Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Huomenta.
Ensin tsekkaus IG onko Boitsu back: ei ole. Kärtsällä päivityksiä: ei ole. Sitten tänne ja yön tapahtumiin: hiljaista ja Aarnivoittoista. Eli nyt voi ehkä katsoa uutisia että mitä siellä maailmalla oikeasti on tapahtunut. Tää on mun järjestys nykyään… 😊

vierailija
Joymuffin, you are mentioned here too
Thanks! Someone already linked this. :) Also IMO the guitar pick joke, cheesy as it was, was pretty funny for something just made up in an instant. :p

- Joymuffin

vierailija
Anteeks mutta mistä itkuisuudesta puhut? Keikallako, kun B liikuttui Padamin aikana?
Ei liikuttunut vain Padamin aikana (jolloin tosiaan itkikin), vaan 3-4 muunkin biisin aikana näytti siltä, että voisi alkaa itkeä. Yleisviba oli kuitenkin positiivinen, niin en sanoisi että oli itkuinen vaan enemmänkin tunteikas, sekä positiiviset että haikeammat tunteet pinnassa.

- Joymuffin

vierailija
Mua ihmetyttää vähän nämä väitteet. Kokonainen Padam-video kyseiseltä keikalta löytyy tiktokista, eikä siinä kyllä yhtään näytä itkevän, naama kiiltää, koska hikinen. Eikä äänestäkään kuulu, mitään sen suuntaista. Myöskään missään muualla kuin täällä ei ole mistään itkemisestä/liikuttumisesta puhuttu, joten olisikohan mahdollisesti vähän ylitulkintaa tuo alunperinkin?
Padamissa Bojanin kasvoilla todellakin valui kyyneliä, se näkyi selkeästi paikan päällä ainakin lavan vasemmalla puolella (useimmat videot ovat oikealta). Ajattelin ensin, että ehkä vain hikipisaroita, mutta yhdessäkään muussa biisissä kasvoilla ei näkynyt yhtään pisaraa, ainoastaan laajempaa hikipintaa. Hän on todella hyvä äänensä hallitsemisessa, kuten esim. paniikkikohtauskeikalta tiedämme.

- Joymuffin

vierailija
En tiedä onko se JOn tämänkertainen draama vaan sitä, kun jotkut mässäilee sillä kun Kris kaatui tullessaan lavalle. Ainakin jofancams tilin stooreissa kuvakaappauksia näistä postauksista. Toki oksettavaa nostaa tommonen pieni moka niin suuresti esille, mutta eiköhän Krisin itsetunto sen kestä.

vierailija
En tiedä onko se JOn tämänkertainen draama vaan sitä, kun jotkut mässäilee sillä kun Kris kaatui tullessaan lavalle. Ainakin jofancams tilin stooreissa kuvakaappauksia näistä postauksista. Toki oksettavaa nostaa tommonen pieni moka niin suuresti esille, mutta eiköhän Krisin itsetunto sen kestä.
Nyt on niin hyvää draamaa etten ole onnistunut edes videota näkemään tästä. Luulin seuraavani kaikkia relevantteja fanitilejä tumpussa ja instassa, mutta en ollut edes tietoinen mistään Krisin kaatumisesta. Hyvin piilotettu :D

vierailija
Manifestoin itseni näkemään unta, jossa joko K lähtenyt Bn luo tai toisinpäin, kun molemmilla menossa hiljaisuus somessa. Mutta en harmillisesti nähnyt mitään… Siihen ajatukseen, siis sen kuvitteluun, oli kuitenkin kiva nukahtaa.

Että pankaapa minificit tulille, te palstan kynäniekat!! 😘

vierailija
Mut ei kai tää Bojaniin liity kuitenkaan. Et lähti igsta.

vierailija
Fanitilidraamaa, mutta mä en ymmärrä mitään JokerOutDailyn stooreista ja instasta poistumisesta. Hyvä kun stoorissa vielä sanotaan, että jos ei tiedä mistä puhutaan tai ajattelee että se ei koske itseä, on osa ongelmaa. Mutta kun mulla ei oikeasti ole hajuakaan mihin tämä liittyy. 😅 Johonkin fandomin käytökseen jossain tilanteessa? Ton fanitilin q&a:hin? No ei sillä kai väliä, mut siinä lähti nyt Bojanin lisäksi yksi fanitilikin tauolle...

vierailija
Kun/jos B. on päättänyt lähteä instasta taas toistaiseksi, se hänelle suotakoon, mutta kyllä odottaisin, siitä olisi varoitettu. Odotan tänä päivänä jotain selitystä tähän. Minun mielestäni n. 200 000 seuraajaa on sen ansainnut. Enemmän kai tuo hallaa tekee, että huhut taas saa vallan fanidomissa. Niitä on vaikeampi alasampua.

vierailija
Sama. Itse asiassa en ole nukkunut hyvin sitten toukokuun, mutta NT nyt ei ainakaan helpottanut asiaa. Pitäis ehkä tehdä bojanit ja deaktivoida insta.
Mä en tajua tätä, tuntuu siis että itsekin nukkunut enemmän ja vähemmän, yleensä enemmän, huonosti toukokuun alun jälkeen. Miten ihan oikeasti voi olla mahdollista, että näiden tuntemattomien ihmisten, sloveenibändin ja suomalaisen räppärin, edesottamukset vaikuttavat keski-ikäisen ihmisen elämään niin paljon, että häiritsee jopa yöunia.

Mä en ihan oikeasti ymmärrä itseäni, koska mä olen sellainen ihminen, että en todellakaan ole koskaan ollut kiinnostunut mistään julkkiksista, enkä ainakaan muusikoista, koska en kuuntele musiikkia. Tai en kuunnellut. Mun kiinnostuksen taso ihan mihin tahansa julkkisten tekemisiin on aiemmin ollut sellainen, että olen saattanut lukea jonkun Seiskan julkkisjuorun otsikon ja hymähtää itsekseni. Jotain magiaa tähän varmaan liittyy, en pysty muuta enää ajattelemaan.

vierailija

Yhteistyössä