vierailija
Tein hc jogurttieditmature-videon omaan käyttöön. Kyllä nimittäinntapahtuu asioita. Kiitos oddlygoods
Thanks! Someone already linked this. Also IMO the guitar pick joke, cheesy as it was, was pretty funny for something just made up in an instant.Joymuffin, you are mentioned here too
Zadig, the Book of Fate
Some sweet and funny and tiny things from last night's gig so I don't forget about it: Everyone was all over Nace at all times. Bojan massaged his back and his neck. At one point Kris almost clashed…www.tumblr.com
Ei liikuttunut vain Padamin aikana (jolloin tosiaan itkikin), vaan 3-4 muunkin biisin aikana näytti siltä, että voisi alkaa itkeä. Yleisviba oli kuitenkin positiivinen, niin en sanoisi että oli itkuinen vaan enemmänkin tunteikas, sekä positiiviset että haikeammat tunteet pinnassa.Anteeks mutta mistä itkuisuudesta puhut? Keikallako, kun B liikuttui Padamin aikana?
Padamissa Bojanin kasvoilla todellakin valui kyyneliä, se näkyi selkeästi paikan päällä ainakin lavan vasemmalla puolella (useimmat videot ovat oikealta). Ajattelin ensin, että ehkä vain hikipisaroita, mutta yhdessäkään muussa biisissä kasvoilla ei näkynyt yhtään pisaraa, ainoastaan laajempaa hikipintaa. Hän on todella hyvä äänensä hallitsemisessa, kuten esim. paniikkikohtauskeikalta tiedämme.Mua ihmetyttää vähän nämä väitteet. Kokonainen Padam-video kyseiseltä keikalta löytyy tiktokista, eikä siinä kyllä yhtään näytä itkevän, naama kiiltää, koska hikinen. Eikä äänestäkään kuulu, mitään sen suuntaista. Myöskään missään muualla kuin täällä ei ole mistään itkemisestä/liikuttumisesta puhuttu, joten olisikohan mahdollisesti vähän ylitulkintaa tuo alunperinkin?
Nyt on niin hyvää draamaa etten ole onnistunut edes videota näkemään tästä. Luulin seuraavani kaikkia relevantteja fanitilejä tumpussa ja instassa, mutta en ollut edes tietoinen mistään Krisin kaatumisesta. Hyvin piilotettuEn tiedä onko se JOn tämänkertainen draama vaan sitä, kun jotkut mässäilee sillä kun Kris kaatui tullessaan lavalle. Ainakin jofancams tilin stooreissa kuvakaappauksia näistä postauksista. Toki oksettavaa nostaa tommonen pieni moka niin suuresti esille, mutta eiköhän Krisin itsetunto sen kestä.
Mut ei kai tää Bojaniin liity kuitenkaan. Et lähti igsta.En tiedä onko se JOn tämänkertainen draama vaan sitä, kun jotkut mässäilee sillä kun Kris kaatui tullessaan lavalle. Ainakin jofancams tilin stooreissa kuvakaappauksia näistä postauksista. Toki oksettavaa nostaa tommonen pieni moka niin suuresti esille, mutta eiköhän Krisin itsetunto sen kestä.
Sama. Itse asiassa en ole nukkunut hyvin sitten toukokuun, mutta NT nyt ei ainakaan helpottanut asiaa. Pitäis ehkä tehdä bojanit ja deaktivoida insta.Huomenta! Toivon ettei tänä iltana tapahdu mitään, tarvitsen kunnon yöunet. Ensimmäiset kunnolliset sitten NTn
Minulla ei ole koskaan ollutkaan Instaa ja ei se kyllä estä palstahepuleihin osallistumista.Sama. Itse asiassa en ole nukkunut hyvin sitten toukokuun, mutta NT nyt ei ainakaan helpottanut asiaa. Pitäis ehkä tehdä bojanit ja deaktivoida insta.
Saisiko jonkun lyhyen tiivistelmän että mitä siis meneillään?Jotain ihmeellistä noi fanit puuhaa. En tiedä onko syynä Bojanin poistumiseen IG:stä.
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.instagram.com
Mä en tajua tätä, tuntuu siis että itsekin nukkunut enemmän ja vähemmän, yleensä enemmän, huonosti toukokuun alun jälkeen. Miten ihan oikeasti voi olla mahdollista, että näiden tuntemattomien ihmisten, sloveenibändin ja suomalaisen räppärin, edesottamukset vaikuttavat keski-ikäisen ihmisen elämään niin paljon, että häiritsee jopa yöunia.Sama. Itse asiassa en ole nukkunut hyvin sitten toukokuun, mutta NT nyt ei ainakaan helpottanut asiaa. Pitäis ehkä tehdä bojanit ja deaktivoida insta.
En ymmärtänyt mistä on kyse, mutta miksi noi fanit draamailee koko ajan. Ihan ihmeellistä touhua!Jotain ihmeellistä noi fanit puuhaa. En tiedä onko syynä Bojanin poistumiseen IG:stä.
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.instagram.com