Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jossu vau, tuo on aivan ihana!!! Ihan mielettömän suloinen!!
Onko sulla instatiliä?
Kiitos ❤ On mulla instatili, mutta en oo julkaissut siellä mitään: loin sen hätäisesti NT:n aikoihin, että pääsin katsomaan kusisia kiviä 😅 Mua ei oo koskaan oikein kiinnostanut olla somessa (esim. teininä en ollut Galtsussa ja lukiossa menin vähän vastentahtoisesti Faceen, kun oli pakko pysyä kartalla tapahtumista yms.). Välillä oon kyllä harkinnut, että laittaisin mun piirustuksia myös tuolle IG-tilille: tähän mennessä Tumppu on kuitenkin toiminut mulle parhaiten, on jotenkin sellainen "safe space" ☺

- Jossu
 
vierailija
Nauroin tälle. Oli pakko kaivaa oma kommenttini edellisen trollien kriisin ajalta (näköjään marraskuun puolivälistä, mikäköhän silloin on ollut ongelmana), niin tallennetaan nyt tännekin kämäinen minifikkini:

K&B: julkistavat suhteensa omalla hömpällä tavallaan, julkaisemalla humoristisen kuvan Instassa

Ankeuttajat: ihan fanserviceä on toi. Eihän niiden huulet edes kosketa, jos suurennuslasilla katsotaan.

K&B: lööpeissä kerrotaan lähestyvästä hääpäivästä

Ankeuttajat: joku toimittaja liioittelee. Ne markkinoi vaan sitä typerää yhteiskiertuetta.

K&B: menevät naimisiin, ostavat asunnon Sloveniasta ja toisen Suomesta

Ankeuttajat: kaverukset vaan on hankkineet yhdessä kimppakämpän. Järkiostos, kun sitä Eurooppaa pitää kiertää.

K&B: adoptoivat lapsen

Ankeuttajat: ihan kaverin puolesta vain sitä hoitavat. Ei ole edes niiden oma lapsi. Eihän se edes näytä kummaltakaan.
:D:D tää oli kyllä hyvä:D näköjään välillä alapainetta täällä myös!

Minusta se "Really" yms kommentti oli kyllä ihan love story rakkaustarinana kommenttiin. Imarrellulta tai joltain B kyllä näytti kommentin kuullessaan, aivan kuin olisi saanut tosi kauniin kommentin, niinkuin saikin! Voishan ystävyydestäkin tietenkin hymyillä noin, mutta jotain enemmän siinä ilmeessäkin oli. Something more, uskoo kuka haluaa ja me uskomme:)
 
vierailija
Kiitos On mulla instatili, mutta en oo julkaissut siellä mitään: loin sen hätäisesti NT:n aikoihin, että pääsin katsomaan kusisia kiviä Mua ei oo koskaan oikein kiinnostanut olla somessa (esim. teininä en ollut Galtsussa ja lukiossa menin vähän vastentahtoisesti Faceen, kun oli pakko pysyä kartalla tapahtumista yms.). Välillä oon kyllä harkinnut, että laittaisin mun piirustuksia myös tuolle IG-tilille: tähän mennessä Tumppu on kuitenkin toiminut mulle parhaiten, on jotenkin sellainen "safe space"

- Jossu
Todella onnistunut kuva minustakin! Yleensä jompi kumpi näyttää itseltään ja toinen ei välttämättä niin paljon, mutta tämä oli kyllä niin hieno! Jos laittaisit IG jos haluat, niin voisi ehkä päätyä laajemmille silmille:)
 
vierailija
Kiitos raportista 🥰 Itsekin ajattelin käydä alkuviikosta tuoksuttelemassa sitä. Tuoksusivusto Fragrantican mukaan siinä on eniten juuri sitrustuoksuja, mutta keskituoksussa mm. jasmiinia ja pohjatuoksussa juurikin aistimaasi seetriä.

Okei, no en sitten osunut kovinkaan pieleen! Nyt paperilapussa onkin vahva seetrinen meininki. Ehkä sitä seetriä on sitten mun makuun hippusen liikaa.
 
vierailija
Voi olla, ettei saa. Kävin tänään Stockan lisäksi myös Helsingin Sokoksella enkä siellä ainakaan bongannut Chanelin logoa hajuvesiosastolta

Nyt kotihommien lomassa käyn nuuhkimassa sitä paperilappua. Tähän on tultu.

Ja tarkistussanana tietysti JOULU
Ihan samaa mietin että tähän on tultu 😂 Mietin kyllä että ostaisko kohta täysi-ikäiselle pojalle joululahjaksi tuon tuoksun, mutta jos se ei olekaan hänen mieleen. Toki sitten voin ottaa sen itselleni nuuhkutettavaksi 🙈 Ja JOULUhan se. 😂
 
vierailija
Olen muutamaan miesten tuoksuun törmännyt, joka on melkein vienyt jalat alta, tai olen melkein lähtenyt seuraamaan miestä. En tiedä mitä tuoksuja ne ovat olleet, mutta olisin tehnyt mitä vaan, jos ne miehet olisivat pyytäneet jotain 🙈 Ja kyllä olen AASI 😅
 
vierailija
Todella onnistunut kuva minustakin! Yleensä jompi kumpi näyttää itseltään ja toinen ei välttämättä niin paljon, mutta tämä oli kyllä niin hieno! Jos laittaisit IG jos haluat, niin voisi ehkä päätyä laajemmille silmille
Joo ja jos siihen tägäisi henkilöt itsensä ja Härtsän niin voisi hyvinkin saada Kärtsä-tykkäyksen tai Härtsä-jaon. :)
 
vierailija
:D:D tää oli kyllä hyvä:D näköjään välillä alapainetta täällä myös!

