vierailija
Ei taida Jerpalta tulla stooria. Ollut kyllä instassa ja Mattiakin kiittänyt tansseista.
Mä en tiedä mitä pahaa K ja JO fandomit on edellisessä elämässään tehneet että ollaan saatu sut meidän riesaks, mutta olet kyllä uskomaton tyyppi. Ja tämä ei ollut kohteliaisuus.Ja ois nyt ymmärtänyt edes olla äänestystekryn lisäksi lausumatta ääneen pelkoa, ettei sillä runkutuksella voita. . .
Liekö linjat kuumina Sloveniaan päin, taitaa olla paljon puhuttavaa..Ei taida Jerpalta tulla stooria. Ollut kyllä instassa ja Mattiakin kiittänyt tansseista.
Jostain=kaikesta. Mahtaa olla tukkoinen. Se nenä siis.Aito veti jostain herneet nenään ja kävi hakkeroimassa B:n instan.
Jep, ei ole K:n ja Joksujen kommellusten seuraaminen tylsää! Ja ajatella että molemmilla tahoilla on uran uudet tuulet just alkaneet, eli saadaan seurata tätä kaikkea vielä pitkään! Draamasarjan seuraavassa osassa Joksut muuttaa britteihin aloittamaan enkkujen valloituksensa ja Kärtsä... noh, siitä ei koskaan tiedä mitä tekee! Mutta UMK ja Emma gaala esiintymiset tulossa, ja sitten ehkä aikoo pyöriä Alankomaiden Joostin wing-manina kevään viisujutuissa. Eli äksöniä luvassa! Ja uudet levyt molemmilta, josta saadaan jännittää mihin suuntaan menevät musiikillisesti!Tää on niin parasta et kokoajan sattuu ja tapahtuu kuin paremmassakin draamasarjassa. En siis toki mitään ikävää toivo kenellekään, mut tämmösenä sivusta seuraajana ja myötäeläjänä tää on hauskaa (ja halpaa) hupia. Lisäksi oma elämä paskasine käänteineen jää taka-alalle.
Ehkä se halus hakkeroida Bn instan et voi sitä kautta lähetellä Klle vihaviestejä.Jostain=kaikesta. Mahtaa olla tukkoinen. Se nenä siis.
Mä luulen kyllä että tiktokia pyörittää karmenViimeksi JO:n tiktok aktivoitui kiitettävästi, kun B poistui. Että kyllä se pyörittää monia some-alustoja JO:n osalta, tällä perusteella en kyllä tajua, miksi poistuu. Miksi ei jätä oikeesti tiliä ammattilaisille, sinne vaan sitten fanikamaa ja keikkajuttuja.
Sekö niistä shippi videoista tykkäili?Mä luulen kyllä että tiktokia pyörittää karmen
voi se aito olla sen k mustansilmän tekiäkinEhkä se halus hakkeroida Bn instan et voi sitä kautta lähetellä Klle vihaviestejä.
Anteeksi, mutta tämän päivän jutut meni kyllä jo yli.
Joo. Esiintyvät artistit saa t urp aan ja joutuu kulkemaan turvamiesarmeijan saattelemana joka paikkaan.Oikeasti huolestuttaa jos on kokonaan deaktivoinut tilinsä 🥲. B tuu Suomeen! Täällä on hyvä olla
Ei voi.voi se aito olla sen k mustansilmän tekiäkin
Ei Jaakkokaan vielä ole mitään postannut vaikka liki koko muu crew on. Jos ei muuta niin ainakin K voi vaan uudelleen postata sen Sonnyn alunperin postaaman voittostorynEi taida Jerpalta tulla stooria. Ollut kyllä instassa ja Mattiakin kiittänyt tansseista.
Tää ei ole Suomessa millään tavalla normaalia. Siksi oonkin vähän järkyttynyt.Joo. Esiintyvät artistit saa t urp aan ja joutuu kulkemaan turvamiesarmeijan saattelemana joka paikkaan.
No ei ole, mutta ilmeisen tyytyväinen oli asiasta ja siihen itsellä vähän hir*ti kiinni.voi se aito olla sen k mustansilmän tekiäkin
Joo ei kyllä itke, katsoin videon vielä uudelleen. Ilmeet surumielisiä, mutta niin on usein ollut, kun tuota biisiä vetänyt. Ja muuten näytti tosi energiseltä ja iloiselta (livessä ja kaikissa näkemissäni klipeissä). Et mistä nyt sellainen käsitys, että itkenyt-melkein itkenyt?No tainnut sitten nähdä omiaan. Katso se video, ei hän siinä mitään itke.
No hän on pikastuksissaan reagoinut johkin juttuun tällä tavalla. Ei ole varmaan suunniteltua yhtään. Mut epäilemättä fiilikset ei ole ehkä tällä hetkellä ihan parhaat siellä suunnalla.Ei Jaakkokaan vielä ole mitään postannut vaikka liki koko muu crew on. Jos ei muuta niin ainakin K voi vaan uudelleen postata sen Sonnyn alunperin postaaman voittostoryn
Nyt oikeasti, ei ole vahvistettu että sillä on poskipää mustana eikä sitä pysty noista uusista kuvista mitenkään näkemään.Tää ei ole Suomessa millään tavalla normaalia. Siksi oonkin vähän järkyttynyt.