Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiitos! Itseasiassa unohtui vielä mainita tuossa viestissäni, että mielestäni paras ja ihanin esimerkki täysin asiaankuulumattomasta viestistä Vauvalla oli tässä joulun aikaan, kun yksi vasikka kyseli K&B-ketjussa karjalanpaistin ohjetta ja hän saikin ihan asialliset vastaukset parilta naudalta. Yhteisön voimaa ja välittämistä parhaimmillaan , eikä kukaan nillittänyt että ei liity ketjun päähenkilöihin mitenkään!
Se oli söpöä ❤ mua ei haittaa kun poiketaan sivuraiteille kunhan viestit on kivoja.
 
vierailija
Palaan vielä eilisen illan ja aamun aiheisiin Bn ja Janin osalta. Jos tosi tiukat Pohjois-Korea -säännöt halutaan luoda kaikkien muiden "shippien" kieltämiseksi täällä ja Vauvalla, niin sittenhän esim. LadySLOn jakama linkki eli uusi kuvakulma B ja Jan -pusuun olisi tiukasti tulkittuna sääntöjen vastainen, ja mun mielestä se olisi jo naurettavaa hiustenhalkomista.

Itse osallistuin aiheeseen eilen Vauvalla sen verran, että pohdiskelin /spekuloin Bn henkilökohtaista seksuaalihistoriaa ja sitä, että olisiko hänellä joskus aikoinaa ollut jotain pientä sutinaa Janin kanssa. Varmaan viestini on sieltä jo poistettu, en ole katsonut. Pointtina tai perusteluna oli mm. tämä mainittu avasuutelu, Tel Avivin bussibileet ja Bn viimeksi Janille laittaman synttärionnitteluiden painikuva. Tai vaikka se, miten Jan kommentoi NT-liven "Best boyfriends" -lausahdusta.

Tämä ei kuitenkaan mun mielestä ole mitään shippaamista, vaan asioiden pohtimista ja tärkeää mielestäni sikäli, jos kiinnostaa miettiä missä B on nyt ja miksi ja miten hänestä on tullut se millainen hänestä on tullut (ja tämä tietysti sillä ajatuksella nyt sanottu, että emme voi tietää varmuudella juuri MITÄÄN Bn seksuaalihistoriasta tai seks. suuntautumisesta yhtä seurustelusuhdetta lukuunottamatta). Mutta itseäni näitä asioita ja sitä miltä ne näyttävät ulospäin on ainakin kiinnostavaa pohtia.

Enkä edes väitä, että Bllä ja Janilla olisi ollut mikään suhde keskenään, mutta mahdollista voisi olla, että heillä on EHKÄ ollut JOTAIN fyysistä kanssakäymistä joskus, vaikkapa ihan kokeiluna. Mun mielestä paljon todennäköisempää kuin vaikkapa Martinin kaa, jota kuitenkin monessa paikassa on huolella pakotettu Bn poikaystäväksi ja suureksi rakkaudeksi jne. Itse olen aina nähnyt Martinin Bn elämässä "vain" tosi rakkaana ja tärkeänä ystävänä ilman mitään fyysistä vetovoimaa heidän välillään. Toisin on Janin kanssa (ts. Jan säteilee ympärilleen ihan eri tavalla seksuaalista energiaa ja vetovoimaa ihan joka puolelle), vaikkakin toki nykyään niin Bllä kuin Janilla näyttäisi olevan ihan muut kiinnostuksen kohteet kuten hyvin tiedämme: toisella K ja toisella Nace! 😍

Eli lyhyesti sanottuna: olen henkeen ja vereen K&B shippari ja näen heidän välillään paljon tunteita ja something more. Silti ei ole mielestäni shippausta miettiä, onko Bllä joskus ollut jotain muuta meneillään jonkun muun kanssa.

Ymmärrän täysin jos jollain menee vaikkapa B ja Kris -shippaus tunteisiin, jos sitä tungetaan joka paikasta silmille. Itse en tällaiseen juuri törmää missään, koska palstailen vaan täällä ja Vauvalla ja IG:ssä, mitä nyt välillä käyn ihastelemassa Tumpussa etenkin Korvessa -käyttäjän mahtavia analyysejä ja kuvia (ja muutamien muiden). Mutta näissä ei kyllä pahemmin BoKris-kamaan törmää, ellei ehdoin tahdoin yritä sellaista etsiä. En sitten tiedä onko jossain Twitterissä, Tiktokissa, Jodelissa tai Discordissa täysin eri meininki.

