vierailija
Ai vähän. Kiitos Jere.Vähän herkistää, että vuosi vaihtui CCC soidessa
Ai vähän. Kiitos Jere.Vähän herkistää, että vuosi vaihtui CCC soidessa
Sen aikana ehti kivasti kommentoida tänne Siihen se on aina tosi hyödyllinen.Pitihän se nyt vielä yksi auto jää tälle vuodelle.
Mua ei yhtään.Ai vähän. Kiitos Jere.
Postas, niin voiko se nyt siis juhliakaan?Tai sit täällä jotenkin jotenkin jengi kuvittelee et B siellä erityisesti kyttäis Kärpyn esiintymisiä eikä sillä muuta mielessä oliskaan. Eiköhän sillä ole omat uv-juhlinnat mielessä siellä.
Kivat sulle, toi oli mun viesti.Mua ei yhtään.
Okei, no sit ehkä ymmärränKivat sulle, toi oli mun viesti.
- se jonka tatuoinnin Kärppy on kirjoittanut
Saa tulla änkeämään.Hyvää uutta vuotta kaikilleja toivon tälle vuodelle paljon erilaisia lavoille änkeämisiä
Kyllä täällä saa ihmiset olla kiitollisia ilman, että sun tarvitsee sitä ymmärtää. Voit vaan ohittaa, eikös?Okei, no sit ehkä ymmärrän
Varmaan käsittelee edelleen, et mitä vttua sille eilen oikeen tapahtu.Olikohan longinomies Helsingin keikalla?
Ihana tuo Boitsun stoorikin. Kun mä aloin lukea sitä loppupuolta, ajattelin että tuleeko sieltä jotain henkilökohtaista, mutta teksti oli sitten koko maailman tilannetta käsittelevää.Kärpälle väliin kaunista Boitsua
Keitä siinä oli lueteltu?Ei tainnut olla Aarni meikkaamassa Kärppää, koska lopputeksteissä meikkaajien kohdalla ei ollut Aarnia. Noh, tosi kauniit silmät oli tehty joka tapauksessa.
K oli erityisen ihana kyllä kaikin puolin. Täytyy sanoa, vaikka kiinnostukseni on yleensä siinä tarinan toisessa osapuolessa.Ei tainnut olla Aarni meikkaamassa Kärppää, koska lopputeksteissä meikkaajien kohdalla ei ollut Aarnia. Noh, tosi kauniit silmät oli tehty joka tapauksessa.
En muista kuin että oli 3 naisen nimeä eikä mielestäni ollut sitä Neaa, joka meikkasi K:n Linnan juhliin.Keitä siinä oli lueteltu?
No saa, en tarkoittanut ettei saa olla.Kyllä täällä saa ihmiset olla kiitollisia ilman, että sun tarvitsee sitä ymmärtää. Voit vaan ohittaa, eikös?