Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
🌶 on nuoremmalla väestöllä usein spicy monessakin merkityksessä. Voipi pötkötellä kotosalla tai voihan pötköttely olla rannalla pötköttämistäkin. Tai Weekend vibes on viikonlopputyyppistä pötköttelyä in SLO. Mistä näistä tietää? 🤷🏻‍♀️
 
vierailija
Koskettava tuo Bojanin päivitys. ❤ Usein tuo esille tuota huoltaan maailman tilanteesta. Ihana piirre hänessä, että tämän vuoden kiireistä ja kovasta pyörityksestä huolimatta haluaa ottaa siihenkin kantaa.
 
vierailija
Bojanistit: onko kiva ajatus että B lähtee huomenna C:n lämpimään syleilyyn, ja pysyy siellä seuraavat 2 kuukautta? Eikä tullut K:n uudenvuoden keikalle matkan varrella.
No täähän on ihan typerä kysymys! Yle on kutsunut ja maksanut Käärijälle keikasta! Ei Bojan tule kutsumatta tai ilmaiseksi tänne pakkaseen esiintymään! Ja bäkkärillekään B ei ois päässyt.
 
vierailija
Mä en ole mollannut mitään, mä kirjoitin yhden viestin, että ois ollut kiva, jos K ois ehtinyt jutella enemmän. Ja että moni kritisoi hänen välispiikkejä, mutta heti perään korjasin, etten nyt puhu palstalaisista. Jätä mut rauhaan, kiitos.
Minäkin nyt työnnän lusikkani tähän soppaan kun olen aiemmin kritisoinut palstoilla muutamia välispiikkejä tai niiden aiheita. Ymmärsin kyllä mitä sinä tarkoitit mutta tosiaan edelleen sekä palstaillaan ja K keikoilla on käyty. Pitkään aikaan ei kyllä enää ole ollut henkilökohtaisesti mitään kritisoitavaakaan.
t. eri
 
vierailija
Miksi aina pitää suhtautua muiden kommentteihin noin negatiivisesti. Vähän liian herkästi otat asiat, koska ei kukaan ole tarkoittanut kyseisillä kirjoituksillaan mitään pahaa. Se vaan on fakta, että moni ei tykkää K:n välispiikeistä ja kiroilusta. Olen Käärijän fani itsekin, joten en millään pahalla sano tätä.
Mua aina vähän häiritsee kuulla se alun housuun paskomis repliikki. Kiroilut ja muut jutut ei ole haitanneet.
 

Yhteistyössä