Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä oikeasti synkkaa, mutta luuletko että B on niin tyhmä, ettei hän tajuaisi, että JO saisi enemmän näkyvyyttä jos hän panostaa ystävyyteensä K:n kanssa, kuin jos hän juoksee jossain Romanian yleisradion haastatteluissa. Kaksi asiaa voi olla totta yhtä aikaa.
Enpä usko laskelmointiin oikeastaan yhtään tässä kohtaa. Itse sain kuvan, että Bojania hermostutti Euroviisuissa kovasti ja ne paineet. K:n seura rauhoitti häntä. Heillä oli hyvä yhdessä olla.
 
vierailija
Uhraus? missä? Riski? Missata yksi haastattelu viisujen ylivoimaisen yleisösuosikin kanssa? Onpas iso riski JO:n imagolle :O
Panostaa kovasti yhteen henkilöön. Kun kerran niin pyrkyri sinusta on. Ei sellainen panosta yhteen tuossa määrin. Tuohan alkoi alusta asti käsittääkseni. Kysehän ei ollut vain yhdestä haastattelusta vaan koko viisuajasta pääosin
 
vierailija
Joko se homomieheksi haluava on käynyt kommentoimassa? En jaksa kahlata tappelua läpi mutta kiinnostaa.
Sori en ole käynyt, oli jotenkin niin ankea meno täällä alkuillasta että hiljenin ja uuvahdin. Nyt vaikuttaa jo paremmalta, mutta uni alkaa tulla silmään. Viime yö meni 4,5 h unilla eikä vanha oikein enää tahdo jaksaa!! Josko yritän huomenna illalla paremmilla voimilla, sopivasti siihen vielä perjantaikiimat päälle niin tiedä millaista tekstiä sieltä tulee… 😅😘
 
vierailija
Siis mä itse asiassa avasin tätä jo taannoin jonkun verran. On ollut osa sitä sisimpää itseäni jo esiteinistä asti. Haluaisin siis miehen vehkeet mutta en kuitenkaan niin paljoa että oman toimivan kroppani menisin tärvelemään.
Joo, luin aiemman ketjun sen aikaiset keskustelut:) oli mielenkiintoista lukea sieltä ajatuksia. Tuli mieleen, että koetko, että se vaikuttaa jotenkin sukupuoli-identiteettiin? Ja tää voi olla liian suora kysymys, osaatko tai haluatko kuvata tarkemmin, millä tavalla tai miksi haluaisit miehen värkit?
 
vierailija
Koetko, että kaipuu olla homomies kumpuaa jollain lailla naisille asetetuista normeista? Liittyykö halu sulla johonkin tai joihinkin elämän osa-alueisiin erityisesti, esim habitus, seksi, miesten väliset bondit tms? Miten koet tai koetko, että esim m/m-ficcien tai muun materiaalin tutkailu on vaikuttanut siihen kaipuuseen? Nämä nyt alkuun tuli mieleen

Jos on liian hlökoht tms nii hyppää yli tai ilman muuta vastaa jostain muusta asiasta aiheeseen liittyen
Habitus, kyllä. Samaistun ja tykkään enemmän miesten kropasta. Harrastan kehonrakennusta ja mun ideaali on ehkä hieman miehinen. Lihakset saa näkyä, ei ns. naisellista pehmeyttä, paitsi ehkä rinnoissa ja takapuolessa. Siksi esim B:n "muhkeampi" takamus miellyttää omaa silmää? Seksi, olisin miehenäkin bottom. Enemmän ottaja kuin antaja. Paitsi suikkarit. Miesten väliset bondit... Hmmm ehkä. Olen aina ollut kotonani enemmän miespuolisten ystävien kanssa kuin naisten. Tunnen pystyväni olemaan enemmän oma itseni miesten seurassa. Lähimmät ystävät on kaikki miespuolisia (tosin ei heteroja). En ole kiinnostunut perinteisistä "naisten jutuista". Meikit, kampaajat, ulkoinen olemus ei ole mun juttu. Eikä vauvat. Olen aina vierostanut "normaalia" heteroprnoa. Joskus suhteen alussa katsoimme miehen kanssa yhdessä, ja ne naiset ärsytti mua aina suunnattomasti. Ääntely, yleinen olemus, jne. Olen jo vuosia lukenut ja7 katsellut m+m kamaa, myös puolison kanssa. Tän myöntäminen hänelle oli iso askel, mutta toisaalta on vapauttanut meidän suhdetta aivan kuvaamattoman paljon. Mies tietää, että mun sisällä asuu se pieni homomies. Joskus hamassa tulevaisuudessa oikean ihmisen sattuessa kohdalle, voin kuvitella meidän laajentavan suhdettamme kolmanteen, miespuoliseen osapuoleen.
 
