Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kukaan muu jäänyt koukkuun siihen hemmetin seksidemoni-ficciin? Mä sanon kyllä että tää menee vain sekommaksi tää touhu, pitäis varmasti tästä kohta ryhdistäytyä
Juu täällä yks :D Silloin ku ekaa lukua luin, mietin et mitä hittoo mä oikeen luen ja mietin et tuskin jaksan lukee uusia osia. Noh tänään piti lukee uusin osa heti sen ilmestyttyä :D Ei nyt oo mitään parhaimmistoa todellakaan, mut jotenki se kuitenki on vieny mukanaan :D
 
vierailija
Tämän ficin piti alun perin kertoa pikkujouluista, mutta siitä tuli nyt Bojanin synttärit päheissä puitteissa. Kris on päättänyt Juren avustuksella saada Boitsun ja Jeren vihdoin yhteen ja heillä on siihen hienot suunnitelmat, mutta sitten toki plänit alkavat mennä pieleen. Ei varsinaista fluffia, vaan jonkinasteisella juonella varustettu ja hauska hyvän mielen tarina, vähän Janceakin siellä seassa. :) Toinen luku tulee joskus lähipäivinä. https://archiveofourown.org/works/52254289/

- Joymuffin
 
vierailija
Joo, siinä on jotain oudolla tavalla tosi vetoavaa. Tosin alkaa mennä epäuskottavaksi, että miksei Jere nyt vaan ...you know.
Joo sama täällä, ja kyllä ovat jo kumpikin osapuoli ollut niin liioitellusti herrasmiehiä, että uskotaan jo, että ovat tosi rakastuneita, eivätkä vain seksin perään. Joten elleivät nyt viimeistään seuraavassa luvussa pääse itse asiaan, niin alkaa kyllä ärsyttämään 🤣
 
vierailija
vierailija
Tämän ficin piti alun perin kertoa pikkujouluista, mutta siitä tuli nyt Bojanin synttärit päheissä puitteissa. Kris on päättänyt Juren avustuksella saada Boitsun ja Jeren vihdoin yhteen ja heillä on siihen hienot suunnitelmat, mutta sitten toki plänit alkavat mennä pieleen. Ei varsinaista fluffia, vaan jonkinasteisella juonella varustettu ja hauska hyvän mielen tarina, vähän Janceakin siellä seassa. Toinen luku tulee joskus lähipäivinä. https://archiveofourown.org/works/52254289/

- Joymuffin
Kiitos 😂!! Mun oli pakko lopettaa lukeminen hetkeksi, kun alkoi naurattaa niin paljon siinä lahja kohdassa. Olohuone ei ollut paras paikka lukea sitä, edes yskiminen ei tällä kertaa peittänyt naurun tyrskähdyksiä. Mies kyseli mikä naurattaa 😅? En uskaltanut jatkaa eteenpäin ennenkuin olin yksin 🤣
 
vierailija
Kiitos !! Mun oli pakko lopettaa lukeminen hetkeksi, kun alkoi naurattaa niin paljon siinä lahja kohdassa. Olohuone ei ollut paras paikka lukea sitä, edes yskiminen ei tällä kertaa peittänyt naurun tyrskähdyksiä. Mies kyseli mikä naurattaa ? En uskaltanut jatkaa eteenpäin ennenkuin olin yksin
Kiitos palautteesta. :D Mukava kuulla, että ykkösosakin huvitti, kun 90 % höpsöttelyistä on säästetty jälkimmäiseen lukuun, jossa ilta on pidemmällä ja aamullakin vielä tiedossa kaikenlaista. :)

- Joymuffin
 
vierailija

Yhteistyössä