Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pakko sanoa, että tämä B:n somehallinta näyttää jo epäammattimaiselta. Jos ig ahdistaa, hän voisi joko poistaa sovelluksen ja kuvitella, ettei sitä ole olemassa tai antaa vastuun somevastaavalle, kunnes voi itse taas palata. Tuollainen poistaminen ja palaaminen on faneille ärsyttävää. Jotnekin tuntuu, että B palasi vain SSOL:in promon ajaksi ja tekee tätä aina kun jotain JO:hon liittyvää pitää promota.
Palatessaan B ilmoitti että ig on tästä lähin käytössä vain JO promoamiseen. Hän poikkesi tuosta kun postaili lomakuvia, mutta luulen että oli pakko kun fanit ihmettelivät miksi häntä ei näy thaimaassa. Ei riittänyt se muskettisoturi-vihje.

vierailija
Ootteko vieläkin sitä mieltä, että ei, ei täällä just ikinä huudella Aidon perään? Se vaan puhuu itsestään nimeltä ainoastaan?
En tiedä kuka tuo rasittava valittaja on tai montako heitä on, mutta kaikki vastaavalla tyylillä jankkaavat Käärijä-vihaajat on ikuisesti täällä ja vauvalla Aitoja. Se on yleisnimitys sen tyyppiselle jankkaajalle.

vierailija
Palatessaan B ilmoitti että ig on tästä lähin käytössä vain JO promoamiseen. Hän poikkesi tuosta kun postaili lomakuvia, mutta luulen että oli pakko kun fanit ihmettelivät miksi häntä ei näy thaimaassa. Ei riittänyt se muskettisoturi-vihje.
Ja fanit kyttäs missä se menee, sijainnit selvitti jne. Ei varmaan kivaa. Selvästi innostui vähän liikaa käyttään taas ig:a, oli vissiin omien ajatustensa vastaista. Mut tavallaan joku "vastuu" pitäs olla, koska edustaa erityisesti Joker Outia Instasta. Et tommonen sekoilu ei oo ok. Sorry vaan Bojan. Nyt joku roti tähän. Fanit ei tykkää.

Yhteistyössä