vierailija
Panostaa kovasti yhteen henkilöön. Kun kerran niin pyrkyri sinusta on. Ei sellainen panosta yhteen tuossa määrin. Tuohan alkoi alusta asti käsittääkseni. Kysehän ei ollut vain yhdestä haastattelusta vaan koko viisuajasta pääosin
Sehän onkin "suuri riski" panostaa ennakkosuosikkiin, jota kaikki rakastavat. Ja edelleen: en sanout että B on pyrkyri, vaan että hänellä sattui hyvä tilanne siinä mielessä, että näkymällä oikeasti pitämänsä ystävän kanssa hän myös kasvatti JO:n profiilia: ja juuri niin kävi
 
vierailija
Habitus, kyllä. Samaistun ja tykkään enemmän miesten kropasta. Harrastan kehonrakennusta ja mun ideaali on ehkä hieman miehinen. Lihakset saa näkyä, ei ns. naisellista pehmeyttä, paitsi ehkä rinnoissa ja takapuolessa. Siksi esim B:n "muhkeampi" takamus miellyttää omaa silmää? Seksi, olisin miehenäkin bottom. Enemmän ottaja kuin antaja. Paitsi suikkarit. Miesten väliset bondit... Hmmm ehkä. Olen aina ollut kotonani enemmän miespuolisten ystävien kanssa kuin naisten. Tunnen pystyväni olemaan enemmän oma itseni miesten seurassa. Lähimmät ystävät on kaikki miespuolisia (tosin ei heteroja). En ole kiinnostunut perinteisistä "naisten jutuista". Meikit, kampaajat, ulkoinen olemus ei ole mun juttu. Eikä vauvat. Olen aina vierostanut "normaalia" heteroprnoa. Joskus suhteen alussa katsoimme miehen kanssa yhdessä, ja ne naiset ärsytti mua aina suunnattomasti. Ääntely, yleinen olemus, jne. Olen jo vuosia lukenut ja7 katsellut m+m kamaa, myös puolison kanssa. Tän myöntäminen hänelle oli iso askel, mutta toisaalta on vapauttanut meidän suhdetta aivan kuvaamattoman paljon. Mies tietää, että mun sisällä asuu se pieni homomies. Joskus hamassa tulevaisuudessa oikean ihmisen sattuessa kohdalle, voin kuvitella meidän laajentavan suhdettamme kolmanteen, miespuoliseen osapuoleen.
Hei kiitos, kun kerroit kokemuksistasi ja ajatuksista!!! Kuulostaa kyllä hyvälle ja hienolle, että oot voinut avata aihetta sun miehelle myös! Ja että miehisyys on läsnä usealta kantilta elämässä ja tulee pintaan eri osa-alueilla.
 
