Aloitan sunnuntaina jouluahmimisen. Ensimmäinen kinkku uuniin.
mää ostin samanmoisen kinkun, lanttulooran panin just uuniinMie ostin vähän alle 3 kg kotimaista luuttoman juhlakinkun.Lauantaina varmaan paistetaan.
Porkkanalaatikko pittää myös paistaa. Peruna ja lanttulaatikon ostin valmiina.
Ainakin kaksi, ehkä 3.montako kinkkua meinaat syyä loppiaiseen mennessä?
Pieni kinkku olisi varmaan mahtunut mukaan käsimatkatavaroihin...Me syötiin kinkku jo edellisviikolla.
Sinulla oli siis joululounas. Minä laitan kinkun ja kalat pöytään puolentoista tunnin kuluttua. Graavifile pitää vielä siivuttaa. Laatikot muuten itse tehtyjä mutta perunalaatikko tänä vuonna ostettua.Ihanaa ja rauhallista joulua jokaiselle.
Täällä on syöty kinkkua,laatikoita ja kalaa.
Sukulaiset potkaistu pellolle, masu täynnä, konvehti suussa. Kuusen valot hohtaa kauniisti.
Jotenkin tää joulu tuli aikaisin, olen kuin kiireestä suoraan pysäytetty, ja vasta nyt alan päästä tunnelmaan.
Kohta katotaan ukon kanssa pokeleffa.
Sitä se parisuhde teettää.Piti eilen käydä täällä mutta se jäi.
Hyvää joulunaikaa kaikille!
Eilen kävin vaa'alla. 5kg lisää tippunut. Vielä kun 15kg saa pois niin alkaa olla muodot kohillaan. Mitä ne n. 10v. sitten oli. Ens vuoden puolella meen kuntosalille.
Nääh, mulla on jouluiset, puolukkaiset menkat, ja oli ihanaa kun nukuin ihanat 9,5 tunnin unet. Lisäksi teinit valvoo myöhään jouluyönä enkä halua niiden kuulevan mitään.ja sitte peitto heilumaan?
ei ne oo este vaan liukasteNääh, mulla on jouluiset, puolukkaiset menkat, ja oli ihanaa kun nukuin ihanat 9,5 tunnin unet. Lisäksi teinit valvoo myöhään jouluyönä enkä halua niiden kuulevan mitään.
Meillä on väritöntä seksiä.ei ne oo este vaan liukaste
Kävelit ohitseni tervehtimättä, vaikka olin erään tsainan avustamana tullut paikalle varta vasten sinua ilahduttamaan.Täällä ei kyl kilot kerry kun käveltävää js katseltavaa on vaikka kuinka! Tänään banaaniplantaasien välisillä pikkuteillä...