Minusta se "Really" yms kommentti oli kyllä ihan love story rakkaustarinana kommenttiin. Imarrellulta tai joltain B kyllä näytti kommentin kuullessaan, aivan kuin olisi saanut tosi kauniin kommentin, niinkuin saikin! Voishan ystävyydestäkin tietenkin hymyillä noin, mutta jotain enemmän siinä ilmeessäkin oli. Something more, uskoo kuka haluaa ja me uskomme:)
Kyllä tuollainen kommentti varmaan kivalta tuntuu, kun se vaihe näyttää olevan ohi, kun Boitsua häiritsi yhdistäminen kärtsään. Ei B n reaktio kuitenkaan mitään kerro siitä, mikä suhteen laatu todellisuudessa on.
 
vierailija
Kyllä tuollainen kommentti varmaan kivalta tuntuu, kun se vaihe näyttää olevan ohi, kun Boitsua häiritsi yhdistäminen kärtsään. Ei B n reaktio kuitenkaan mitään kerro siitä, mikä suhteen laatu todellisuudessa on.
ei sellaista varmaan kukaan ole väittänytkään🤔. Mutta ei hän myöskään korjannut tuota mitenkään sanomalla että ovat esim ystäviä tai kuin brothers
 
vierailija
Olisi uskottavampaa, että B todellakin puhuu romanttisesta rakkaudesta, jos tilanne olisi jotenkin muuttunut. Mutta kun ei ole. K ei edelleenkään ole vapaa mies, kaikki on ihan kuin ennenkin. Ei B yksipuolisesti ala tunnustaa romanttisen rakkauden olemassaoloa. Jonkinlaisesta rakkaudesta varmaan onkin kysymys, mutta ei varmaankaan romanttisessa mielessä.
Niin mehän ei tiedetä, mikä K:n tilanne on ja onko kaikki ennallaan. Voi olla että on ennallaan, voi olla että ei ole. Esim se, että joku jatkaa samassa duunissa, ei suoraan kerro mitään. Mutta se siitä, en halua tällaisilla spekuloida enempää.
 
vierailija
Niin mehän ei tiedetä, mikä K:n tilanne on ja onko kaikki ennallaan. Voi olla että on ennallaan, voi olla että ei ole. Esim se, että joku jatkaa samassa duunissa, ei suoraan kerro mitään. Mutta se siitä, en halua tällaisilla spekuloida enempää.
Minusta oli kiinnostavaa, että hän käytti Linnan juhlien yhteydessä useamman kerran ilmausta, että ei tiedä onko kumppania. Se ei toki tarkoita, että tämä olisi asian todellinen laita, mutta yleensä "en kommentoi" -tyyppisissä ilmaisuissa ei sanota, että ei tiedä onko. Näin yleisellä spekulointitasolla. :)
 
vierailija
Minusta oli kiinnostavaa, että hän käytti Linnan juhlien yhteydessä useamman kerran ilmausta, että ei tiedä onko kumppania. Se ei toki tarkoita, että tämä olisi asian todellinen laita, mutta yleensä "en kommentoi" -tyyppisissä ilmaisuissa ei sanota, että ei tiedä onko. Näin yleisellä spekulointitasolla. :)
Jossain oliko Annan tekstihaastattelussa sanoi "en tiedä itsekään" onko kumppania. En oo varma missä se oli, mutta jossain tällainen muoto oli. Jäin miettiin samoja juttuja kyllä kans noista sanamuodoista.
 
vierailija
Jossain oliko Annan tekstihaastattelussa sanoi "en tiedä itsekään" onko kumppania. En oo varma missä se oli, mutta jossain tällainen muoto oli. Jäin miettiin samoja juttuja kyllä kans noista sanamuodoista.

Tähän varmaan viittasit😊
 
vierailija
Kiitos On mulla instatili, mutta en oo julkaissut siellä mitään: loin sen hätäisesti NT:n aikoihin, että pääsin katsomaan kusisia kiviä Mua ei oo koskaan oikein kiinnostanut olla somessa (esim. teininä en ollut Galtsussa ja lukiossa menin vähän vastentahtoisesti Faceen, kun oli pakko pysyä kartalla tapahtumista yms.). Välillä oon kyllä harkinnut, että laittaisin mun piirustuksia myös tuolle IG-tilille: tähän mennessä Tumppu on kuitenkin toiminut mulle parhaiten, on jotenkin sellainen "safe space"

- Jossu
Ok, mutta mitä jos laittaisit vaan tuon yhden kuvan sinne, tuo ansaitsisi laajemman yleisön :) Mä kävisin tykkäämässä samantien, itse en oo tumpussa.
 

Yhteistyössä