Mutta toivoisin, että totalitaristisen kieltämisen sijaan pystyisimme fiksusti ja asiallisesti keskustelemaan melkein mistä asiasta tahansa, kunhan sillä on edes jonkinlainen K&B- yhteys. Ja itseäni ei kyllä haittaa jos joku kysyy johonkin muuhun shippiin ficci-linkkiä ja saa sellaisen. Kukaan ei pakota linkkiä avaamaan, joten siinä on 2 viestiä jotka voi vaan hypätä yli.

Sori, tulipa pitkä viesti.
Rauhaa ja rakkautta ja hyvää uutta vuotta kaikille, K&B Best Boyfriends & Love Together!! 💙💚
Olipa hyvä viesti, kiitos! Olen täsmälleen samaa mieltä kaikesta.
 
vierailija
Mulle kyse on periaatteesta. Tällä palstalla ja Vauvalla on hirveän herkästi lähdetty trollaamaan muilla shipeillä, kerranhan meillä on jo paatti mennyt alta Bojanin ja Martinin shippipakotuksen takia. Sen takia varmasti ihmiset on tuntosarvet herkkinä ja samasta syystä Vauvan ketjussa on päähenkilöiden shippaus muille kielletty, kun se on nähty miljoona kertaa, että kun antaa periksi tässä, niin se lähtee lapasesta, joko tahallaan tai vahingossa. Itseäni ei kiinnosta, mitä kukin lukee tai ajattelee, mutta onko pakko näiden muutaman henkilön tuoda keskustelua jostain Bojanin ja Janin mahdollisista teinikokeiluista tänne? Seksifantasiaa tai ei, miksi sitä pitäisi täällä puida, K/B-ketjussa? Voisiko sen keskustelun siis mitenkään käydä muualla? Miksi muille Bojan-shipeille tai Kärtsä-shipeille ei voisi olla omaa ketjua, niin ei tarvitse sillä keskustelulla provota täällä?
Vauvan puolella jo olikin pari vastausta, joissa asiasta ajateltiin samansuuntaisesti kuin mä. Mä ajattelen siis niin, että kaikki aikaisemmat kokemukset ja kokeilut, Janin tai kenen tahansa kanssa, tai ylipäätään elämässä, vaikuttavat osaltaan siihen, millainen ihminen B on nyt. Ja se taas vaikuttaa paljon siihen, millainen hänen suhteensa K:hon on nyt ja millä tavoin se voisi mahdollisesti kehittyä jatkossa.
Tästä näkökulmasta mun mielestä on mielenkiintoista nähdä edes välähdyksiä B:n muistakin ihmissuhteista ja aiemmasta elämästä. Eikä niistä keskustelu ole mielestäni millään tavalla esim nyt B & Jan shippausta, trollauksesta nyt puhumattakaan, vaan ajattelen sitä tavallaan taustoittavana asiana, joka auttaa mua ymmärtämään myös Bojeren suhdetta toisiinsa.
 
vierailija
Mulle kyse on periaatteesta. Tällä palstalla ja Vauvalla on hirveän herkästi lähdetty trollaamaan muilla shipeillä, kerranhan meillä on jo paatti mennyt alta Bojanin ja Martinin shippipakotuksen takia. Sen takia varmasti ihmiset on tuntosarvet herkkinä ja samasta syystä Vauvan ketjussa on päähenkilöiden shippaus muille kielletty, kun se on nähty miljoona kertaa, että kun antaa periksi tässä, niin se lähtee lapasesta, joko tahallaan tai vahingossa. Itseäni ei kiinnosta, mitä kukin lukee tai ajattelee, mutta onko pakko näiden muutaman henkilön tuoda keskustelua jostain Bojanin ja Janin mahdollisista teinikokeiluista tänne? Seksifantasiaa tai ei, miksi sitä pitäisi täällä puida, K/B-ketjussa? Voisiko sen keskustelun siis mitenkään käydä muualla? Miksi muille Bojan-shipeille tai Kärtsä-shipeille ei voisi olla omaa ketjua, niin ei tarvitse sillä keskustelulla provota täällä?
Tämä oli hyvä viesti, täysin samoilla linjoilla itsekin
 
