Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mua kyllä kyrsii se, ettei Suomessakin kuultu kaikkia biisejä, mutta en tosiaan oo tuo kirjoittaja, joka oli siihen myös pettynyt. Meitä oli kaksi tosifania, joille tuon keikan katsominen oli ennemmin kuin puukon kääntöä haavassa, kuin ilo.
Tämä toinen on viestitellyt K:lle, en minä.
 
vierailija
Mua kyllä kyrsii se, ettei Suomessakin kuultu kaikkia biisejä, mutta en tosiaan oo tuo kirjoittaja, joka oli siihen myös pettynyt. Meitä oli kaksi tosifania, joille tuon keikan katsominen oli ennemmin kuin puukon kääntöä haavassa, kuin ilo.
Tämä toinen on viestitellyt K:lle, en minä.
Tosifaneja on vaikka kuinka, et voi arvottaa itseäsi yhtään ylemmäs.
 
vierailija
Nyt alkaa Aito taas kierrokset nouseen. Ei oikeat fanit pommita bändiä vaan antavat olla rauhassa. Ja varmasti K:lla oli hyvä syy vastaukseensa, voin vain kuvitella mitä olet hänelle laittanut. Miten törkeä voi ihminen olla? Sun käyttäytyminen somessa on kamalaa.
K sanoi Järvenpään keikalla jollekin vitsinä, että oletko se sinä, joka pommitat minua viesteillä. En muista mitä lisäsi siihen vielä. Eikö se ollutkaan kokonaan vitsillä sanottu.
 
vierailija
Mua kyllä kyrsii se, ettei Suomessakin kuultu kaikkia biisejä, mutta en tosiaan oo tuo kirjoittaja, joka oli siihen myös pettynyt. Meitä oli kaksi tosifania, joille tuon keikan katsominen oli ennemmin kuin puukon kääntöä haavassa, kuin ilo.
Tämä toinen on viestitellyt K:lle, en minä.
Turhaan sä vaihtelet pois sitä nimimerkkiä, kun kukaan ei sua usko. Meidän k usettaja metsästäjä itse nyt pissittää.
 
vierailija
@LadySLO:) details from the new outfits ❤
 
No, pieleen menivät vain
Anteeksi vain, mutta todellinen fani ymmärtää, ettei esiintyjä ole toiveautomaatti, ja hyväksyy esiintyjän taiteellisen vapauden.
Ei ole siitä kysymys. Vaan siitä, että oikeasti tuota keikkaa sattui katsoa. Sinä siinä pistät omia luulojasi toisen päähän, jos oletat, että fani pitää artistia toiveautomaattina. Se vaan, että KAIKKI BIISIT SOITETAAN NYT NOILLA KEIKOILLA, miksi ei soitettu Nordic Tourilla? Miksei se toiveautomaatti ollut päällä täällä? Kysynpä vaan, en sinulta, en bändiltä, vaan ihan universumilta, jonne tämä viesti menee.
 
vierailija
@LadySLO:) details from the new outfits ❤
Anata Ga Suki takki ! Tokio my beloved ❤😭
 
vierailija
No, pieleen menivät vain

Ei ole siitä kysymys. Vaan siitä, että oikeasti tuota keikkaa sattui katsoa. Sinä siinä pistät omia luulojasi toisen päähän, jos oletat, että fani pitää artistia toiveautomaattina. Se vaan, että KAIKKI BIISIT SOITETAAN NYT NOILLA KEIKOILLA, miksi ei soitettu Nordic Tourilla? Miksei se toiveautomaatti ollut päällä täällä? Kysynpä vaan, en sinulta, en bändiltä, vaan ihan universumilta, jonne tämä viesti menee.
No kirjoita viestisi sitten helvetti paperilapulle ja polta se, että se päätyy universumille asti eikä tänne meidän muiden luettavaksi. Ei sun ulostulojasi kukaan kaipaa tänne.
 

Yhteistyössä