V
vierailija
Vieras
Jossu vau, tuo on aivan ihana!!! Ihan mielettömän suloinen!!
Onko sulla instatiliä?
Kiitos
- Jossu
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jossu vau, tuo on aivan ihana!!! Ihan mielettömän suloinen!!
Onko sulla instatiliä?
Saako sitä Suomesta muualta kuin Stockalta?
Nauroin tälle. Oli pakko kaivaa oma kommenttini edellisen trollien kriisin ajalta (näköjään marraskuun puolivälistä, mikäköhän silloin on ollut ongelmana), niin tallennetaan nyt tännekin kämäinen minifikkini:
K&B: julkistavat suhteensa omalla hömpällä tavallaan, julkaisemalla humoristisen kuvan Instassa
Ankeuttajat: ihan fanserviceä on toi. Eihän niiden huulet edes kosketa, jos suurennuslasilla katsotaan.
K&B: lööpeissä kerrotaan lähestyvästä hääpäivästä
Ankeuttajat: joku toimittaja liioittelee. Ne markkinoi vaan sitä typerää yhteiskiertuetta.
K&B: menevät naimisiin, ostavat asunnon Sloveniasta ja toisen Suomesta
Ankeuttajat: kaverukset vaan on hankkineet yhdessä kimppakämpän. Järkiostos, kun sitä Eurooppaa pitää kiertää.
K&B: adoptoivat lapsen
Ankeuttajat: ihan kaverin puolesta vain sitä hoitavat. Ei ole edes niiden oma lapsi. Eihän se edes näytä kummaltakaan.
Kohta on Chanel Bleu testeripullo tyhjänä joka kaupungin StockassaMyyjät ihmettelee äkillistä menekkiä.
Kiitos On mulla instatili, mutta en oo julkaissut siellä mitään: loin sen hätäisesti NT:n aikoihin, että pääsin katsomaan kusisia kiviä Mua ei oo koskaan oikein kiinnostanut olla somessa (esim. teininä en ollut Galtsussa ja lukiossa menin vähän vastentahtoisesti Faceen, kun oli pakko pysyä kartalla tapahtumista yms.). Välillä oon kyllä harkinnut, että laittaisin mun piirustuksia myös tuolle IG-tilille: tähän mennessä Tumppu on kuitenkin toiminut mulle parhaiten, on jotenkin sellainen "safe space"
- Jossu
Kiitos raportistaItsekin ajattelin käydä alkuviikosta tuoksuttelemassa sitä. Tuoksusivusto Fragrantican mukaan siinä on eniten juuri sitrustuoksuja, mutta keskituoksussa mm. jasmiinia ja pohjatuoksussa juurikin aistimaasi seetriä.
![]()
Bleu de Chanel Chanel cologne - a fragrance for men 2010
Bleu de Chanel by Chanel is a woody aromatic fragrance for men presented on the market in 2010. The nose behind this fragrance is Jacques Polge. The fragrance features labdanum, nutmeg, ginger, sandal...www.fragrantica.com
Ihan samaa mietin että tähän on tultuVoi olla, ettei saa. Kävin tänään Stockan lisäksi myös Helsingin Sokoksella enkä siellä ainakaan bongannut Chanelin logoa hajuvesiosastolta
Nyt kotihommien lomassa käyn nuuhkimassa sitä paperilappua. Tähän on tultu.
Ja tarkistussanana tietysti JOULU
Joo ja jos siihen tägäisi henkilöt itsensä ja Härtsän niin voisi hyvinkin saada Kärtsä-tykkäyksen tai Härtsä-jaon.Todella onnistunut kuva minustakin! Yleensä jompi kumpi näyttää itseltään ja toinen ei välttämättä niin paljon, mutta tämä oli kyllä niin hieno! Jos laittaisit IG jos haluat, niin voisi ehkä päätyä laajemmille silmille
Oh I get it, that Schlafende Frau painting?Yet another google hiccup.I believe this is about "the painting". In Finnish "The table". Right?
Eikö pitäisi hänelle ennemminkin Jercin käyttämää tuoksua.Pitäisikö nautojen lyödä kolikot yhteen ja käydä ostamassa tuota tuoksua B:lle Stockmannilta ennen maaliskuun keikkaa.
