vierailija
No, aloitti jo vauvan puolella aika tosi ikävästi ennen palstan sulkeutumista.Ei hän sanonut mitään ilkeää.
No, aloitti jo vauvan puolella aika tosi ikävästi ennen palstan sulkeutumista.Ei hän sanonut mitään ilkeää.
Tuli sama tunne. Mihin se punainen chili vai paprika viittas?Kärtsä aikoo nyt pötköttää. IG postaus. Miten musta tuntuu, että se ei mene reissuun huomenna?
Ois varmaan maininnut jos ois menossa niin kuin aina. Ehkä aikoo kotona katsoo rästiin jääneitä salkkareitaKärtsä aikoo nyt pötköttää. IG postaus. Miten musta tuntuu, että se ei mene reissuun huomenna?
Älä oletaNo, aloitti jo vauvan puolella aika tosi ikävästi ennen palstan sulkeutumista.
Ei ole puhuttu nyt nimimerkillä kenestäkään, vaikka tiedossa on. Ei siis oletettu.Älä oleta
Miksi aina pitää suhtautua muiden kommentteihin noin negatiivisesti. Vähän liian herkästi otat asiat, koska ei kukaan ole tarkoittanut kyseisillä kirjoituksillaan mitään pahaa. Se vaan on fakta, että moni ei tykkää K:n välispiikeistä ja kiroilusta. Olen Käärijän fani itsekin, joten en millään pahalla sano tätä.Aika harva valittaa K:n välispiikeistä, varsinkaan K:n faneista. Ne on ne pari tässä ketjussa jotka ei oikein välitä K:sta muutenkaan jotka aina vaan mollaa sitä, sen puheita, ulkonäköä ja kehoa.
Itseasiassa veljen perhe lähtee tänään 1.1 ei ole välttämättä K menossa, ei mitään viitettä siihenKärtsä aikoo nyt pötköttää. IG postaus. Miten musta tuntuu, että se ei mene reissuun huomenna?
En tarkoittanut ketjulaisia, pointti oli siinä, että mielellään olisi kuunnellut enemmänkin.Aika harva valittaa K:n välispiikeistä, varsinkaan K:n faneista. Ne on ne pari tässä ketjussa jotka ei oikein välitä K:sta muutenkaan jotka aina vaan mollaa sitä, sen puheita, ulkonäköä ja kehoa.
Tuot sen esiin mollaamalla muita, okei.En tarkoittanut ketjulaisia, pointti oli siinä, että mielellään olisi kuunnellut enemmänkin.
En tarkoittanut nimimerkkiä, vaan sitä, että väität, että kyse on samasta henkilöstä täällä nyt ja siellä. Vaikka se on olettamus.Ei ole puhuttu nyt nimimerkillä kenestäkään, vaikka tiedossa on. Ei siis oletettu.
Juu älä välitä, joku haluaa tahallaan ymmärtää väärin.Halusin vaan sanoa, et olisin kuunnellut mielellään Kärpän puheita enemmän. Hitto joillain nyt on ongelma asian kanssa.
Thaikkuruokaan. Eikä se halua enää mitään stalkkereita lentokentille joten ei kerro lomareissuistaan etukäteen.Tuli sama tunne. Mihin se punainen chili vai paprika viittas?
Olisit vain heti sanonut mitä tarkoitit, niin ei olisi mitään ongelmaa.Halusin vaan sanoa, et olisin kuunnellut mielellään Kärpän puheita enemmän. Hitto joillain nyt on ongelma asian kanssa.
Toi jota puolustat on se Bojanistien mollaaja.Juu älä välitä, joku haluaa tahallaan ymmärtää väärin.
Mä en ole mollannut mitään, mä kirjoitin yhden viestin, että ois ollut kiva, jos K ois ehtinyt jutella enemmän. Ja että moni kritisoi hänen välispiikkejä, mutta heti perään korjasin, etten nyt puhu palstalaisista. Jätä mut rauhaan, kiitos.Toi jota puolustat on se Bojanistien mollaaja.
Ei nähtävästi.Eikö uutta vuottakaan voi juhlia ilman turhaa vänkäämistä?
Ei, mä oon Bojanistien mollaaja. Ellei täällä ole toinenkin.Toi jota puolustat on se Bojanistien mollaaja.
No chilejä oli kyl siinä sen Hyvää joulua-postauksessakin ni en nyt niistä chileistä vetäis mitään johtopäätöksiä ThaikkuruokaanThaikkuruokaan. Eikä se halua enää mitään stalkkereita lentokentille joten ei kerro lomareissuistaan etukäteen.
Eikö ollut nimenomaan chili (eikä esim munakoiso) siinä joulun aikaan tulleessa postauksessa, jossa K&H kiitti kaikkia Kalenterin tilannetta, ja kysyi, haluatteko lisää (tmv)Tuli sama tunne. Mihin se punainen chili vai paprika viittas?
Sä se kyllä aina löydät jonkun, jonka kimppuun käydä. Ja kyllä, teen oletuksia siitä, kuka olet. Voi hirveä.Olisit vain heti sanonut mitä tarkoitit, niin ei olisi mitään ongelmaa.