vierailija
Miksi se pitää aina tuoda ilmi?K oli erityisen ihana kyllä kaikin puolin. Täytyy sanoa, vaikka kiinnostukseni on yleensä siinä tarinan toisessa osapuolessa.
Miksi se pitää aina tuoda ilmi?K oli erityisen ihana kyllä kaikin puolin. Täytyy sanoa, vaikka kiinnostukseni on yleensä siinä tarinan toisessa osapuolessa.
Tietääkö joku, meneekö edes tykkäykset perille noissa Boitsun stooreissa, vai turhaanko niitä tökin menemään. Niih, MRS=3Boitsun instastoori 🥹
Onneksi JO:n keikkoihin ei ole enää kuin melkein tasan 2 kuukautta.
Sama. Arvostan kyllä hänen rentouttaan keikoilla mutta myös tällaista enempi ”esiintymistä” ja ehkä toi asun vaihtuminenkin vaihteeks oli kiva. Kieltämättä jos pötsi ei näin näy niin… .K oli erityisen ihana kyllä kaikin puolin. Täytyy sanoa, vaikka kiinnostukseni on yleensä siinä tarinan toisessa osapuolessa.
Yritän pääni puhki tulkita, onko toi viimeinen lause hyvällä vai huonolla tavalla tarkoitettuSama. Arvostan kyllä hänen rentouttaan keikoilla mutta myös tällaista enempi ”esiintymistä” ja ehkä toi asun vaihtuminenkin vaihteeks oli kiva. Kieltämättä jos pötsi ei näin näy niin… .
No yritän päästä eroon tästä tavasta, se vaan lipsahtaa, koska B on niin ihana. Ehkä halusin sanoa, että vaikka K ei ole mun ykkösfanitus, niin hän oli minusta tosi ihana tänään.Miksi se pitää aina tuoda ilmi?
Ihan kiva että toi. Eikö ole nimenomaan kiva tietää, että nyt moni lähinnä Bojanistikin tykkäsi?Miksi se pitää aina tuoda ilmi?
Aika harva valittaa K:n välispiikeistä, varsinkaan K:n faneista. Ne on ne pari tässä ketjussa jotka ei oikein välitä K:sta muutenkaan jotka aina vaan mollaa sitä, sen puheita, ulkonäköä ja kehoa.Monet valittaa Kärpyn lavaspiikeistä, mutta oispa ollut aikaa myös puhua enemmän. Mielellään oisin kuunnellut.
En tarkoittanut näissä ketjuissa olevia tyyppejä, vaan sitä, että moni valittaa niistä ja itse olisin mielellään kuunnellut enemmän.Aika harva valittaa K:n välispiikeistä, varsinkaan K:n faneista. Ne on ne pari tässä ketjussa jotka ei oikein välitä K:sta muutenkaan jotka aina vaan mollaa sitä, sen puheita, ulkonäköä ja kehoa.
No jos sanon että ”jos ei näy niin se on itselleni ihan positiivista”, se otetaan helposti niin että ”ja siis jos näkyy, se on negatiivista” Vaikka tarkoitan lauseen alkuosaaYritän pääni puhki tulkita, onko toi viimeinen lause hyvällä vai huonolla tavalla tarkoitettu
Aika hyvin!Ei ole todellista että Stožice livestä tuli 10 päivässä mun viime vuonna eniten kuuntelema albumi No olen sitä kyllä ahkerasti luukuttanutkin, soi tälläkin hetkellä
Nytkään ei kukaan ole mollannut.Aika harva valittaa K:n välispiikeistä, varsinkaan K:n faneista. Ne on ne pari tässä ketjussa jotka ei oikein välitä K:sta muutenkaan jotka aina vaan mollaa sitä, sen puheita, ulkonäköä ja kehoa.
Toi yksi Bojanisti ei kyllä osannut olla sanomatta jotain ilkeää K:sta samalla, niin parempi jos vaan olisi sanomatta mitään jos ei voi vilpitöntä positiivista kommenttia laittaa. En minäkään kirjoita tänne mitään "kiva kerrankin tämä Joksujen esitys, yleensä en niinkään välitä, mutta varmaan kun niiden kasvoja näkyi tosi vähän tällä kertaa" tjm ilkeämielistä.Ihan kiva että toi. Eikö ole nimenomaan kiva tietää, että nyt moni lähinnä Bojanistikin tykkäsi?
Ei mua ainakaan haittaa jos joku lähinnä K-fani ihastelee tykänneensä Jokereista, vaikka yleensä ei.
Ihana se vanhemi herrasmies eturivissä biletti Aah miten upea K ja crew. Hieno show elementteineen.
En tarkoittanut ketjulaisia, pointti oli siinä, että mielellään olisi kuunnellut enemmänkin.Nytkään ei kukaan ole mollannut.
Ei hän sanonut mitään ilkeää.Toi yksi Bojanisti ei kyllä osannut olla sanomatta jotain ilkeää K:sta samalla, niin parempi jos vaan olisi sanomatta mitään jos ei voi vilpitöntä positiivista kommenttia laittaa. En minäkään kirjoita tänne mitään "kiva kerrankin tämä Joksujen esitys, yleensä en niinkään välitä, mutta varmaan kun niiden kasvoja näkyi tosi vähän tällä kertaa" tjm ilkeämielistä.
Kyl luulen et nimenomaan menee sinne reissuun. Pötköttämään rannalle.Kärtsä aikoo nyt pötköttää. IG postaus. Miten musta tuntuu, että se ei mene reissuun huomenna?