vierailija
Joo voisin kuvitella, et Kärtsää tullaan häiritsemään hieman eri tavalla Suomessa kuin Bojania Slovenian yöelämässä, ottaen huomioon ettei K saanut hetken rauhaa edes Linnan juhlissa.
Ja ehkä Bojan ei ole "koko kansan omaisuutta", mitä Kärtsä tuntuu Suomessa olevan. Mahtoikohan siellä Linnan juhlissa Jenni käydä ottamassa selfien K:n kyljessä. Kaikki muut varmaan ainakin ottivat.
 
vierailija
Vauvan puolella jo olikin pari vastausta, joissa asiasta ajateltiin samansuuntaisesti kuin mä. Mä ajattelen siis niin, että kaikki aikaisemmat kokemukset ja kokeilut, Janin tai kenen tahansa kanssa, tai ylipäätään elämässä, vaikuttavat osaltaan siihen, millainen ihminen B on nyt. Ja se taas vaikuttaa paljon siihen, millainen hänen suhteensa K:hon on nyt ja millä tavoin se voisi mahdollisesti kehittyä jatkossa.
Tästä näkökulmasta mun mielestä on mielenkiintoista nähdä edes välähdyksiä B:n muistakin ihmissuhteista ja aiemmasta elämästä. Eikä niistä keskustelu ole mielestäni millään tavalla esim nyt B & Jan shippausta, trollauksesta nyt puhumattakaan, vaan ajattelen sitä tavallaan taustoittavana asiana, joka auttaa mua ymmärtämään myös Bojeren suhdetta toisiinsa.
No musta alkaa olla jo jonkinlaista shippausta, jos yhdestä lavapususta ja synttäritoivotuksista aletaan päätellä jotain romanttista tai seksuaalista näiden kahden välille. Kun eihän Janin ja Bojanin välillä ole ollut yhtään sen enempää koskettelua tai kiehnäämistä, kuin muidenkaan bändin jäsenten.
 
vierailija
Lyön tähän pöytään humoristisen delulu-kortin. Serbialaisia ei nappaa englanninkielinen musa, tiedän kun olen ollut siellä keikalla. Niin jos iso keikka on Serbiassa, on sen helmikuun sinkun ylläri se, että se onkin serbiaksi. Ja serbiaksi Bojanin on ollut helpompi puhua joistain asioista, niinpä se on serbiankielinen rakkausballadi Kärtsälle.
Mä pidän myös sen kuvauksen perusteella hyvinkin mahdollisena että uusi biisi olisi serbiaksi.
 
vierailija
No musta alkaa olla jo jonkinlaista shippausta, jos yhdestä lavapususta ja synttäritoivotuksista aletaan päätellä jotain romanttista tai seksuaalista näiden kahden välille. Kun eihän Janin ja Bojanin välillä ole ollut yhtään sen enempää koskettelua tai kiehnäämistä, kuin muidenkaan bändin jäsenten.
Kyllä ihan hemmetin tylsäksi käy keskustelu täällö tai missä vaan jos ainoa sallittu puheenaihe on K ja B mahdolliset romanttiset tunteet toisiaan kohtaan. Mua ainakin kiinnostaa koko bändi ja jos siihen joskus liittyy joku lavapusu tms niin innolla otan vastaan maininnat ja videot. Ei se mitään shippaamista ole.
 
vierailija
Pitää myös muistaa, että B on ollut jotain 5-6 vuotta jo isohko julkkis kotimaassaan, toki sielläkin suosio ja tunnettuus on koko ajan kasvanut, mutta kuitenkin ehkä pikku hiljaa. Eli hän on jo tottunut tilanteeseen ja ikään kuin kasvanut siihen.

