vierailija
Minkä Matin! Haloo. Matin (Myllyaho) eka kuva ensinnäkin ihan huonolaatuinen. Vai kuka Matti, Katrin pari? Mikä se ig on?
Aito jo itse myönsi olleensa se, joka hermostui keikan alkuajoista täysillä ja päätti, että K on kusett*ja. Ei ollut veikkailua.Joo, mutta se mihin minä vastasin kirjoitti, että aito on yleisnimitys kaikelle samanlaiselle käytökselle. Silloin sitä ei kuulu kirjoittaa isolla.
Joo tämä on kyllä erittäin selvä ja sen turvotuksen huomaa.Kaarijasupporters igssä myös hyvin läheltä kuvattu stoori. Sinä voit käydä sen katsomassa ja puhua ihmisille myös ystävällisesti.
Kuvasarjan eka kuva ei ole huonolaatuinen.Minkä Matin! Haloo. Matin (Myllyaho) eka kuva ensinnäkin ihan huonolaatuinen. Vai kuka Matti, Katrin pari? Mikä se ig on?
Eli tämä teksti:Joo, mutta se mihin minä vastasin kirjoitti, että aito on yleisnimitys kaikelle samanlaiselle käytökselle. Silloin sitä ei kuulu kirjoittaa isolla.
Tuo ei nyt liity siihen vastaukseen, jonka tänne kopioin.Aito jo itse myönsi olleensa se, joka hermostui keikan alkuajoista täysillä ja päätti, että K on kusett*ja. Ei ollut veikkailua.
No ei ole erityisen läheltä otettu eikä saa selvää. Sorry. Joko katsoit Sampitarin stoorit? Rakas, kurkkaa sinne vielä.Kuvasarjan eka kuva ei ole huonolaatuinen.
On katsottu moneen kertaan. Ei tarvitse olla veemäinen.No ei ole erityisen läheltä otettu eikä saa selvää. Sorry. Joko katsoit Sampitarin stoorit? Rakas, kurkkaa sinne vielä.
Joo tämä. En edes jaksa reagoida. Eipä tuo silmä tuosta muutu, enkä käytä energiaani yrittämällä selittää sitä muuta päättäneille ihmisille.Turha edes reagoida, kun jostain syystä aina puskasta hyökkää aina joku ton musta silmä asian kanssa ja rupee haukkumaan muita.
Zoomaus toimii instassakin.No ei ole erityisen läheltä otettu eikä saa selvää. Sorry. Joko katsoit Sampitarin stoorit? Rakas, kurkkaa sinne vielä.
No ei siellä Sampitarilla näköjään ole edes enää sitä mut oli hyvin läheltä kuvattuna ja itsekin siihen asti luulin et mustelma.On katsottu moneen kertaan. Ei tarvitse olla veemäinen.
Yleisnimitys sen nimiselle jankkaalle tuossa lukee. Vastaavalla tyylillä jankkaavat Käärijä-vihaajat. Jankkaaja on henkilö. Käärijä-vihaaja on henkilö. Jankkaus olisi toiminta. Sulla, Aito, nää luetunymmärtämisen ongelmat ne vaan jatkuu oli kieli mikä tahansa.Eli tämä teksti:
”En tiedä kuka tuo rasittava valittaja on tai montako heitä on, mutta kaikki vastaavalla tyylillä jankkaavat Käärijä-vihaajat on ikuisesti täällä ja vauvalla Aitoja. Se on yleisnimitys sen tyyppiselle jankkaajalle.”
Tätä mä oon miettinyt kokoajan. Jurea. Tuli synkeät fiilikset ja sanoinkin täällä mitä mietin mut tyrmättiin ... Toki ei sais pahinta ajatella aina. Mut oppinut kantapään kautta tässä elämässä kaikenlaista. Toivon todella et Jurella ei ole hätää. Eikä muillakaan tietty.Kun tässä nyt pitää olla kaikesta huolissaan, niin toivottavasti sillä Jurella on kaikki hyvin… Just saying.
Itseni puolesta pahoittelut vänkäyksestä, siellähän se tosiaan näyttää olevan..Minusta näkee myös Matin ekassa kuvassa, mut eipä tästä tapella auta.
Kun se on yleisnimitys, sitä ei kuulu kirjoittaa isolla.Yleisnimitys sen nimiselle jankkaalle tuossa lukee. Vastaavalla tyylillä jankkaavat Käärijä-vihaajat. Jankkaaja on henkilö. Käärijä-vihaaja on henkilö. Jankkaus olisi toiminta. Sulla, Aito, nää luetunymmärtämisen ongelmat ne vaan jatkuu oli kieli mikä tahansa.
Täh. Kyllä se huonovointiselta näytti.Jos Jure on lähtenyt bändistä. Novi Valin aikana tai siinä kun he kumarsi yleisölle, Jure säntäsi lavalta pois kesken kaiken eikä näyttänyt sairaalta vaan vttuuntunelta.
Voitko avata millaisia pöyristyneitä kommentteja, ei ole twitteri-exää niin en näe. :'<Tässä vielä iso twiitti EMA:sta... siinä vastauksissa on vähän pöyristyneitä L-faneja xD