vierailija
Kaunis paidaton riehuja pakkasessa
On!Bojanistit: onko kiva ajatus että B lähtee huomenna C:n lämpimään syleilyyn, ja pysyy siellä seuraavat 2 kuukautta? Eikä tullut K:n uudenvuoden keikalle matkan varrella.
Sä tässä käyt kimppuun ja syyttelet turhasta. Johan sulle monta kertaa yritettiin selittää asia nätisti.Sä se kyllä aina löydät jonkun, jonka kimppuun käydä. Ja kyllä, teen oletuksia siitä, kuka olet. Voi hirveä.
Joo, sekoitin henkilöt. Pahoittelut!Ei, mä oon Bojanistien mollaaja. Ellei täällä ole toinenkin.
Missä listan näkee, ois kiva kurkata itsekin sitä?Carpe diem on 11. Esc250 listalla hyvä joksut
Sillä C:llä on ihan oma halikaveri jo ketä syleillä, sori ankeutus.Bojanistit: onko kiva ajatus että B lähtee huomenna C:n lämpimään syleilyyn, ja pysyy siellä seuraavat 2 kuukautta? Eikä tullut K:n uudenvuoden keikalle matkan varrella.
Miksi haastatte täällä riitaa?Bojanistit: onko kiva ajatus että B lähtee huomenna C:n lämpimään syleilyyn, ja pysyy siellä seuraavat 2 kuukautta? Eikä tullut K:n uudenvuoden keikalle matkan varrella.
Juuri tämän takia, älä hyökkää ihmisten kimppuun.Joo, sekoitin henkilöt. Pahoittelut!
Ai ettäKaunis paidaton riehuja pakkasessa
No en mäkään. Pötköttämään - se chili näyttää ehkä enemmän tonttulakiltaNo chilejä oli kyl siinä sen Hyvää joulua-postauksessakin ni en nyt niistä chileistä vetäis mitään johtopäätöksiä Thaikkuruokaan
En oo varma törmäsin vaan tumblerissa ja jodelissa kun jotkut siitä mainitsi linkatkaa jos löydätteMissä listan näkee, ois kiva kurkata itsekin sitä?
No täähän on ihan typerä kysymys! Yle on kutsunut ja maksanut Käärijälle keikasta! Ei Bojan tule kutsumatta tai ilmaiseksi tänne pakkaseen esiintymään! Ja bäkkärillekään B ei ois päässyt.Bojanistit: onko kiva ajatus että B lähtee huomenna C:n lämpimään syleilyyn, ja pysyy siellä seuraavat 2 kuukautta? Eikä tullut K:n uudenvuoden keikalle matkan varrella.
Minäkin nyt työnnän lusikkani tähän soppaan kun olen aiemmin kritisoinut palstoilla muutamia välispiikkejä tai niiden aiheita. Ymmärsin kyllä mitä sinä tarkoitit mutta tosiaan edelleen sekä palstaillaan ja K keikoilla on käyty. Pitkään aikaan ei kyllä enää ole ollut henkilökohtaisesti mitään kritisoitavaakaan.Mä en ole mollannut mitään, mä kirjoitin yhden viestin, että ois ollut kiva, jos K ois ehtinyt jutella enemmän. Ja että moni kritisoi hänen välispiikkejä, mutta heti perään korjasin, etten nyt puhu palstalaisista. Jätä mut rauhaan, kiitos.
No, voin kertoa, että oletuksesi meni pieleen. En minä ole se, kenestä väitit tietäväsi. Tuskin hänkään oli sama molemmilla palstoilla, joten oletat vain koko ajan.Sä se kyllä aina löydät jonkun, jonka kimppuun käydä. Ja kyllä, teen oletuksia siitä, kuka olet. Voi hirveä.
Mua aina vähän häiritsee kuulla se alun housuun paskomis repliikki. Kiroilut ja muut jutut ei ole haitanneet.Miksi aina pitää suhtautua muiden kommentteihin noin negatiivisesti. Vähän liian herkästi otat asiat, koska ei kukaan ole tarkoittanut kyseisillä kirjoituksillaan mitään pahaa. Se vaan on fakta, että moni ei tykkää K:n välispiikeistä ja kiroilusta. Olen Käärijän fani itsekin, joten en millään pahalla sano tätä.
Ei?Bojanistit: onko kiva ajatus että B lähtee huomenna C:n lämpimään syleilyyn, ja pysyy siellä seuraavat 2 kuukautta? Eikä tullut K:n uudenvuoden keikalle matkan varrella.
Joku muu viittasi, ei liity sinuun.Sanotaan nyt vielä kerran selkeästi, en viitannut kehenkään, joka ois palstoilla koskaan dissannut kusisia spiikkejä, vaan jossain aivan muualla. Toivottavasti riittää.
Juu ja siellä on myös Martin, jonka sylissä voi köllötellä välillä.
Martinin kainaloon lähtee. Ja varmasti sieltä klubeilta noin söpölle Boitsulle seuraa löytyy.Sillä C:llä on ihan oma halikaveri jo ketä syleillä, sori ankeutus.
Fiksu mies. Huomaa, että on lääkäriperheestä.Koskettava tuo Bojanin päivitys. Usein tuo esille tuota huoltaan maailman tilanteesta. Ihana piirre hänessä, että tämän vuoden kiireistä ja kovasta pyörityksestä huolimatta haluaa ottaa siihenkin kantaa.
Iso osa yleisöstä ei varmaan olisi edes tuntenut Bojania eikä tajunnut, miksi hän on lavalla.No täähän on ihan typerä kysymys! Yle on kutsunut ja maksanut Käärijälle keikasta! Ei Bojan tule kutsumatta tai ilmaiseksi tänne pakkaseen esiintymään! Ja bäkkärillekään B ei ois päässyt.