Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oho, huomasin vasta nyt että Anja, jonka olen koko ajan ainakin olettanut JOS-Anjaksi, joka on kääntänyt runsaasti Joksu-lyriikoita, on kääntänyt myös joitain Siddhartan lyriikoita, jee. :)
 
vierailija
Miten teidän kumppanit ovat suhtautuneet siihen, että kirjoittelette näillä palstoilla, katselette materiaalia Jokereista ja Käärijästä jne.? Mä näytin miehelleni näitä keskusteluja ja pätkiä videoista, koska luulin, että hän ottaa ne huumorilla tai sitten vaan sellaisella tyynellä ei kiinnosta asenteella. Olinpa typerä, kun tein noin. Sensijaan hän suuttui ja alkoi raivota näistä asioista. Se keskustelu homoiksi tahtovista naisista tuntui olevan liikaa. Se solvaaminen, mitä sain parin tunnin ajan kuulla oli jotakin kammottavaa. Onneksi häipyi puoli tuntia sitten ulos. Olen todella hämmentynyt tästä reagointitavasta. Ehkäpä sitten huomenna pystymme keskustelemaan asioista.
 
vierailija
Miten teidän kumppanit ovat suhtautuneet siihen, että kirjoittelette näillä palstoilla, katselette materiaalia Jokereista ja Käärijästä jne.? Mä näytin miehelleni näitä keskusteluja ja pätkiä videoista, koska luulin, että hän ottaa ne huumorilla tai sitten vaan sellaisella tyynellä ei kiinnosta asenteella. Olinpa typerä, kun tein noin. Sensijaan hän suuttui ja alkoi raivota näistä asioista. Se keskustelu homoiksi tahtovista naisista tuntui olevan liikaa. Se solvaaminen, mitä sain parin tunnin ajan kuulla oli jotakin kammottavaa. Onneksi häipyi puoli tuntia sitten ulos. Olen todella hämmentynyt tästä reagointitavasta. Ehkäpä sitten huomenna pystymme keskustelemaan asioista.
tulikohan hänelle joku menettämisen pelko tai tunne että ei tunnekaan sinua ollenkaan tms
 
vierailija
Miten teidän kumppanit ovat suhtautuneet siihen, että kirjoittelette näillä palstoilla, katselette materiaalia Jokereista ja Käärijästä jne.? Mä näytin miehelleni näitä keskusteluja ja pätkiä videoista, koska luulin, että hän ottaa ne huumorilla tai sitten vaan sellaisella tyynellä ei kiinnosta asenteella. Olinpa typerä, kun tein noin. Sensijaan hän suuttui ja alkoi raivota näistä asioista. Se keskustelu homoiksi tahtovista naisista tuntui olevan liikaa. Se solvaaminen, mitä sain parin tunnin ajan kuulla oli jotakin kammottavaa. Onneksi häipyi puoli tuntia sitten ulos. Olen todella hämmentynyt tästä reagointitavasta. Ehkäpä sitten huomenna pystymme keskustelemaan asioista.
Onpa kurja tilanne. :/ Toivottavasti oli vain kärkäs ensireaktio ja myöhemmin tajuaa paremmin.
 
vierailija
Miten teidän kumppanit ovat suhtautuneet siihen, että kirjoittelette näillä palstoilla, katselette materiaalia Jokereista ja Käärijästä jne.? Mä näytin miehelleni näitä keskusteluja ja pätkiä videoista, koska luulin, että hän ottaa ne huumorilla tai sitten vaan sellaisella tyynellä ei kiinnosta asenteella. Olinpa typerä, kun tein noin. Sensijaan hän suuttui ja alkoi raivota näistä asioista. Se keskustelu homoiksi tahtovista naisista tuntui olevan liikaa. Se solvaaminen, mitä sain parin tunnin ajan kuulla oli jotakin kammottavaa. Onneksi häipyi puoli tuntia sitten ulos. Olen todella hämmentynyt tästä reagointitavasta. Ehkäpä sitten huomenna pystymme keskustelemaan asioista.
Ihan ensimmäiseksi, tuo ei ole missään nimessä ok. Mä ehkä lähtisin jonnekin muualle nukkumaan jos sulla on siihen mahdollisuus. Kysyisin mieheltä, että oliko hänen mielestään oikein kohdella sua tuolla tavalla, oli hän sitten mitä mieltä tahansa palstan sisällöstä. Sun rajoja ei voi kukaan muu pitää yllä kuin just sinä itse. Älä anna kenenkään vähätellä sun tunteita ja mielipiteitä noin.

Sitten vähän sympatiaa myös miehelle. Mä olen se eilen avautunut tyyppi joka haluaa homomieheksi. Mun oma mies itse asiassa reagoi vähän tuohon tyyliin kun aloin avautumaan hänelle asiasta. Minäkään en aluksi puolustautunut mitenkään, mutta tää juttu kumpuaa niin syvältä mun sisältä että meidän oli lopulta vaan pakko puhua tää asia selväksi. Ilmeni, että miehen reaktio johtui nimenomaan tuosta menettämisen pelosta ja tunteesta, ettei ehkä tuntenut mua ollenkaan mitkä joku jo ehtikin mainita.
Se eka reaktio ei tosiaan ollut millään tavalla hyväksyttävä, ja mies kyllä tiedosti tän itsekin ja kipuili myös sitä, että ei ehkä ollut tuolloin eikä aiemmin osannut olla mun tukena mulle selvästi tosi vaikeana hetkenä. Ja tää oikeasti puhdisti ilmaa ja vahvisti meidän parisuhdetta aivan suunnattomasti. Ei kai kukaan halua olla suhteessa, jossa tuntuu että toista pitää mielistellä eikä uskalla olla täysin oma itsensä? Tuskin sinäkään haukut ja väheksyt miehesi harrastuksia ja kiinnostuksen kohteita?
 
