Halla-aho pelottaa "tutkijoita".

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hehheh :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23668573]Osoita mun erehtyneen, lopeta natsittelu ja pysy faktoissa.[/QUOTE]

No esim juuri tämä jatkuvasti natsitteleminen... Ensimmäistä kertaa kyseistä herraa lokeroon sovitan, ja btw en puhunut natsista (sinä siis luet pahasti rivien väleistä väärin) vaan diktaattorista joka yritti tasapäistää maailmaa oman tahtonsa alle. Eli lopetapa sinä ja pysy ennekaikkea faktoissa. :)

[QUOTE="vieras";23668586]Niin sanottu suvaitsevaisto uhkailee siis muitakin kansanedustajia kuin Halla-ahoa...[/QUOTE]

Juuri vaalien alla oli Tiuraa uhkailtu väkivallalla. Yhtä tuomittavaa mielestäni.

Vai on natsiherran aivotuksia oikein vääristelty.:xmas: Voi pientä jussia.

Kannattas avata ne simmut ja miettiä millasen pököpään vanavedessä hilluu.
Se ihminen ei halua mitään muuta kuin vihata ja lietsoa vihaa. Jos sen aivot avattais, sieltä ei löytys mitään hyvää.

No fiksummin ja älykkäämmin se Jussi ainakin ilmaisee itseään, kuin tämän kirjoittanut. Liekö se sitten yksi niistä suuttumusta herättävistä piirteistä, että kun väärän mielipiteen omaava on jossain asiassa vähän (eikä ihan vähääkään) parempi?

No esim juuri tämä jatkuvasti natsitteleminen... Ensimmäistä kertaa kyseistä herraa lokeroon sovitan, ja btw en puhunut natsista (sinä siis luet pahasti rivien väleistä väärin) vaan diktaattorista joka yritti tasapäistää maailmaa oman tahtonsa alle. Eli lopetapa sinä ja pysy ennekaikkea faktoissa. :)

"En puhunut natseista, puhuin Hitleristä" :)

Jaahas ja taas yritetään mustamaalata persuja ja kammeta heitä pois asemasta, jonne kansa on heidät juuri äänestänyt.

No mun kohdalla väärin tämä olettamus. Minä itseasiassa olen puolustanut persuja vaalien jälkeen moneen kertaan vaikka en itse heitä äänestänyt. Ja Halla-ahostakaan en ole muuta sanonut kuin sen että on pelottava koska janoaa valtaa keinoja kaihtamatta. Ja voin kyllä senkin ääneen sanoa että en pidä Halla-ahosta yhtään, vaikka persuja vastaan mulla ei mitään olekaan.

[QUOTE="vieras";23668685]Ystävän neuvo sinulle: hakeudu hoitoon.[/QUOTE]

Halla-Aho ensiksi hoitoon, on ympäristölle vaaraksi. Netti pois ja suljettuun huoneeseen, ennen kuin on liian myöhästä.

[QUOTE="vieras";23668745]Tiuran uhkailija oli poliisin ennestään tuntema viherkiihkoilija :D[/QUOTE]

Niin? Uhkailu mikä uhkailu. Ja kuka sanoo ettei Halla-ahon uhkailija ole poliisin tuttu tai viherkiihkoilija? Ja mitä väliä sillä edes on..?

No fiksummin ja älykkäämmin se Jussi ainakin ilmaisee itseään, kuin tämän kirjoittanut. Liekö se sitten yksi niistä suuttumusta herättävistä piirteistä, että kun väärän mielipiteen omaava on jossain asiassa vähän (eikä ihan vähääkään) parempi?

Niin että paha saa olla, kunhan kirjottaa älykkäillä termeillä ja suoltaa sivistyssanoja tasaseen tahtiin. Sekö on se Polla-Lahon taika jolla lumoaa opetuslapsensa. Ilmeisesti.