Kärtsälle taas yhtäkkinen suosio ja tunnettuus tuli kertarysäyksellä, oikeastaan tyyliin yhdessä yössä. Ei sellaista oikein voi käsittää, miltä se tuntuu jos ei ole itse kokenut, eikä K varmasti mitenkään voinut varautua siihen ennalta. Siihen nähden K on mielestäni ihmeenkin hyvin selvinnyt kaikesta täysjärkisenä. Mutta yhtään en ihmettele, että ei viihdy julkisilla paikoilla niin hyvin, kun kaikki ovat heti kimpussa.
Tämä oli minunkin ajatukseni, jonka joku kävi taas kirjoittamassa puolestani :D Kiitos!
 
vierailija
Huumori-deluluan myös tähän väliin, että K&B julkistavat suhteensa helmikuussa kuvalla, jossa suutelevat ja kuvan tekstinä on "See you soon" (ikään kuin omistettu kuvan toiselle osapuolelle) ja kiertue myy hyvin loppuun. :D
 
vierailija
No musta alkaa olla jo jonkinlaista shippausta, jos yhdestä lavapususta ja synttäritoivotuksista aletaan päätellä jotain romanttista tai seksuaalista näiden kahden välille. Kun eihän Janin ja Bojanin välillä ole ollut yhtään sen enempää koskettelua tai kiehnäämistä, kuin muidenkaan bändin jäsenten.
Ehkä tästä asiasta ei pitäisi enempää keskustella, koska meitä on tähän liittyen täällä selkeästi kahta eri koulukuntaa. Jatkan kuitenkin vielä tämän viestin verran, koska mua häiritsee se, että asioista ei saisi neutraalistikaan puhua.
Käsittääkseni mitään enempää B:n ja Janin välille ei varsinaisesti eilen päätelty, vaan parissa viestissä ehkä pohdittiin, olisiko se mahdollista.
Ja mikä tärkeämpää, vaikka heidän väleistä menneisyydessä olisi väitetty mitä tahansa, sekään ei ole shippausta, koska kukaan ei kai esittänyt toivovansa, että olisivat yhdessä tälläkin hetkellä tai tulevaisuudessa. Mikä mielestäni vasta olisi shippausta.
Mä ainakin shippaan täysillä Bojerea, mutta B:n mahdolliset aikaisemmat miessuhteet kiinnostavat koska koen, että ne saattaisivat edesauttaa Bojeren etenemistä.
 
vierailija
Kyllä ihan hemmetin tylsäksi käy keskustelu täällö tai missä vaan jos ainoa sallittu puheenaihe on K ja B mahdolliset romanttiset tunteet toisiaan kohtaan. Mua ainakin kiinnostaa koko bändi ja jos siihen joskus liittyy joku lavapusu tms niin innolla otan vastaan maininnat ja videot. Ei se mitään shippaamista ole.
Juuri näin! Varsinkaan kun kukaan ei ole edes väittänyt että Janin ja Bn välillä olisi juuri nyt mitään meneillään. Puhe oli siitä, että onkohan ollut jotain joskus menneisyydessä. Kyllä itseäni ainakin kiinnostaa kovasti koko Bn tähänastinen elämänkaari ja sen pohdiskelu. Liittyy paljon myös siihen, miten mahdollinen BoJere -kuvio tästä etenee.
 
vierailija
Kyllä ihan hemmetin tylsäksi käy keskustelu täällö tai missä vaan jos ainoa sallittu puheenaihe on K ja B mahdolliset romanttiset tunteet toisiaan kohtaan. Mua ainakin kiinnostaa koko bändi ja jos siihen joskus liittyy joku lavapusu tms niin innolla otan vastaan maininnat ja videot. Ei se mitään shippaamista ole.
Oon samaa mieltä, tiukka rajoittaminen latistaa keskustelua. Onhan täälläkin keskustelu lainehtinut siellä sun täällä, mutta aina kuitenkin, jollain tavalla liittynyt K&B fandomiin.
Mutta se karjalanpaisti-ohje oli kyllä ❤😄
 
