Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en saa nukuttua niin selaan nettiä taas... Allulta uusi stoori! Somehiljaisuus loppu! Ne taitaa olla koko Daltonipoppoo siellä Amsterdamissa! K ei joudu heilumaan yksin siellä lavalla! Nyt pyrin saada nukuttua.
 
vierailija
Kiitos kommenteista ficciin! Näin unta, että Bojan kirjoitti ficcejä. :D Itse asiassa kaksi eri unta tästä viime yönä. Valitettavasti en muista sisältöä, mutta hän kai luki ensin jonkun toisen ficciä ja joko lisäsi siihen jotain tai siitä inspiroituneena kirjoitti oman. Siinä oli ehkä kaikki Jokerit jotenkin erikseen, tyyliin jokaiselle oma POV? Mitään por noa ei varmaan ollut. Epäuskottavaa. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Kiitos kommenteista ficciin! Näin unta, että Bojan kirjoitti ficcejä. Itse asiassa kaksi eri unta tästä viime yönä. Valitettavasti en muista sisältöä, mutta hän kai luki ensin jonkun toisen ficciä ja joko lisäsi siihen jotain tai siitä inspiroituneena kirjoitti oman. Siinä oli ehkä kaikki Jokerit jotenkin erikseen, tyyliin jokaiselle oma POV? Mitään por noa ei varmaan ollut. Epäuskottavaa.

- Joymuffin
Mäkin rakastan tätä ficciä. ❤ Luin tähänastisen nyt aamulla jo toiseen kertaan. Ja mietin mikä erityinen viehätys on siinä että Jere pelastaa pulassa olevan prinssin. Lisäksi rakastan Bojania kukkaseppeleessä ja A sem ti povedalia. Olkoon tämä päivä rakkaudellisuuden täyteinen! 😍
 
vierailija
Mäkin rakastan tätä ficciä. Luin tähänastisen nyt aamulla jo toiseen kertaan. Ja mietin mikä erityinen viehätys on siinä että Jere pelastaa pulassa olevan prinssin. Lisäksi rakastan Bojania kukkaseppeleessä ja A sem ti povedalia. Olkoon tämä päivä rakkaudellisuuden täyteinen!
Kiitos! Minulle tuossa nelosluvussa on vahvasti mukana "platoninen kink", josta olen kirjoittanut täällä aiemminkin. Ei liity suoraan damsel in distress -menoon, mutta jotenkin tuo että ihmiset ovat valmiita tekemään paljon toistensa eteen on superkuumaa(?) ei-seksuaalisella tavalla, mikä ei toki sulje pois muuntyyppistä kuumuutta. :)

Ja ASTP soi täällä.

- Joymuffin
 

Yhteistyössä