Kun gf oli silloin kesällä siellä pienessä yksiössäkin, niin varmasti oli nytkin paikalla, isommassa kolmiossa, omassa kodissaan. Eivätkä varmasti lavastaneet niitä yöpymisiä siellä hotellissakaan. Te elätte liikaa ficcien ja hidastusten maailmassa, jossa todellisuus on hämärtynyt. B ja K on hyviä ystäviä ja olkaamma iloisia siitä.
Mistä sä tiedät, että gf oli kesällä koko ajan samassa paikassa mukana? Mun mielestä K:lla ja B:llä oli silloinkin hyvin mahdollisesti ainakin yksi yö kahdestaan, ja ehkä vielä yksi päiväkin lisäksi. Eihän meillä kummallakaan kai mitään vedenpitävää todistusaineistoa ole, mutta mun mielestä mun skenaario vaikuttaa kaikkien pienten tiedonmurusten perusteella todennäköisemmältä.
Mä oon vähän aina hetkestä riippuen ollut kahden vaiheilla sen suhteen, että ovatko viettäneet intiimejä hetkiä kahdestaan vai eivät, mutta kyllä mä nyt taas kallistun sille kannalle, että pakko niitä on ollut olla. Varmaan jo viimeistään silloin kesäkuussa ellei jo aiemmin, ja NT aikana myös.
Enkä ajattele näin ficcien ja haaveiden perusteella, vaan ihan sen, mitä esim. NT:llä näin ja mitä siitä olen kuullut. En tarkoita mitään lavatemppuja ja showta, mutta muun muassa ilmeitä ja eleitä kyllä myös siellä lavalla sekä lavan ulkopuolella.