vierailija
Ehkä tästä asiasta ei pitäisi enempää keskustella, koska meitä on tähän liittyen täällä selkeästi kahta eri koulukuntaa. Jatkan kuitenkin vielä tämän viestin verran, koska mua häiritsee se, että asioista ei saisi neutraalistikaan puhua.
Käsittääkseni mitään enempää B:n ja Janin välille ei varsinaisesti eilen päätelty, vaan parissa viestissä ehkä pohdittiin, olisiko se mahdollista.
Ja mikä tärkeämpää, vaikka heidän väleistä menneisyydessä olisi väitetty mitä tahansa, sekään ei ole shippausta, koska kukaan ei kai esittänyt toivovansa, että olisivat yhdessä tälläkin hetkellä tai tulevaisuudessa. Mikä mielestäni vasta olisi shippausta.
Mä ainakin shippaan täysillä Bojerea, mutta B:n mahdolliset aikaisemmat miessuhteet kiinnostavat koska koen, että ne saattaisivat edesauttaa Bojeren etenemistä.
Jatkan itse vieläkin tätä keskustelua sen verran, että tämä väittely paitsi harmittaa niin myös tuntuu turhalta siinä mielessä, että loppujen lopuksi kaikki tähän osallistuneet vaikuttaisivat olevan ns. samalla puolella kuitenkin.
Eli kaikki shippaavat Bojerea eivätkä halua heille muita shippejä tänne palstoille. Näin olen ainakin ymmärtänyt.
Tästäkin näkökulmasta en ymmärrä, miksi ei voi muutamien viestien yli hyppiä, jos niiden aihepiiri ei kiinnosta, koska eivät ne mitään shippausta ole. Varsinkaan en ymmärrä, miksi tuollaiset pohdinnat pitää poistattaa.
 
vierailija
Jatkan itse vieläkin tätä keskustelua sen verran, että tämä väittely paitsi harmittaa niin myös tuntuu turhalta siinä mielessä, että loppujen lopuksi kaikki tähän osallistuneet vaikuttaisivat olevan ns. samalla puolella kuitenkin.
Eli kaikki shippaavat Bojerea eivätkä halua heille muita shippejä tänne palstoille. Näin olen ainakin ymmärtänyt.
Tästäkin näkökulmasta en ymmärrä, miksi ei voi muutamien viestien yli hyppiä, jos niiden aihepiiri ei kiinnosta, koska eivät ne mitään shippausta ole. Varsinkaan en ymmärrä, miksi tuollaiset pohdinnat pitää poistattaa.
Mä en poistattele Bojaniin ja Janiin tai Bokrisiin ym. liittyviä kommentteja, ei sentään niin tunteisiin mene. 😀 Kuitenkin minusta sen pohtiminen onko B & Janilla ollut jotain menneisyydessä hyvin hataran näytön valossa on vähän sama, kun jokainen jossain instastoryssa Bojanin vierellä näkyvä naishenkilö kuvitellaan hänen tyttöystäväkseen. Eli yritetään väen väkisellä löytää materiaalia, joka tukee omia mielikuvia ja ennakko-oletuksia, vaikka sitten väännetään romanssi Bojaniin ja bändin kitaristin välille, jotta saataisiin todistusaineistoa siitä, että Bojanilla on ollut miessuhteita menneisyydessä. Ja tämän pohtiminen on toki ihan fine, mutta miksi sitten Bojanin ja Martinin väleistä ei saisi spekuloida olisiko heidän välillään voinut olla jotain enemmän joskus aikaisemmin? Eihän se ole shippausta, kun se on mahdollisesti tapahtunut joskus menneisyydessä! You see what I mean.
 
vierailija
Mä en poistattele Bojaniin ja Janiin tai Bokrisiin ym. liittyviä kommentteja, ei sentään niin tunteisiin mene. Kuitenkin minusta sen pohtiminen onko B & Janilla ollut jotain menneisyydessä hyvin hataran näytön valossa on vähän sama, kun jokainen jossain instastoryssa Bojanin vierellä näkyvä naishenkilö kuvitellaan hänen tyttöystäväkseen. Eli yritetään väen väkisellä löytää materiaalia, joka tukee omia mielikuvia ja ennakko-oletuksia, vaikka sitten väännetään romanssi Bojaniin ja bändin kitaristin välille, jotta saataisiin todistusaineistoa siitä, että Bojanilla on ollut miessuhteita menneisyydessä. Ja tämän pohtiminen on toki ihan fine, mutta miksi sitten Bojanin ja Martinin väleistä ei saisi spekuloida olisiko heidän välillään voinut olla jotain enemmän joskus aikaisemmin? Eihän se ole shippausta, kun se on mahdollisesti tapahtunut joskus menneisyydessä! You see what I mean.
Ei kai se olekaan shippausta pohtia, onko Bojanilla ja Martinilla ollut joskus jotain, mutta Bojania ja Martinia kyllä shipataan myös nykyhetkessä ja varsinkin muutama kuukausi sitten keskustelu meni helposti tähän, kun he asuivat vielä yhdessä tai heidän ajateltiin asuvan vielä yhdessä. Kukaan ei ole tietääkseni ehdottamassa, että Bojanilla ja Janilla olisi nyt vipinää, niin siksi en näe tätä tulenarkana aiheena.