vierailija
Joo, luin aiemman ketjun sen aikaiset keskustelut oli mielenkiintoista lukea sieltä ajatuksia. Tuli mieleen, että koetko, että se vaikuttaa jotenkin sukupuoli-identiteettiin? Ja tää voi olla liian suora kysymys, osaatko tai haluatko kuvata tarkemmin, millä tavalla tai miksi haluaisit miehen värkit?
Siis en oikein edes itse osaa sanoittaa tätä. Tosiaan jo varhaisteinistä saakka olen kokenut, että olisi niin paljon tyydyttävämpää omata pnis. Siis se tunne, että pnisi jotain, tai joku imisi sinua, tai tulisit kakkoseen panon yhteydessä. Tää juttu kiihottaa mua aivan mielettömästi ja tosiaan melkein sattuu tietää, etten koskaan tule tätä kokemaan. Mulla on todella korkea sukupuolivietti, ja esim squirttaan ja tulen muutenkin todella helposti sekä perinteisessä yhdynnässä, että klittiä sormeillessa, sekä myös kakkosesta (sori jos sanon näin suoraan, mutta joku loukkaantuu kumminkin vaikka kuinka kaunistelisin), mutta silti on aina mielessä et hitsi miten upeeta olisi omata miehen vehkeet...
 
vierailija
wiwibloggsin K-haastattelut on niin hyviä! :)


Tässä taustalla JO menee ohi yhdessä kohtaa :D K:lla meni yli 3 tuntia koko maton kulkemiseen, kaikki halusivat haastatella <3 ja jaksoi hyvin!
 
vierailija
Pervo-Pirjon runo löytyi yhdestä lainatusta viestistä.


Kärsylle. T. Pervo-Pirjo
Tahdotko, että sut pois näistä kuvioista veisin
Jos haluat voit vaikka istua kasvojen päälle hajareisin
Ja syviä naarmuja raapia selkääni punaisilla kynsillä
Puhua kielillä, kiusata hengiltä
Tekemällä kaiken, kaiken
Kiitos. Ehtaa Göstaa lainailee Pirjo. Hyvä maku. 👌
 
vierailija
Hei kiitos, kun kerroit kokemuksistasi ja ajatuksista!!! Kuulostaa kyllä hyvälle ja hienolle, että oot voinut avata aihetta sun miehelle myös! Ja että miehisyys on läsnä usealta kantilta elämässä ja tulee pintaan eri osa-alueilla.
Ja siis sen verran vielä, että tosiaan mulla on se ns miehisyys läsnä usealta kantilta, vaikka periaatteessa elän todella heteronormatiivisesti. Teen töitä miesvaltaisella alalla, suurin osa (vähistä) kavereista on miehiä, harrastukset myös vähemmän naisellisia ja muutenkin olen pitkäaikaisesta parisuhteestani huolimatta semmoista "minä ite, ei tarvii auttaa" tyyppiä, joka on aivan päinvastainen sukulais- ja tuttavapiirin tyypillisiin naisoletettuihin verrattuna. Olen esim tehnyt suurimman osan meidän talon remonttihommista itse (eikä mulla ole tähän mitään ammatillista osaamista, mutta miksi ei?).
 
vierailija
Siis en oikein edes itse osaa sanoittaa tätä. Tosiaan jo varhaisteinistä saakka olen kokenut, että olisi niin paljon tyydyttävämpää omata pnis. Siis se tunne, että pnisi jotain, tai joku imisi sinua, tai tulisit kakkoseen panon yhteydessä. Tää juttu kiihottaa mua aivan mielettömästi ja tosiaan melkein sattuu tietää, etten koskaan tule tätä kokemaan. Mulla on todella korkea sukupuolivietti, ja esim squirttaan ja tulen muutenkin todella helposti sekä perinteisessä yhdynnässä, että klittiä sormeillessa, sekä myös kakkosesta (sori jos sanon näin suoraan, mutta joku loukkaantuu kumminkin vaikka kuinka kaunistelisin), mutta silti on aina mielessä et hitsi miten upeeta olisi omata miehen vehkeet...
OG homomies -asian esille ottanut eiliseltä kommentoi vielä lyhyesti, että onpas tosi kiinnostavaa, kiitos kun avaat tätä asiaa!! Mussa on jotain samaa mutta paljon myös erilaista, pitää itsekin vielä jäsenellä tätä tematiikkaa ja omaa suhdetta siihen päänsisäisesti. Palaan huomenna, öitä kaikille! ❤
 