vierailija
Nuo kommentitOh yeah, I love the city of london in finland
Olen nyt kahden vaiheella, onko tuo erehdys tuosta kuvasta tahallinen vai ei. Jos vähänkin vilkaisee kuvaajan tietoja ja instaa, ei voi erehtyä, missä kuva on otettu. Toisaalta kun etsii ElectricBallaroomin kuvia instasta Joksujen heinäkuun keikalta, löytyy hyvin samankaltaisia kuvia B:sta kuin tuo. Eli kysymys onkin, mistä B. on tuo bongannut. Toisaalta hän on merkinyt kuvaajan, joten luulisi katsoneen kuvaajan tiedot ja silloin se on tietoinen "virhe". 🧐🤔
 
vierailija
Olen nyt kahden vaiheella, onko tuo erehdys tuosta kuvasta tahallinen vai ei. Jos vähänkin vilkaisee kuvaajan tietoja ja instaa, ei voi erehtyä, missä kuva on otettu. Toisaalta kun etsii ElectricBallaroomin kuvia instasta Joksujen heinäkuun keikalta, löytyy hyvin samankaltaisia kuvia B:sta kuin tuo. Eli kysymys onkin, mistä B. on tuo bongannut. Toisaalta hän on merkinyt kuvaajan, joten luulisi katsoneen kuvaajan tiedot ja silloin se on tietoinen "virhe".
Tuota kuvaa ei tainnut ainakaan olla kuvaajan instassa? Onko saanut suoraan kuvaajalta?
 
vierailija
Jos se on sieltä otettu ei voi mitenkään erehtyä luulemaan että se on Lontoosta. Ei ainakaan fiksu sosiologi Boitsu.
Mä taidan kuulkaas ostaa tän nyt. Aiemmin päivällä aattelin et pikkuvirhe käynyt Boitsulle mutta eiköhän ne taas pelaa jotain kivaa peliä joko keskenään tai meillä (siis nimenomaan meillä, ei meidän kanssa). Kun just sopivasti tuli myös se Kärtsylin tykkäys siihen heti tuoreeltaan. 1+1 tekee yleensä 2.
 
vierailija
Mä taidan kuulkaas ostaa tän nyt. Aiemmin päivällä aattelin et pikkuvirhe käynyt Boitsulle mutta eiköhän ne taas pelaa jotain kivaa peliä joko keskenään tai meillä (siis nimenomaan meillä, ei meidän kanssa). Kun just sopivasti tuli myös se Kärtsylin tykkäys siihen heti tuoreeltaan. 1+1 tekee yleensä 2.
Mä olin jo päivällä heti sitä mieltä että ei ole virhe tuo. Mutta en mä tiedä viittaako se nyt sit Kärtsään kumminkaan, kun toihan ois jo melko suoraa, ei edes vihjailua😂. Mutta en tiedä, jotain se Boitsu hämmentää.
 
vierailija
Mä taidan kuulkaas ostaa tän nyt. Aiemmin päivällä aattelin et pikkuvirhe käynyt Boitsulle mutta eiköhän ne taas pelaa jotain kivaa peliä joko keskenään tai meillä (siis nimenomaan meillä, ei meidän kanssa). Kun just sopivasti tuli myös se Kärtsylin tykkäys siihen heti tuoreeltaan. 1+1 tekee yleensä 2.
Jos se peliä olisi, ei tekstiä olisi muutettu. En osta.
 
vierailija
Voi muuten ollakin työläämpää, jos K on ottanut yksityiselämänsä suhteen tiukemman otteen viime aikoina. Ehkä lippugate on säikäyttänyt häntä eikä halua ottaa mitään riskiä että kukaan saisi uusia syitä alkaa lähettää hänelle tappouhkauksia.
No jaa. Lippugaten jälkeen vauvalla kirjoiteltiin että nyt olisi ehkä hyvä pysyä poissa näkyviltä mutta niin vaan manageri Lontoossa käänsi tarkoituksella kameraa yksityishenkilöön omassa stoorissaan. Takaapäinhän se toki oli kuvattu.
 
vierailija
No jaa. Lippugaten jälkeen vauvalla kirjoiteltiin että nyt olisi ehkä hyvä pysyä poissa näkyviltä mutta niin vaan manageri Lontoossa käänsi tarkoituksella kameraa yksityishenkilöön omassa stoorissaan. Takaapäinhän se toki oli kuvattu.
Ei mulla muuta mutta kummastelen kyllä vähän tätä strategiaa, joka tuntuu juupas-eipäs -vedolta. Henkilöä ei ole olemassa, paitsi että on sitten kuitenkin. Henkilö ei saa näkyä, paitsi että näkyy sitten kuitenkin. Luulisi, että tästä on yhdessä sovittu jotenkin, ettei tule just tällaisia tilanteita? Kun vertaa esim. just Joksuihin, joista tosiaan tiedetään, että ainakin Krisillä ja Nacella on (ollut) tyttöystävä, ja silti heidän kumppaneistaan ei ole ikimaailmassa nähty yhtäkään vilahdusta. Että onko sitä strategiaa nyt kuitenkaan Kärtsän crewssä hiottu loppuun asti, vai onko siinä yhteisymmärryksessä jotain mätää?

Juu, on provosoiva aihe ja ei tarvitsisi edes tällaista miettiä kun on turhaa, mutta pakostakin mietin vähän.
 

Yhteistyössä