-eri
 
vierailija
Jatkan itse vieläkin tätä keskustelua sen verran, että tämä väittely paitsi harmittaa niin myös tuntuu turhalta siinä mielessä, että loppujen lopuksi kaikki tähän osallistuneet vaikuttaisivat olevan ns. samalla puolella kuitenkin.
Eli kaikki shippaavat Bojerea eivätkä halua heille muita shippejä tänne palstoille. Näin olen ainakin ymmärtänyt.
Tästäkin näkökulmasta en ymmärrä, miksi ei voi muutamien viestien yli hyppiä, jos niiden aihepiiri ei kiinnosta, koska eivät ne mitään shippausta ole. Varsinkaan en ymmärrä, miksi tuollaiset pohdinnat pitää poistattaa.
Vastasit mielestäni omaan kysymykseesi: "kaikki shippaavat Bojerea eivätkä halua heille muita shippejä tänne palstoille." Eli tarvitseeko silloin vaihtaa täällä ficciarvosteluja muista Bojania ja K:ta koskevista shipeistä tai fantasioida heidän kokeiluistaan muiden bändiläisten kanssa?
 
vierailija
Mä en poistattele Bojaniin ja Janiin tai Bokrisiin ym. liittyviä kommentteja, ei sentään niin tunteisiin mene. Kuitenkin minusta sen pohtiminen onko B & Janilla ollut jotain menneisyydessä hyvin hataran näytön valossa on vähän sama, kun jokainen jossain instastoryssa Bojanin vierellä näkyvä naishenkilö kuvitellaan hänen tyttöystäväkseen. Eli yritetään väen väkisellä löytää materiaalia, joka tukee omia mielikuvia ja ennakko-oletuksia, vaikka sitten väännetään romanssi Bojaniin ja bändin kitaristin välille, jotta saataisiin todistusaineistoa siitä, että Bojanilla on ollut miessuhteita menneisyydessä. Ja tämän pohtiminen on toki ihan fine, mutta miksi sitten Bojanin ja Martinin väleistä ei saisi spekuloida olisiko heidän välillään voinut olla jotain enemmän joskus aikaisemmin? Eihän se ole shippausta, kun se on mahdollisesti tapahtunut joskus menneisyydessä! You see what I mean.
Olen samaa mieltä. Tämä lähtee niin helposti kiltistä keskustelusta pahantahtoiseksi trollaamiseksi ihan vain sen varjolla, että shippaamista ei muka olisi menneisyyden ihastusten pohtiminen. Onhan se. Toisin sanoen sen keskustelun voisi kokonaan jättää pois täältä, ja hyvin onkin pärjätty ilman sitä koko tämä aika. En tiedä, miksi nyt erityisesti pitäisi keskustella Bojanin ja Janin menneisyyden suhteesta, kun se ei ole relevanttia, on helposti asiatonta ja lipsahtaa shippauksen puolelle, ja kohta on ilmiriita tiedossa. Helpompi on vaieta siitä täällä tai siirtyä vaikka toiseen ketjuun asiaa pohtimaan.
 
vierailija
Vastasit mielestäni omaan kysymykseesi: "kaikki shippaavat Bojerea eivätkä halua heille muita shippejä tänne palstoille." Eli tarvitseeko silloin vaihtaa täällä ficciarvosteluja muista Bojania ja K:ta koskevista shipeistä tai fantasioida heidän kokeiluistaan muiden bändiläisten kanssa?
Mielestäni kyllä koska ei tosiaan riitä keskustelunaihetta b&k akselilla ihan niin paljon ja fikit on hauskoja ja kiva kuulla suosituksia muilta. Ei täällä kukaan mitään ole fantasioinut mielestäni, mä ainakin haluan jatkossakin kuulla joksujen lavapusuista ja uusista kuumista fikeistä, oli niissä nyt sitten kuka hyvänsä tähän tarinaan kuuluvista.