vierailija
OG homomies -asian esille ottanut eiliseltä kommentoi vielä lyhyesti, että onpas tosi kiinnostavaa, kiitos kun avaat tätä asiaa!! Mussa on jotain samaa mutta paljon myös erilaista, pitää itsekin vielä jäsenellä tätä tematiikkaa ja omaa suhdetta siihen päänsisäisesti. Palaan huomenna, öitä kaikille! ❤
Öitä ❤. Ja uskomatonta että availen tätä jossain aivan randomilla keskustelupalstalla, olen tosi yllättynyt että löytyy myös jonkintasoisia kohtalotovereita! En ikinä olisi livenä puhunut tästä kellekään.
 
vierailija
Siis en oikein edes itse osaa sanoittaa tätä. Tosiaan jo varhaisteinistä saakka olen kokenut, että olisi niin paljon tyydyttävämpää omata pnis. Siis se tunne, että pnisi jotain, tai joku imisi sinua, tai tulisit kakkoseen panon yhteydessä. Tää juttu kiihottaa mua aivan mielettömästi ja tosiaan melkein sattuu tietää, etten koskaan tule tätä kokemaan. Mulla on todella korkea sukupuolivietti, ja esim squirttaan ja tulen muutenkin todella helposti sekä perinteisessä yhdynnässä, että klittiä sormeillessa, sekä myös kakkosesta (sori jos sanon näin suoraan, mutta joku loukkaantuu kumminkin vaikka kuinka kaunistelisin), mutta silti on aina mielessä et hitsi miten upeeta olisi omata miehen vehkeet...
Just arvokasta musta kuulla oikeita ajatuksia suoraan ja kiertelemättä! Tää koko shippi on herättänyt monenlaisia ajatuksia, ja seksuaalisuus yms aiheet vielä osittain niin tabu, niin mulle tuntuu vaan hienolta, että voi kirjoittaa suoraan ajatuksia peittelemättä tai jättämättä oleellista sisältöä pois.

Tuli sun viestiä lukiessa mieleen p*nemisen rooleihin ja asetelmaan liittyen, että ootko ollu peggingissä aktiivisena osapuolena? Tietenkään sitä ei voi mitenkään verrata k*lliin ja yleensäki vehkeisiin ja kaikkiin tuntemuksiin, mitä en edes osaa kuvitella, kosketuksesta ja l*ukeamisesta yms. Lähinnä tuli mieleen se eri dynamiikka, tai onko sitä kautta saanut jollain tasolla kosketusta aiheeseen.

Tämä myös muille, joita aihe koskettaa ja jos haluaa kertoa.
 
vierailija
Sehän onkin "suuri riski" panostaa ennakkosuosikkiin, jota kaikki rakastavat. Ja edelleen: en sanout että B on pyrkyri, vaan että hänellä sattui hyvä tilanne siinä mielessä, että näkymällä oikeasti pitämänsä ystävän kanssa hän myös kasvatti JO:n profiilia: ja juuri niin kävi
Sinä puhuit kuin hän olisi. Kaikki pelkkää eteenpäin pyrkimistä eikä mitään tunnepuolta. Kuulostaa omaan korvaan hyvin epäreilulta ja, että mahdollisesti jotenkin sinulle on vaikea ajatus se että takana olisikin oikeita tunteita. Nyt puhut ystävästä, mutta aiemmin puhuit miten vain mietti etua alusta asti. Enpä usko siihen. Ollenkaan. Uskon, että ihan oikeasti viihtyvät toistensa seurassa.
 

Yhteistyössä