Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo, mutta se mihin minä vastasin kirjoitti, että aito on yleisnimitys kaikelle samanlaiselle käytökselle. Silloin sitä ei kuulu kirjoittaa isolla.
Eli tämä teksti:
”En tiedä kuka tuo rasittava valittaja on tai montako heitä on, mutta kaikki vastaavalla tyylillä jankkaavat Käärijä-vihaajat on ikuisesti täällä ja vauvalla Aitoja. Se on yleisnimitys sen tyyppiselle jankkaajalle.”

vierailija
Eli tämä teksti:
”En tiedä kuka tuo rasittava valittaja on tai montako heitä on, mutta kaikki vastaavalla tyylillä jankkaavat Käärijä-vihaajat on ikuisesti täällä ja vauvalla Aitoja. Se on yleisnimitys sen tyyppiselle jankkaajalle.”
Yleisnimitys sen nimiselle jankkaalle tuossa lukee. Vastaavalla tyylillä jankkaavat Käärijä-vihaajat. Jankkaaja on henkilö. Käärijä-vihaaja on henkilö. Jankkaus olisi toiminta. Sulla, Aito, nää luetunymmärtämisen ongelmat ne vaan jatkuu oli kieli mikä tahansa. :)

vierailija
Kun tässä nyt pitää olla kaikesta huolissaan, niin toivottavasti sillä Jurella on kaikki hyvin… Just saying.
Tätä mä oon miettinyt kokoajan. Jurea. Tuli synkeät fiilikset ja sanoinkin täällä mitä mietin mut tyrmättiin ... Toki ei sais pahinta ajatella aina. Mut oppinut kantapään kautta tässä elämässä kaikenlaista. Toivon todella et Jurella ei ole hätää. Eikä muillakaan tietty.

Yhteistyössä