Mielestäni tämä on vähän laajempi kokonaisuus kuin pelkkä k ja b vaikka he keskiössä ovatkin. Ja sit jos jotain mielenkiintoista heidän suhteensa tapahtuu; tokihan juttu sitten pysyy pitkälti heissä. Kuten on tapahtunutkin. Peace and love!
 
vierailija
Mielestäni kyllä koska ei tosiaan riitä keskustelunaihetta b&k akselilla ihan niin paljon ja fikit on hauskoja ja kiva kuulla suosituksia muilta. Ei täällä kukaan mitään ole fantasioinut mielestäni, mä ainakin haluan jatkossakin kuulla joksujen lavapusuista ja uusista kuumista fikeistä, oli niissä nyt sitten kuka hyvänsä tähän tarinaan kuuluvista.

Mielestäni tämä on vähän laajempi kokonaisuus kuin pelkkä k ja b vaikka he keskiössä ovatkin. Ja sit jos jotain mielenkiintoista heidän suhteensa tapahtuu; tokihan juttu sitten pysyy pitkälti heissä. Kuten on tapahtunutkin. Peace and love!
Korostetaan nyt sitten, että lavashow'n pohtiminen tosielämään kuuluvana on ihan normaalia keskustelua, ficcien vaihtaminen Bojanista ja Janista tai Krisistä menee shippauksen puolelle ja sitä ei tänne kaivata. Olisiko tämä riittävän helppoa noudattaa? Ficit on muutenkin fantasiaa, niin eihän niistä silloin tarvitse puhua.
 
vierailija
Minusta ei ole mitään järkeä käydä 50 viestin keskustelua siitä, sopiiko joku 10 viestiä pitkä keskustelu palstoille tai ei. Minua kiinnostaa oikeastaan kaikki, mitä näillä palstoilla on juteltu, paitsi Kuumaa ja karjalanpaisti, koska inhoan molempia. Silti luen 10x mieluummin jokusen viestin näistä aiheista kuin valitusta tai jankkausta siitä, miten jotkut aiheet eivät kuulu tänne, asia mistä ei koskaan tule olemaan 100 % yksimielisyyttä.
 
vierailija
Korostetaan nyt sitten, että lavashow'n pohtiminen tosielämään kuuluvana on ihan normaalia keskustelua, ficcien vaihtaminen Bojanista ja Janista tai Krisistä menee shippauksen puolelle ja sitä ei tänne kaivata. Olisiko tämä riittävän helppoa noudattaa? Ficit on muutenkin fantasiaa, niin eihän niistä silloin tarvitse puhua.
Mä en kyllä tosiaan halua mitään tollaisia sääntöjä sen suhteen mistä fikeistä tms täällä saa suosituksia antaa tm. Helpompi sitten lopettaa keskustelut kokonaan. Mut sitähän te ehkä haluattekin?
 
vierailija
J: What's going on? You have been so emotional the last few days?

B: Emotional? What you mean?

J: Babies and sweet dogs, and you look so happy with both of them.

B: Both belong to my friend. But you are right, especially the baby was adorable.

J: I noticed. I also noticed beautifully you took care of it.

B: I am really good with babies. I have always been.

J: Are you good also with 30-years-old finnish rapper?

B: Indeed I am. Really, really good with you Jere. Come here and I will show you.
 
vierailija
Olen samaa mieltä. Tämä lähtee niin helposti kiltistä keskustelusta pahantahtoiseksi trollaamiseksi ihan vain sen varjolla, että shippaamista ei muka olisi menneisyyden ihastusten pohtiminen. Onhan se. Toisin sanoen sen keskustelun voisi kokonaan jättää pois täältä, ja hyvin onkin pärjätty ilman sitä koko tämä aika. En tiedä, miksi nyt erityisesti pitäisi keskustella Bojanin ja Janin menneisyyden suhteesta, kun se ei ole relevanttia, on helposti asiatonta ja lipsahtaa shippauksen puolelle, ja kohta on ilmiriita tiedossa. Helpompi on vaieta siitä täällä tai siirtyä vaikka toiseen ketjuun asiaa pohtimaan.
Täysin samaa mieltä, tämä on huomattu ennenkin mihin johtaa
 

Yhteistyössä