Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Paidaton hikinen Bojan ihan nenän edessä lavalla oli kyllä oikein kiva. Joskin kostopitsi olisi ollut vielä kivempi ja rakastan punaisen sävyjä niin suuresti, että ehkä myös jompi kumpi niistä pinkeistä paidoista. :)
 
vierailija
Kiitos! Minulle tuossa nelosluvussa on vahvasti mukana "platoninen kink", josta olen kirjoittanut täällä aiemminkin. Ei liity suoraan damsel in distress -menoon, mutta jotenkin tuo että ihmiset ovat valmiita tekemään paljon toistensa eteen on superkuumaa(?) ei-seksuaalisella tavalla, mikä ei toki sulje pois muuntyyppistä kuumuutta.

Ja ASTP soi täällä.

- Joymuffin
Mietin tuota lukiessa juuri sitä, oliko se ystävyysrakkautta, josta olet täällä kirjoittanut. Minulle tuossa on lisäksi joku muu itselleni merkityksellinen juttu, josta en ihan vielä saa kiinni. Ja ei, se ei ole (edes) Bojan-neito pulassa. 😄

t. sama
 
vierailija
Mietin tuota lukiessa juuri sitä, oliko se ystävyysrakkautta, josta olet täällä kirjoittanut. Minulle tuossa on lisäksi joku muu itselleni merkityksellinen juttu, josta en ihan vielä saa kiinni. Ja ei, se ei ole (edes) Bojan-neito pulassa.

t. sama
Periaatteessa tuo ei ole ihan samaa kamaa, kun tuossahan ei ole varsinainen ystävyys vielä muodostunut. Esim. Joksu-ficit joissa ollaan hyviä ystäviä ja autetaan toisia tuntuvat jotenkin aidommilta ja koskettavammilta kuin täysin fiktiivisten hahmojen ystävyydet, joten jokin siinä syvässä ystävyydessä kolahtaa (tuntuu jotenkin uskomattomalta, että Nace on oikeasti ollut porukassa vasta vuoden ja Jurekin vasta suht vähän aikaa, vaikka onhan toki K&B-ystävyyskin vielä varsin tuore) Mutta jotain samantyyppisiä vivahteita tuossa toki on. :) Perspektiivinä enemmän yleinen rakkaus/rakkaudellisuus, jota olen pohtinut aktiivisesti vuosikausia.

Olisi tosi kiinnostavaa kuulla, jos saat kiinni tuosta itsellesi merkityksellisestä jutusta.

- Joymuffin
 
vierailija
Sille on olemassa vaihtoehtoisia uskottavia skenaarioita, mutta ko. henkilö ei kuulu tänne palstalle.
Ei vaan ihan tosissani kysyin! Että et kai nyt oleta, että nämä ovat ”aika varmasti jo nukkuneet kahdestaan Vantaalla”, kun on todella oletettavaa, että gf oli siellä.
Mitä kyseinen henkilö olisi muuten tehnyt kilistelemässä Jokereiden tourin päätöstä Tampereella???
Kommentoin vain siihen, että ajattelitko, että gf nukkui olohuoneen sohvalla ja nämä makkarissa, vai toisinpäin? Nämä yhdessä olkkarissa ja gf sängyssä makuuhuoneess?
Aika erikoinen ajatus jopa shippaajaksi.
 
vierailija
Ei vaan ihan tosissani kysyin! Että et kai nyt oleta, että nämä ovat ”aika varmasti jo nukkuneet kahdestaan Vantaalla”, kun on todella oletettavaa, että gf oli siellä.
Mitä kyseinen henkilö olisi muuten tehnyt kilistelemässä Jokereiden tourin päätöstä Tampereella???
Kommentoin vain siihen, että ajattelitko, että gf nukkui olohuoneen sohvalla ja nämä makkarissa, vai toisinpäin? Nämä yhdessä olkkarissa ja gf sängyssä makuuhuoneess?
Aika erikoinen ajatus jopa shippaajaksi.
En. Näistä on keskusteltu pitkästi ei-julkisilla foorumeilla ja minulla on ihan erilaiset oletukset kuin mitä esität, mutta se ei kuulu tähän ketjuun.
 
vierailija
Sitähän minäkin, ihmeellistä sitten vain kirjoittaa, että nukkuivat Vantaalla melko varmasti samassa huoneessa (assosioituu helposti samaan sänkyyn vieläpä).
En ole kirjoittanut "melko varmasti" missään kohtaa. Mutta pidän todennäköisempänä, että Vantaalla ei olisi oltu ollenkaan kuin että siellä olisi oltu kolmestaan. Kaikki vaihtoehdot ovat toki mahdollisia.
 
vierailija
En ole kirjoittanut "melko varmasti" missään kohtaa. Mutta pidän todennäköisempänä, että Vantaalla ei olisi oltu ollenkaan kuin että siellä olisi oltu kolmestaan. Kaikki vaihtoehdot ovat toki mahdollisia.
Niin, jossain keskustelussa jopa joskus tiedettiin, että Klla on edelleen myös se vanha vuokrakämppä Helsingin puolella. Se, jossa katselivat Twilightia kesäkuussa, kun B oli Suomessa.
 
vierailija
Siis hitostako me tiedetään kuka on nukkunut ja missä. Onhan ne voinut vaikka kolmistaan rynkyttää sen sohvan entiseksi. Kaikki vaihtoehdot on ihan yhtä "arvokasta" spekulaatiota ja tuskin me tullaan koskaan saamaan mitään varmistusta näihin.
 
vierailija
Kun gf oli silloin kesällä siellä pienessä yksiössäkin, niin varmasti oli nytkin paikalla, isommassa kolmiossa, omassa kodissaan. Eivätkä varmasti lavastaneet niitä yöpymisiä siellä hotellissakaan. Te elätte liikaa ficcien ja hidastusten maailmassa, jossa todellisuus on hämärtynyt. B ja K on hyviä ystäviä ja olkaamma iloisia siitä.
 
vierailija
Kun gf oli silloin kesällä siellä pienessä yksiössäkin, niin varmasti oli nytkin paikalla, isommassa kolmiossa, omassa kodissaan. Eivätkä varmasti lavastaneet niitä yöpymisiä siellä hotellissakaan. Te elätte liikaa ficcien ja hidastusten maailmassa, jossa todellisuus on hämärtynyt. B ja K on hyviä ystäviä ja olkaamma iloisia siitä.
Mistä sä tiedät, että gf oli kesällä koko ajan samassa paikassa mukana? Mun mielestä K:lla ja B:llä oli silloinkin hyvin mahdollisesti ainakin yksi yö kahdestaan, ja ehkä vielä yksi päiväkin lisäksi. Eihän meillä kummallakaan kai mitään vedenpitävää todistusaineistoa ole, mutta mun mielestä mun skenaario vaikuttaa kaikkien pienten tiedonmurusten perusteella todennäköisemmältä.

Mä oon vähän aina hetkestä riippuen ollut kahden vaiheilla sen suhteen, että ovatko viettäneet intiimejä hetkiä kahdestaan vai eivät, mutta kyllä mä nyt taas kallistun sille kannalle, että pakko niitä on ollut olla. Varmaan jo viimeistään silloin kesäkuussa ellei jo aiemmin, ja NT aikana myös.

Enkä ajattele näin ficcien ja haaveiden perusteella, vaan ihan sen, mitä esim. NT:llä näin ja mitä siitä olen kuullut. En tarkoita mitään lavatemppuja ja showta, mutta muun muassa ilmeitä ja eleitä kyllä myös siellä lavalla sekä lavan ulkopuolella.
 

Yhteistyössä