Hallelujaa. Pienellä sitä ihminen saa isot nettijoukot taakseen.
: /

Niin että paha saa olla, kunhan kirjottaa älykkäillä termeillä ja suoltaa sivistyssanoja tasaseen tahtiin. Sekö on se Polla-Lahon taika jolla lumoaa opetuslapsensa.:xmas:

Täytyy kiittää sinua Lunatic siitä pyytettömästä ja erittäin hyvään lopputulokseen johtaneesta työstäsi jota teit vaalien alla persujen menestyksen eteen.:)

Niin että paha saa olla, kunhan kirjottaa älykkäillä termeillä ja suoltaa sivistyssanoja tasaseen tahtiin. Sekö on se Polla-Lahon taika jolla lumoaa opetuslapsensa.:xmas:

Pata kattilaa soimaa, arvon Lunatic. Vaikka sinä et saisi yhtä paljon pahaa aikaan, kuin poliitikko, joka älykkyydellä voi narrata ihmisiä mukaansa helpommin. Toisin kuin hullut, joita seuraa vain toinen hullu.

Vai on natsiherran aivotuksia oikein vääristelty.:xmas: Voi pientä jussia.

Kannattas avata ne simmut ja miettiä millasen pököpään vanavedessä hilluu.
Se ihminen ei halua mitään muuta kuin vihata ja lietsoa vihaa. Jos sen aivot avattais, sieltä ei löytys mitään hyvää.

Hyvä että sä olet ihan eri linjoilla Halla-ahon kanssa etkä lietso mitään mihinkään suuntaan :xmas:

[QUOTE="vieras";23668813]Halla-ahon uhkailijat ovat varmasti viherkiihkoilijoita. Hehän ovat aina valimiita käyttämään laittomia keinoja "hyvän" asian puolesta toimiessaan.[/QUOTE]

Pitäydy faktoissa. Älä leimaa josset voi osoittaa toteen. :whistle:

[QUOTE="vieras";23668813]Halla-ahon uhkailijat ovat varmasti viherkiihkoilijoita. Hehän ovat aina valimiita käyttämään laittomia keinoja "hyvän" asian puolesta toimiessaan.[/QUOTE]

Ootko oppinu vihaamaan "viherkiihkoilijoita, viherpipertäjiä ja viherpunikkeja" kun hallis on opettanut?
Kun oon lukenut sen tekstejä, oon huomannut että te hänen opetuslapsensa toistatte kuin automaatit samoja termejä mitä polla-laho käyttää. Hyvin on aivopesu tehonnu. Jotenkin surkuhupaisaa, yks sanoo edellä ja kuoro toistaa perässä kuin magnetofoni.
:xmas:

Ei musta ole suvaittavampaa kirjottaa samaa asiaa kuin esim. Lunatic mutta verhota se "fiksujen" sanakäänteiden taakse. Samaa toisten mollaamista kaikki on vaikka sen koittaakin verhota.

Ootko oppinu vihaamaan "viherkiihkoilijoita, viherpipertäjiä ja viherpunikkeja" kun hallis on opettanut?
Kun oon lukenut sen tekstejä, oon huomannut että te hänen opetuslapsensa toistatte kuin automaatit samoja termejä mitä polla-laho käyttää. Hyvin on aivopesu tehonnu. Jotenkin surkuhupaisaa, yks sanoo edellä ja kuoro toistaa perässä kuin magnetofoni.
:xmas:

Sä olet todella surkuhupaisa tyyppi.:D

[QUOTE="vieras";23668916]Tuon tiedon todentamiseen riittää kun etsit moisen tiedon käsiisi Halla-ahon blogista.[/QUOTE]

"ovat varmasti"-termin käyttö ei kuulosta minusta varmalta tiedolta. Ja kenenkään yksityishenkilön blogiin en perusta todentamista, varsinkaan juuri sen uhkaillun ihmisen blogiin.

Ei musta ole suvaittavampaa kirjottaa samaa asiaa kuin esim. Lunatic mutta verhota se "fiksujen" sanakäänteiden taakse. Samaa toisten mollaamista kaikki on vaikka sen koittaakin verhota.

Ei ole suvaittavampaa, enkä niin sanonut. Mutta paljon viihdyttävämpää kuitenkin on lukea Halla-ahon tekstejä, kuin monen hänen vastustajansa. Toiset on kuin käärmeitä jotka luikertelee saleissä ja holveissa valtaapitävien piiriin, ja toiset on kuin narreja jotka jää muurien ulkopuolille viihdyttämään rahvasta.

Yhteistyössä