Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en kyllä tosiaan halua mitään tollaisia sääntöjä sen suhteen mistä fikeistä tms täällä saa suosituksia antaa tm. Helpompi sitten lopettaa keskustelut kokonaan. Mut sitähän te ehkä haluattekin?
No sanotaanko näin, että jos joka kerta tulee tällainen jankkaus aiheesta, niin ehkä olisi järkevämpää olla mainitsematta tiettyjä aiheita. Kuten Bokrisiä tai tällaisi shippejä.
 
vierailija
No sanotaanko näin, että jos joka kerta tulee tällainen jankkaus aiheesta, niin ehkä olisi järkevämpää olla mainitsematta tiettyjä aiheita. Kuten Bokrisiä tai tällaisi shippejä.
Tai sitten jankkaajat voisivat olla jankkaamatta, koska se on jankkaus joka pilaa keskustelut, ei se jos joku puhuu väärästä aiheesta, mistä ei tule koskaan olemaan täyttä yksimielisyyttä. On huomattavasti helpompi skipata muutama epäkiinnostava viesti kuin kymmenien viestien jankkaukset.
 
vierailija
Tai sitten jankkaajat voisivat olla jankkaamatta, koska se on jankkaus joka pilaa keskustelut, ei se jos joku puhuu väärästä aiheesta, mistä ei tule koskaan olemaan täyttä yksimielisyyttä. On huomattavasti helpompi skipata muutama epäkiinnostava viesti kuin kymmenien viestien jankkaukset.
Sitten voisi kanssa olla vain postaamatta niitä "vääräuskoisia" shippejä tänne, ellei halua aiheuttaa keskistelua aiheesta.
 
vierailija
Kyllä ihan hemmetin tylsäksi käy keskustelu täällö tai missä vaan jos ainoa sallittu puheenaihe on K ja B mahdolliset romanttiset tunteet toisiaan kohtaan. Mua ainakin kiinnostaa koko bändi ja jos siihen joskus liittyy joku lavapusu tms niin innolla otan vastaan maininnat ja videot. Ei se mitään shippaamista ole.
Joo, samaa mieltä. Ei pitäisi liian vakavasti noita keveitä juttuja ottaa. Yleensä sen hoksaa kyllä sävystä onko kivaa keskustelua vai yrittääkö joku tahallaan trollata ja puskea jotain shippiä vaan ärsyttääkseen. Ne trollaukset kannattaisi vaan ohittaa eikä lähteä mihinkään vääntöön.
 
vierailija
Vastasit mielestäni omaan kysymykseesi: "kaikki shippaavat Bojerea eivätkä halua heille muita shippejä tänne palstoille." Eli tarvitseeko silloin vaihtaa täällä ficciarvosteluja muista Bojania ja K:ta koskevista shipeistä tai fantasioida heidän kokeiluistaan muiden bändiläisten kanssa?
Mun mielestä henkilökohtaisesti ei tarvitse kysellä esim. mitään ficcisuosituksia täällä, koska mä löydän itseäni kiinnostavat ficit parhaiten ihan itse. Mutta tässä juuri on se pointti, että ei tarvitsisi niin kärkkäästi puuttua muiden juttuihin. Eli vaikka en itse tarvitse niitä suosituksia, niin ei mua haittaa pätkääkään, jos joku sellaista sattuu kysymään ja hänelle ystävällisesti vastataan, mä hyppään siitä vain yli. Varsinkin kun ei niistä "vääristä" ficeistä täällä aleta enemmän keskustelemaan, enkä muista että niin olisi oikein ikinä käynyt.

Vähän sellaista rentoutta ylipäätään peräänkuuluttaisin tähän hommaan ja keskusteluun. Oon jo sanonut monta kertaa, että shippaan kaikin voimin Bojerea ja omassa päässä ei välillä paljon muita aiheita liikukaan. Toivon, että he päätyisivät oikeastikin yhteen ja jos niin ei käy niin jatkan vain shippausta. Mutta en mä silti koe tarvetta olla täällä palstapoliisina ja liian tarkkaan puuttua mihinkään yksittäisiin kommentteihin, kun pääasiassa ja pääshipissä ollaan kuitenkin enimmäkseen hyvin pysytty jo reilusti yli puoli vuotta.

Ja joo, olen AASI kun edelleen tähän aiheeseen vastasin ja jatkan itsekin jankkausta. Puhutaan seuraavaksi jostain muusta. Kuka löytäisi äkkiä jotain ihania Bojere-linkkejä?
 
vierailija
Hei te, jotka keskustelitte samaa sukupuolta olevien lasten saamisesta. Oikeasti sivistäkää mua, mitä vaihtoehtoja tai keinoja olisi kahden miehen kuten J + B saada lapsi?
Kysymys on ihan aito ja todellinen, sekä koskettaa ihan omaa lähipiiriänikin.
Vaihtoehtoja ovat esimerkiksi kumppanuusvanhemmuus (vaikka Googlen kautta voi alkuun hakea tietoa, kannattaa googlata myös sana apilaperhe), tai adoptio.
 
vierailija
B sanoi sinkun liittyvän heinäkuun lopun tapahtumiin, jolloin oli nämä ajojahdit, muut twitter-kohut, Gn lähtö ja paniikkikohtaukset yms. Kyllä se varmaan siitä ajasta kertoo ainakin poikkirantain.
 

Yhteistyössä