vierailija
Now I can see us older ladies flying all over Europe with cardboard K's. We can make it to news ladies. B will watch news terrified. Oh my God they are coming
Now I can see us older ladies flying all over Europe with cardboard K's. We can make it to news ladies. B will watch news terrified. Oh my God they are coming
Joo, siinä on jotain oudolla tavalla tosi vetoavaa. Tosin alkaa mennä epäuskottavaksi, että miksei Jere nyt vaan ...you know.Kukaan muu jäänyt koukkuun siihen hemmetin seksidemoni-ficciin? Mä sanon kyllä että tää menee vain sekommaksi tää touhu, pitäis varmasti tästä kohta ryhdistäytyä
Juu täällä yks Silloin ku ekaa lukua luin, mietin et mitä hittoo mä oikeen luen ja mietin et tuskin jaksan lukee uusia osia. Noh tänään piti lukee uusin osa heti sen ilmestyttyä Ei nyt oo mitään parhaimmistoa todellakaan, mut jotenki se kuitenki on vieny mukanaanKukaan muu jäänyt koukkuun siihen hemmetin seksidemoni-ficciin? Mä sanon kyllä että tää menee vain sekommaksi tää touhu, pitäis varmasti tästä kohta ryhdistäytyä
Joo sama täällä, ja kyllä ovat jo kumpikin osapuoli ollut niin liioitellusti herrasmiehiä, että uskotaan jo, että ovat tosi rakastuneita, eivätkä vain seksin perään. Joten elleivät nyt viimeistään seuraavassa luvussa pääse itse asiaan, niin alkaa kyllä ärsyttämäänJoo, siinä on jotain oudolla tavalla tosi vetoavaa. Tosin alkaa mennä epäuskottavaksi, että miksei Jere nyt vaan ...you know.
SamaJuu täällä yks Silloin ku ekaa lukua luin, mietin et mitä hittoo mä oikeen luen ja mietin et tuskin jaksan lukee uusia osia. Noh tänään piti lukee uusin osa heti sen ilmestyttyä Ei nyt oo mitään parhaimmistoa todellakaan, mut jotenki se kuitenki on vieny mukanaan
Tuo on kyllä jotenkin värien käytön yms ansiosta romanttis-eroottisempi kuin pelkän "sisällön" puolesta.Nace jakanut luluxan uuden jance fanartinLogin • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.www.instagram.com
Niinpä!Onpas täällä paljon parempi tunnelma kuin vauvalla. Ihan outoja keskusteluja jo monta päivää siellä.
Voi että, näyttää kyllä tosi kipeältä edelleen (ei sinänsä ihme, jos eilen sairastunut). Olis nyt malttanut jäädä lepäilemäänPääsi se Boitsu sinne ensi-iltaan, Vauvalle on linkattu kuvia. Vähän outo asu kyllä. https://twitter.com/kurooscoffee/status/1735349027791638608
No eipä sillä toisellakaan näyttelijällä kummoinen asu ole - vähän ehkä eri tapa kuin Hollywoodin ensi-illoissa. Bojan kyllä näyttää tosi kalpealta ja väsyneeltä - ei taida ihan kunnossa ollaPääsi se Boitsu sinne ensi-iltaan, Vauvalle on linkattu kuvia. Vähän outo asu kyllä. https://twitter.com/kurooscoffee/status/1735349027791638608
Kiitos !! Mun oli pakko lopettaa lukeminen hetkeksi, kun alkoi naurattaa niin paljon siinä lahja kohdassa. Olohuone ei ollut paras paikka lukea sitä, edes yskiminen ei tällä kertaa peittänyt naurun tyrskähdyksiä. Mies kyseli mikä naurattaa ? En uskaltanut jatkaa eteenpäin ennenkuin olin yksinTämän ficin piti alun perin kertoa pikkujouluista, mutta siitä tuli nyt Bojanin synttärit päheissä puitteissa. Kris on päättänyt Juren avustuksella saada Boitsun ja Jeren vihdoin yhteen ja heillä on siihen hienot suunnitelmat, mutta sitten toki plänit alkavat mennä pieleen. Ei varsinaista fluffia, vaan jonkinasteisella juonella varustettu ja hauska hyvän mielen tarina, vähän Janceakin siellä seassa. Toinen luku tulee joskus lähipäivinä. https://archiveofourown.org/works/52254289/
- Joymuffin
Tuskin on eilen sairastunut, kun eivätkö ne inkiväärishotit (flunssarohto) olleet toissapäivänä ja hänhän näytti heikossa hapessa olevalta oliko se jo edeltävänä päivänä? Mutta joo...Voi että, näyttää kyllä tosi kipeältä edelleen (ei sinänsä ihme, jos eilen sairastunut). Olis nyt malttanut jäädä lepäilemään
Kiitos palautteesta. Mukava kuulla, että ykkösosakin huvitti, kun 90 % höpsöttelyistä on säästetty jälkimmäiseen lukuun, jossa ilta on pidemmällä ja aamullakin vielä tiedossa kaikenlaista.Kiitos !! Mun oli pakko lopettaa lukeminen hetkeksi, kun alkoi naurattaa niin paljon siinä lahja kohdassa. Olohuone ei ollut paras paikka lukea sitä, edes yskiminen ei tällä kertaa peittänyt naurun tyrskähdyksiä. Mies kyseli mikä naurattaa ? En uskaltanut jatkaa eteenpäin ennenkuin olin yksin
Linkkiä seksidemonificciin? Tiedän että se mainittiin ihan hiljattain mutta en ottanut tietenkään talteen, ja nyt mulla on joku 50 sivua kirittävää vauvalla...
Kiitos kaunisJere’s not so helpful guide on summoning a cute incubus - Chapter 1 - Immortaldawn - Joker Out (Band) [Archive of Our Own]
An Archive of Our Own, a project of the Organization for Transformative Worksarchiveofourown.org
Joo onhan se tietty voinut aiemmin jo sairastua, mutta todellakaan ei näytä vielä olevan kunnossa.Tuskin on eilen sairastunut, kun eivätkö ne inkiväärishotit (flunssarohto) olleet toissapäivänä ja hänhän näytti heikossa hapessa olevalta oliko se jo edeltävänä päivänä? Mutta joo...
Joo mä olen toistaiseksi siirtynyt tänne, ehkä jotain saattaa mennä ohi, mutta eiköhän täältä ja tietotoimistosta löydä tärkeimmät.Onpas täällä paljon parempi tunnelma kuin vauvalla. Ihan outoja keskusteluja jo monta päivää siellä.
Seksidemonificci trendaa täälläKiitos kaunis
Siellä se Boitsu puolikuntoisena antaa haastatteluja ja tapaa faneja. Voi toista..Madam Cykalla myös joitain kuvia ensi-illasta, mutta ärsyttävää, kun ei voi useinkaan mainita mistä lähteestä ovat peräisin.