :D

[QUOTE="ihmetys";23669749] Joku tyyppi noiden kahden välistä vois olla aika jees. :D[/QUOTE]

Näin on, mutta nyt ollaan menossa vaaralliseen äärilaitaan. Ei hyvältä näytä.

Yhteistyössä