vierailija
En usko, että on tässä tapauksessa vitsi. Valitettavasti.Onko tämä vitsi vai pommittaako joku oikeasti Käärijää ja Joksuja instassa?
En usko, että on tässä tapauksessa vitsi. Valitettavasti.Onko tämä vitsi vai pommittaako joku oikeasti Käärijää ja Joksuja instassa?
Ei vielä kai missään ole hyviä kuvia, mutta tässä Jance-kuvassa näkyy vähän!Onko jossakin kunnollista lähikuvaa Janin yläosasta?
Joo joo sua nyt ei usko kukaan enää.Mä en sitten ollut tuo, joka oli kirjoittanut K:lle ja saanut vastauksen. Enkä pommittanut kymmenillä viesteillä Jokereita.
Joopa joo.Mä en sitten ollut tuo, joka oli kirjoittanut K:lle ja saanut vastauksen. Enkä pommittanut kymmenillä viesteillä Jokereita.
Saakohan revittyä yltä yhtä kätevästi kuin Kärtsyn paidan?Toi Boitsun asu kyllä täys kymppi. Kärdekin varmasti tykkää
Painajainen kävisi toteen, jos joku lähettelisi näille viestejä ja kertoisi olevansa nauta tästä ja vauvan ketjusta.En usko, että on tässä tapauksessa vitsi. Valitettavasti.
Ihanat rakkaat. Noi on kyllä K ja B jälkeen paras pariEi vielä kai missään ole hyviä kuvia, mutta tässä Jance-kuvassa näkyy vähän!
KiitosEi vielä kai missään ole hyviä kuvia, mutta tässä Jance-kuvassa näkyy vähän!
Joopa joo.Mua kyllä kyrsii se, ettei Suomessakin kuultu kaikkia biisejä, mutta en tosiaan oo tuo kirjoittaja, joka oli siihen myös pettynyt. Meitä oli kaksi tosifania, joille tuon keikan katsominen oli ennemmin kuin puukon kääntöä haavassa, kuin ilo.
Tämä toinen on viestitellyt K:lle, en minä.
Tosifaneja on vaikka kuinka, et voi arvottaa itseäsi yhtään ylemmäs.Mua kyllä kyrsii se, ettei Suomessakin kuultu kaikkia biisejä, mutta en tosiaan oo tuo kirjoittaja, joka oli siihen myös pettynyt. Meitä oli kaksi tosifania, joille tuon keikan katsominen oli ennemmin kuin puukon kääntöä haavassa, kuin ilo.
Eiköhän Kärtsä vedä tuon Boitsun päältä pois alle minuutissa.Saakohan revittyä yltä yhtä kätevästi kuin Kärtsyn paidan?
Voit sitten varmaan kertoa näiden asiallisten viestien sisällön. Muuten ei oo todisteita.Olin asiallinen niissä viesteissä ja purin ainoastaan tuntojani, mihin itselläni on oikeus.
K sanoi Järvenpään keikalla jollekin vitsinä, että oletko se sinä, joka pommitat minua viesteillä. En muista mitä lisäsi siihen vielä. Eikö se ollutkaan kokonaan vitsillä sanottu.Nyt alkaa Aito taas kierrokset nouseen. Ei oikeat fanit pommita bändiä vaan antavat olla rauhassa. Ja varmasti K:lla oli hyvä syy vastaukseensa, voin vain kuvitella mitä olet hänelle laittanut. Miten törkeä voi ihminen olla? Sun käyttäytyminen somessa on kamalaa.
Turhaan sä vaihtelet pois sitä nimimerkkiä, kun kukaan ei sua usko. Meidän k usettaja metsästäjä itse nyt pissittää.Mua kyllä kyrsii se, ettei Suomessakin kuultu kaikkia biisejä, mutta en tosiaan oo tuo kirjoittaja, joka oli siihen myös pettynyt. Meitä oli kaksi tosifania, joille tuon keikan katsominen oli ennemmin kuin puukon kääntöä haavassa, kuin ilo.
Kyllä saa. Napit vaan lentää kun I touch The Bojan tittiesSaakohan revittyä yltä yhtä kätevästi kuin Kärtsyn paidan?
Et sä nyt herranjumala hänelle voi niitä tuntojasi purkaa.Olin asiallinen niissä viesteissä ja purin ainoastaan tuntojani, mihin itselläni on oikeus.
Ei ole siitä kysymys. Vaan siitä, että oikeasti tuota keikkaa sattui katsoa. Sinä siinä pistät omia luulojasi toisen päähän, jos oletat, että fani pitää artistia toiveautomaattina. Se vaan, että KAIKKI BIISIT SOITETAAN NYT NOILLA KEIKOILLA, miksi ei soitettu Nordic Tourilla? Miksei se toiveautomaatti ollut päällä täällä? Kysynpä vaan, en sinulta, en bändiltä, vaan ihan universumilta, jonne tämä viesti menee.Anteeksi vain, mutta todellinen fani ymmärtää, ettei esiintyjä ole toiveautomaatti, ja hyväksyy esiintyjän taiteellisen vapauden.
Anata Ga Suki takki ! Tokio my beloved@LadySLO:) details from the new outfits
ASVALT. on Instagram: "⚡ Custom print for @joker_out_official costumes. 🎸 🤫 poslajdi do konca, da vidiš supermodela. #AsvaltPrint #asvalt #asvaltmerch #merch #band #jokerout #merchprint #Costumeprint #print"
136 likes, 1 comments - asv4lt on November 14, 2023: "⚡ Custom print for @joker_out_official costumes. 🎸 🤫 poslajdi do konca, da vidiš supermodela. #AsvaltPrint #asvalt #asvaltmerch #merch #band #jokerout #merchprint #Costumeprint #print".www.instagram.com
Ei siinä montaa sekuntia mene.Eiköhän Kärtsä vedä tuon Boitsun päältä pois alle minuutissa.
No kirjoita viestisi sitten helvetti paperilapulle ja polta se, että se päätyy universumille asti eikä tänne meidän muiden luettavaksi. Ei sun ulostulojasi kukaan kaipaa tänne.No, pieleen menivät vain
Ei ole siitä kysymys. Vaan siitä, että oikeasti tuota keikkaa sattui katsoa. Sinä siinä pistät omia luulojasi toisen päähän, jos oletat, että fani pitää artistia toiveautomaattina. Se vaan, että KAIKKI BIISIT SOITETAAN NYT NOILLA KEIKOILLA, miksi ei soitettu Nordic Tourilla? Miksei se toiveautomaatti ollut päällä täällä? Kysynpä vaan, en sinulta, en bändiltä, vaan ihan universumilta, jonne tämä viesti menee.