Oh I get it, that Schlafende Frau painting?
Btw if anyone finds a JO live today, will you post it here, please?
Kyllä tuollainen kommentti varmaan kivalta tuntuu, kun se vaihe näyttää olevan ohi, kun Boitsua häiritsi yhdistäminen kärtsään. Ei B n reaktio kuitenkaan mitään kerro siitä, mikä suhteen laatu todellisuudessa on.tää oli kyllä hyvä
näköjään välillä alapainetta täällä myös!
Minusta se "Really" yms kommentti oli kyllä ihan love story rakkaustarinana kommenttiin. Imarrellulta tai joltain B kyllä näytti kommentin kuullessaan, aivan kuin olisi saanut tosi kauniin kommentin, niinkuin saikin! Voishan ystävyydestäkin tietenkin hymyillä noin, mutta jotain enemmän siinä ilmeessäkin oli. Something more, uskoo kuka haluaa ja me uskomme![]()
Kyllä tuollainen kommentti varmaan kivalta tuntuu, kun se vaihe näyttää olevan ohi, kun Boitsua häiritsi yhdistäminen kärtsään. Ei B n reaktio kuitenkaan mitään kerro siitä, mikä suhteen laatu todellisuudessa on.
Olisi uskottavampaa, että B todellakin puhuu romanttisesta rakkaudesta, jos tilanne olisi jotenkin muuttunut. Mutta kun ei ole. K ei edelleenkään ole vapaa mies, kaikki on ihan kuin ennenkin. Ei B yksipuolisesti ala tunnustaa romanttisen rakkauden olemassaoloa. Jonkinlaisesta rakkaudesta varmaan onkin kysymys, mutta ei varmaankaan romanttisessa mielessä.
Niin mehän ei tiedetä, mikä K:n tilanne on ja onko kaikki ennallaan. Voi olla että on ennallaan, voi olla että ei ole. Esim se, että joku jatkaa samassa duunissa, ei suoraan kerro mitään. Mutta se siitä, en halua tällaisilla spekuloida enempää.
NiinpäMinusta oli kiinnostavaa, että hän käytti Linnan juhlien yhteydessä useamman kerran ilmausta, että ei tiedä onko kumppania. Se ei toki tarkoita, että tämä olisi asian todellinen laita, mutta yleensä "en kommentoi" -tyyppisissä ilmaisuissa ei sanota, että ei tiedä onko. Näin yleisellä spekulointitasolla.![]()
Joo ja jos siihen tägäisi henkilöt itsensä ja Härtsän niin voisi hyvinkin saada Kärtsä-tykkäyksen tai Härtsä-jaon.![]()
Niinpä
Minusta oli kiinnostavaa, että hän käytti Linnan juhlien yhteydessä useamman kerran ilmausta, että ei tiedä onko kumppania. Se ei toki tarkoita, että tämä olisi asian todellinen laita, mutta yleensä "en kommentoi" -tyyppisissä ilmaisuissa ei sanota, että ei tiedä onko. Näin yleisellä spekulointitasolla.![]()
Jossain oliko Annan tekstihaastattelussa sanoi "en tiedä itsekään" onko kumppania. En oo varma missä se oli, mutta jossain tällainen muoto oli. Jäin miettiin samoja juttuja kyllä kans noista sanamuodoista.
Ok, mutta mitä jos laittaisit vaan tuon yhden kuvan sinne, tuo ansaitsisi laajemman yleisönKiitos On mulla instatili, mutta en oo julkaissut siellä mitään: loin sen hätäisesti NT:n aikoihin, että pääsin katsomaan kusisia kiviä Mua ei oo koskaan oikein kiinnostanut olla somessa (esim. teininä en ollut Galtsussa ja lukiossa menin vähän vastentahtoisesti Faceen, kun oli pakko pysyä kartalla tapahtumista yms.). Välillä oon kyllä harkinnut, että laittaisin mun piirustuksia myös tuolle IG-tilille: tähän mennessä Tumppu on kuitenkin toiminut mulle parhaiten, on jotenkin sellainen "safe space"
- Jossu