Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
aijjaijai.. tässä päaha artikkeli niille, jotka väheksyivät EMA nordic act -palkintoa. Turun Sanomat sanovat "K on Pohjoismaiden paras artisti" palkinnon perusteella xD

vierailija
aijjaijai.. tässä päaha artikkeli niille, jotka väheksyivät EMA nordic act -palkintoa. Turun Sanomat sanovat "K on Pohjoismaiden paras artisti" palkinnon perusteella xD
Sitä hän toki on, mut artikkelissahan palkinto on vain suomennettu noin.

vierailija
Ei oo mun vika että sä et ole ollut äidinkielentunnilla paikalla etkä osaa erottaa substantiivia ja adjektiivia toisistaan. Luetunymmärtämisestä puhumattakaan.
Sano tuo nyt itsellesi. Ei aitoa kirjoiteta yleisnimenä isolla erotuksena adjektiivista, vaikka se myös sellainenkin pienellä kirjoitettuna olisi.
Mutta et vastaa mun kysymykseeni, joka oli, että vieläkö täällä ollaan sitä mieltä, ettei kukaan huutele Aitoa, vaan hän aina puhuu itsestään, kun tuo nimi mainitaan?
No, ei tarvitse myöntää, että kyllä huudellaan ja lähes koko ajan, mä myönsin, teidän aiemmin ketjussa vähän muuta väittäneiden puolesta.

vierailija
Voitko avata millaisia pöyristyneitä kommentteja, ei ole twitteri-exää niin en näe. :'<
"LOL how much did he pay? "
"not him winning as '' best nordic '' when Zara Larsson and Loreen has success all around Europe and keep serving. But I guess thats what happens when you can vote as many times as you want/spam the vote."
"Nothing compared to what Loreen/Zara are achieving. This is just the result of spamming the vote as his fans could vote countless times period " Vastaus: "So where were Loreen/Zara fans? In fact, it is easier to have a sucess with songs in English. And thus I don't consider both of them as representative of Nordic act but for more general category. There are other names that were successful within Sweden."

vierailija
Mutta kun miettii, että sen on renkuttanut sata ääntä tunnissa antaneet fanit. . . Tajuaakohan noi toimittajat edes tuota valintaperustetta? Toki ehdolle pääsy on oma saavutuksensa. Ehkä kovempi.

vierailija
"LOL how much did he pay? "
"not him winning as '' best nordic '' when Zara Larsson and Loreen has success all around Europe and keep serving. But I guess thats what happens when you can vote as many times as you want/spam the vote."
"Nothing compared to what Loreen/Zara are achieving. This is just the result of spamming the vote as his fans could vote countless times period " Vastaus: "So where were Loreen/Zara fans? In fact, it is easier to have a sucess with songs in English. And thus I don't consider both of them as representative of Nordic act but for more general category. There are other names that were successful within Sweden."
Voi raukkoja. Äänivoittojen häviäminen tulee sattumaan pitkään. Luultavasti ikuisesti.

vierailija
Mutta kun miettii, että sen on renkuttanut sata ääntä tunnissa antaneet fanit. . . Tajuaakohan noi toimittajat edes tuota valintaperustetta? Toki ehdolle pääsy on oma saavutuksensa. Ehkä kovempi.
Joo, eiköhän ne tajua, älä huoli. Tämä kilpailu tehdään samalla tavalla joka vuosi. Ei ole nyt mitään porsaanreikää nimenomaan K:ta varten aukaistu

vierailija
Ei oo mun vika että sä et ole ollut äidinkielentunnilla paikalla etkä osaa erottaa substantiivia ja adjektiivia toisistaan. Luetunymmärtämisestä puhumattakaan.
Tässähän ei ole kyse substantiiveista tai adjektiiveista. Erisnimet kirjoitetaan isolla. Jos ei ole erisnimi, vaan yleisnimi, kirjoitetaan pienellä. Täällä kyllä tehdään jatkuvasti karkeita virheitä näissä muutenkin, esim. kirjoitetaan kuukaudet tai kansallisuudet isoilla alkukirjiamilla. Äikäntunnilla on moni nukkunut.

t. eri

vierailija
Minä olin vain yksi Joo-viesti! Enkä ole edes Aarni!
Mulla on sulle huonoja uutisia. Sä nimenomaan olet Aarni, koska kaikki palstailijat on Aarni. Et siis ole oikeasti olemassa muualla kuin Aarnin mielikuvituksessa. Toisaalta, tää tarkoittaa myös sitä, että sun ei oikeasti tarvii mennä huomenna töihin, eikä herätä aikaisin, joten voit valvoa vielä täällä parissamme. Tai siis Aarnin päässä. Mahdolliset potkut johtuen seilailusta miten stana sattuu (ja työpaikalle nukahteluista) ei myöskään haittaa koska sun ei todellisuudessa tarvitse edes syödä pysyäksesi hengissä, eli et tee sillä palkalla edes mitään. Joten voit jatkossa kohdistaa kaiken (feikin) energiasi Kärtsärin ja Joksujen seuraamiseen.

Yhteistyössä